Jest rok 2045. W 2024 korporacja CERN kupiła wszystkie największe firmy na świecie takie jak Microsoft, Apple, SpaceX, Continental i wiele więcej. Jesteś jednym z najlepszych detektywów w Stanach Zjednoczoncyh - James'em Parker'em. Człowiek nazwany "Mr. Blank" zatrudnia cię do trudnego zadania . Gdzieś w Meksyku znajduje się sekretny, opuszczony instytut CERN. Nikt oficjalnie nie wie o jego istnieniu. Dlaczego jest opuszczony i ukryty? Musisz dowiedzieć się co się tam stało i znaleźć 3 klejnoty nazwane "Dusza Szatana". Musisz przezwyciężyć swój strach by poznać prawdę ...
Mapa zainspirowana serią DOOM
Ważne! Przed wciśnięciem przycisku "start" w grze, musisz mieć notatkę "rules" w ekwipunku (Najlepiej przeczytaną ;) )
Gra ma 2 różne zakończenia
W pobranym folderze znajduje się plik "problems". Jeżeli masz problem z fabułą (Nie wiesz gdzie iść, gdzie jest ważny przedmiut lub gdzie są ukryte przejścia) w tym pliku jest wszystko dokładnie opisane.
Przepraszam za mój angielski (Tak, mapa jest cała po angielsku) starałem sie jak mogłem :) Jeżeli znalazłeś jakieś błędy w dialogach, notatkach lub dziury w mapie lub fabule, proszę napisz komentarz!
Możesz użyć mojego resource pack'a do własnych celów (np. mapy adventure), ale musisz załączyć do nich link ze stroną, na której jest moja mapa z opisem. Podaję źródła do tekstur, których nie zrobiłem samodzielnie:
Inspiracje:
- użytkownik "Nemrodd" na Reddit.com [Opuszczony Portal]
- użytkownik "Noob Force Build" na YouTube.com [Domek]
- użytkownik "BlenDigi" na YouTube.com [Pomysły dot. mebli]
- użytkownik "Nitrox Nova" na planetminecraft.com [Kurnik]
- użytkownik "Captain_Elingo" na mcpedl.com [Przedmiot-Papier toaletowy]
- anonimowy użytkownik na minecraft.novaskin.me (minecraft.novaskin.me/skin/790093170/pistol) [Pistolet]
- użytkownik JohnnyCoolwater na grabcraft.com [Czerwony samochód]
- Indie Game Developer "JmPrsh" na Google Play Store, gra "The Wanderer" [Jedzenie w puszce]
- en.wikipedia.org/wiki/Polonium [Opis Polonium]
- użytkownik iGrantastic na planetminecraft.com [Laboratory Breakout - kilka inspiracji do wnętrz]
- użytkownik qk195 na (
http://www.9minecraft.net/blood-demon-skin/) [Skin demona]
Kilka tekstur wziętych z:
- użytkownik PeeKayy na planetminecraft.com (www.planetminecraft.com/texture-pack/m107-sniper-for-crossbow-with-animations-and-bullet-texture/) [M107 Sniper]
- użytkownik XCXHarry na planetminecraft.com (www.planetminecraft.com/texture-pack/xcx-s-defensive-pack-1-14/) [Trkstury zbroji]
- użytkownik Tissou na planetminecraft.com (www.planetminecraft.com/texture-pack/tissou-s-zombie-pack-optifine/) [Zombie, Drowned, Husk tekstury {trochę zmienione}]
Dźwięki:
- użytkownik Wakerone na freesound.org (freesound.org/people/Wakerone/sounds/513821/) [Dźwięki demonów]
- nagranie w Building B section II (nagranie z portalu)
https://youtu.be/uU2HFFCr71k
Wszystkie tekstury nie ze źródeł lub z miencraft'a, zostały wykonane przez:
TheNinjaHard
Jeżeli chcesz mapę w polskiej wersji językowej, zostaw łapkę lub komentarz! :)
Komentarze (9)
MegaInfermo5 2 lata temu
Bardzo fajna mapa, powiedziałbym, że zaje***** ale mam pytanie. Czy mogę użyć twojego resource packa w mojej mapce? (wkleje link do twojej mapy z opisem)
a 2 lata temu
Bardzo podobała mi się twoja mapa, posunąłbym się nawet do stwierdzenia że jest ona jedną z lepszych map eksploracyjno/przygodowych na tej stronie.
Fabuła jest ciekawa, ciutkę nie spójne mi się wydaje co z tą kamerą się stało po włożeniu przez portal, gościem co włożył głowę i tylko dostał szoku po tym co zobaczył a całą ekspedycją która miała się nawet całkiem dobrze za portalem, ale można niby to wyjaśnić różnym wpływem energii nadprzyrodzonej na obiektach organicznych/nieorganicznych i jej skupieniem przy portalu jak i w samym piekle.
Nie jesteś asem z angielskiego :p ale wszystko dało się zrozumieć, następnym razem pokaż kilku osobom swój tekst, by mogły ci zwrócić uwagę na błędy (głównie źle odmienione słówka i słówka w złej kolejności).
Ogólnie taki protip, mógłbyś zamiast pisać ręcznie książki, tworzyć je przy pomocy komendy give - głównie po to byś mógł jej dać jakiegoś autora, ale też możesz wtedy zamiast pisać w niej tekstu dawać do niej tłumaczenia z resourcepacka, po prostu będziesz miał wszystkie teksty w pliku tekstowym i łatwo będzie ci je edytować / dodawać nowe języki
Kolejny protip: jak masz takiego resourcepacka jakiego tam podawałeś, to wystarczy tylko zmienić mu nazwę na resources.zip i pozostawić w katalogu mapy by się włączał automatycznie.
Podoba mi się pomysł z bezpiecznikami, dobrze nawet go wykonałeś. Niby fajnie byłoby zobaczyć jakąś zagadkę która wymaga wyjęcia z jakiegoś obszaru bezpiecznika i przełożeniu go w inne miejsce, ale to tylko moje rozmyślenia.
Tekstury i modele o dziwo jakoś pasowały (chociaż szczerze wydaje mi się że karabin snajperski wybronił się tylko animacja przeładowania, PeeKayy zrobił dobrą robotę) (zwykle mocno złożone modele mi nie pasują z kanciastą naturą klocków, przeteksturowane przedmioty i bloki były ko).
Całuski
~a
Macko2 2 lata temu
Hej, na jakich kordach jest to spotkanie?
Pawlix921 2 lata temu
powiem tak że nie skończyłem mapy bo już się tam pogubiłem ale za poświęcenie z długością mapki daje diax
Szymonizer 2 lata temu
Zrób mapkę w wersji polskiej :DD
DavidPLYT 2 lata temu
mapa fajna. szkoda że po angielsku
nolemretaW 2 lata temu
Wow, super mapa! Trochę trudna, ale fajnie zrobiona (fajnie że dialogów nie aktywuje się płytkami ani guzikami xd). Podoba mi się pomysł z bezpiecznikami które stopniowo odblokowywują mapę (trochę biegania po nie jest, ale w Doomie też było (na e1m4 potrafiłem spędzić 10 minut w poszukiwaniu odpowiednich drzwi)). Fajne są też zakończenia, że trzeba 1 przedmiot żeby ukończyć mapę na złym/dobrym zakończeniu
_Danonek123 2 lata temu
Mapa zasługuje na więcej diamentów niż ma w tej chwili
Ksaviner 2 lata temu
Um, zagrałbym, ale w wersji Polskiej, zresztą tak jak wiekszość osób, gdyż wiele osób nie zna angielskiego na poziomie takim, aby czytać dialogi płynnie, ba często nawet osoby na studiach mają z tym problem. Diax dla tłumaczenia, szczerze mogę w tym pomóc
:)