Sprawa Adama 2

Autor: Skinnek
Siema, jestem Skinnek i witam Cię na drugiej części mapy Sprawa Adama! Mapa ma 3 zakończenia. Jeśli nie grałeś w poprzednią część to bardzo Ci ją polecam, by zrozumieć co się dzieje w tej. Jeśli są jakieś błędy piszcie w komentarzu, a ja je naprawie i zaktualizuje mapę.

Fabuła:
Po tym jak porwałeś trzech dręcicieli za czasów szkolnych, wybaczyliście sobie nawzajem. Każdy z was ma problemy finansowe i potrzebuje pieniądzy na teraz. Postanawiacie zrobić coś szalonego...

Dodana: 1 rok temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.18.2
Pobrania: 1180
16

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Ciemna Strona Słońca: Nowa Odysseja

Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna

W tej mapie, ponownie wcielasz się w Cześka, który po wydarzeniach z poprzedniej części, próbuje powrócić na ziemię. Już teraz poznaj jego zapierającą dech w piersiach historię i pomóż mu osiągnąć cel...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Januszowe Przygody: Piwnica Somsiada

Wykonał: PixelG

Witaj Pioter! Studio PixelG przedstawia Wam mapę pt. Januszowe Przygody: Piwnica Somsiada. W trakcie gry wcielisz się w Piotera - syna Janusza. Twoim zadaniem będzie odnalezienie oraz uwolnienie s...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Projekt Elektrownia

Wykonał: PKTeam

Mineło już 20 lat od wybuchu epidemi... Świat przez ten czas zdołał się zmienić nie do poznania. Ci, którzy przeżyli, muszą walczyć o przetrwanie dzień w dzień, noc w noc. Ty jesteś jednym z nich i ta...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Pętla Czasu

Wykonał: Kassarix

Witajcie! O to kolejna moja mapa Przygodowa! Tym razem postanowiłem zbudować ją z MrAndeosem! Fabuła: Pewnego razu, Bartek leciał do Anglii samolotem. Spakował się i wyjechał z przyjacielem n...

Dodano 5 lat temu

Zobacz więcej

Komentarze (12)


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @KMC jedno z zakończeń bydzie official


  • BLSforever 1 rok temu

    super mapa polecam kazdemu sprawe adama


  • Skinnek (Autor mapy)
    1 rok temu

    @MrKisiel dzięki.


  • MrKisiel 1 rok temu

    90% map które tu trafiają jest robionych w 3 dni, a ta w przeciwieństwie do reszty pokazuje jakiekolwiek umiejętności autora i działa. Nie słuchaj go @Skinnek, masz mrkisiel seal of approval.


  • Skinnek (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Ksaviner Nigdy nic nie wiadomo ¯\_(ツ)_/¯


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @Skinnek Ciekawi mnie co zrobisz w taki miesiąc :D


  • Skinnek (Autor mapy)
    1 rok temu

    Cześć, @Ksaviner dzięki za szczerą opinię. Mogłem to napisać, ale zapomniałem o tym, że mapa była budowana w ok. 3 dni i nie miała mieć większego sensu. Po prostu przypomniałem sobie, że kiedyś budowałem mapy i chciałem sprawdzić czy coś pamiętam. Odniosę się do „prostokątów z dirta”, gdyż te budowle były żywcem skopiowane z poprzedniej mapy, ponieważ nie chciało mi się budować wszystkiego od nowa. Ogółem nie starałem się nad otoczeniem, bo tak jak napisałem wcześniej „mapa była budowana w ok. 3 dni”. Tak więc podsumowując jeszcze raz dzięki za konstruktywną opinię i wezmę sobie ją do serca.


  • MineJohn760 1 rok temu

    Niesamowita mapa


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    Mapa to mapa niezbyt wysokiego poziomu. Fabuła jest na niskim poziomie, głupia, pełna nielogiczności. Bohaterowie są w lesie na ognisku
    i decydują się obrabować bank, bo brak im kasy. Jeden z nich żyje w bogatym domu, inni też mają cenne rzeczy, ale po co je sprzedać? Nie wiemy kompletnie nic o ich problemach, jednak musiały być ogromne, skoro okradli bank. Bardzo mocno naciągane. Potem... Etap w postaci szukania rzeczy, które nasi towarzysze schowali po swoich domach bez powodu (tak zwane przygotowania do napadu) jest bezbrzeżnie głupi. Drugi etap - napad na bank mogę nawet pochwalić. Można wybrać atak na głośno i po cichu. Ja wybrałem po cichu i... nawet wczułem się w klimat. Przez moment, krótki, ale jednak. Nie zmienia faktu, że etap straszliwie popsuł moment wyjścia przez drzwi... Tak po prostu... Następnie dostałem sekwencje pójścia na komisariat, gdyż złapano moich towarzyszy, którzy nie wiadomo czemu byli podejrzani dla funkcjonariuszy oraz zabicia policjantów... Nie zadawali mi żadnych obrażeń. Po czym ukończyłem mapę. Uwaga spoiler - ||kolegów jednak tam nie było||. W moim zakończeniu, bo są cztery. I szczerze? Nie wiem jak autor zrobi trzecią część. Może byłby na początku wybór jakie zakończenie mieliśmy i znając życie krótka sekwencja mówiąca czemu jest tak, a nie inaczej? Zobaczymy. Przejdźmy do kwestii technicznej - autor umie w komendy i jedyne do czego się przyczepie, to do możliwości zdejmowania z armorów ubrań. Ze strony budowli... Same budynki są dość dobre, a wystrój wnętrz nie budzi żadnych zastrzeżeń. Tutaj widać, że autor się postarał. Jednak okolice psują wszystko. Prostokąty z dirta tuż przy domach, wszystko w lesie... Meh. Przyczepię się również do pewnego szczegołu, w jednym z questów mamy znaleźć siekierę, tymczasem ta osoba (zapomniałem imienia, ten trzeci, obok Marcina i Oskara) ma warsztat stolarski i w nim trzy siekiery w ramkach... A co do samych ramek - na przyszłość polecam niewidzialne. I to tyle. Mapę oceniam na 4.5/10. To przeciętno-słaba mapa, ale zagrajcie. Spędzicie miło czas około 25 minut, niska ocena wynika z otoczenia lokacji i beznadziei fabuły, jednak same budowle i wnętrza są dość ładne, nie ma ograniczania wolności graczy barierami na każdym kroku...
    Mam nadzieję, że autor weźmie sobie do serca, albo chociaż rozważy, to co napisałem.

    A teraz sekwencja pełna spoilerów, czyli co ja bym zmienił w mapie:
    Motywacje bohaterów. O wiele bardziej bym im współczuł i chciał ich powodzenia, gdyby kasę chcieli wziąć dla tego z nich, który np ma żonę chorą i potrzebuje dajmy na to miliona złotych na operacje. Można wtedy mówić, że przecież są zrzutki i tak dalej, ale to jest już o wiele logiczniejsze. Dalej, któryś z nich się wyłamuje. Skoro mamy już tenmotyw z finansami, to któryś z nich mógłby chcieć się wycofać i trzeci z nas miałby za zadanie śledzić go, aby nas nie wsypał. Albo my musielibyśmy go sprawdzić, czy tego nie zrobi. Albo go przekonać w jakiś sposób. Kolejny etap, czyli szukanie rzeczy. Nie rozumiem go. Bardziej pasowałaby próba skołowania czegoś przez naszego bohatera z jakiegoś magazynu, albo pójście do sklepu po takie rzeczy... Spodziewałem się momentu, w którym pójdziemy do banku i będziemy badać zabezpieczenia oraz okolice. Wyobrażałem to sobie jako zwiedzenie tego etapu, banku i okolicznych budynków, przerywane co jakiś czas zagwozdkami bohatera, jak coś zrobić. A skoro wbijamy do banku... Nie lepiej byłoby ten etap rozwiązać, że wskoczymy na dach, przez dach sąsiedniego budynku, na którego wejdziemy przez drabinę, ale musimy okraść woźnego z kluczy? I musielibyśmy znaleźć dobry moment. A wejdziemy przez klapę wysadzając ją! Idźmy dalej... Wbijamy do tego banku i nic... Autor zrobił etap z parkourem na czas, ale nie mamy np 75 sekund zanim przyjedzie policja i dodatkowo musimy unikać kamer, jak w niektórych mapach, gdzie trzeba było być poza widokiem kamer i strażników. Albo jeśli nas kamera zauważy to mamy 30 sekund do przyjazdu policji? Jakieś takie elementy, które na pewno uczyniłyby ten etap o wiele lepszym. Etap z komisariatem, który miałem jest dla mnie nieco bezsensowny, nie rozumiem w ogóle czemu Oskara i tego trzeciego złapano. Dlaczego nie zrobić, że podczas ucieczki musimy zwiać przed glinami, które napuściły na nas psy? Taki luźny pomysł. I tak o to dochodzimy do końca mapy, który zaskoczył. Myślałem, że mapa potrwa jeszcze 5-10 minut.
    ~Pozdrawiam, Ksaviner


  • Creeper2 1 rok temu

    Skinnek jesli jestes dobry w mape - dobry w te klocki to hoc na dc Creeper#7974 moze bedziemy mogli stworzyc wspolna mapke :)


  • Skinnek (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Najrees Cieszę się, że mapa Ci się podobała postaram się zrobić trzecią część (jak znajdę czas).


  • Najrees 1 rok temu

    Mapka ogólnie fajna widać że przez te 3 lata od stworzenia pierwszej części sie troche podszkoliłeś bo przed chwilą grałem też w pierwszą część i nie bardzo mi sie podobała a ta już była lepsza i mam nadzieje że niedługo zrobisz trzecią część tej mapki ponieważ chciałbym dowiedzieć się czy uda nam się uratować tamtych ziomów

    P.S. Zrobiłem 2 zakończenia good ending i true ending