Projekt Elektrownia

Autor: PKTeam
Mineło już 20 lat od wybuchu epidemi... Świat przez ten czas zdołał się zmienić nie do poznania. Ci, którzy przeżyli, muszą walczyć o przetrwanie dzień w dzień, noc w noc. Ty jesteś jednym z nich i także zmagasz się z tymi problemami ale nie tylko...

-Mapa jest dla jednego gracza
-Zalecany optifine (niektóre tekstury/modele mogą nie działać lub nie działać poprawnie)
-Dla lepszego efektu graj na sheaderach


Link do trailera nowej mapy:
https://www.youtube.com/watch?v=O3UKaGQNReQ&ab_channel=PKTeam

Znajdziesz nas:
-na naszym discordzie - https://discord.gg/8gruBsATYt
-na naszym kanale na yt - https://www.youtube.com/channel/UChl0IbaywzWDcHbiuApfchA

Dodana: 3 lata temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.16.4
Pobrania: 6918
163

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Księżniczka Maritokke - Epizod 1

Wykonał: SlyFox

zen kij ci w oko fajna mapka do pobrania pobierzcie plis to moja pierwsza mapa pozdrawiam roxmb

Dodano 7 miesięcy temu

Zobacz więcej
Wilczy Głód

Wykonał: Kassarix

Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Dzień w którym zatrzymał się Mapmaking

Wykonał: MrKisiel

Dawno dawno temu z pomocą jakiegoś nieznanego typa legendarny heros Maciuś pokonał pradawną bestie i ocalił mapmaking. Dziś jednak nadszedł dzień gdy zło powróciło i raz jeszcze łaknie zemsty na mapma...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Pętla Czasu

Wykonał: Kassarix

Witajcie! O to kolejna moja mapa Przygodowa! Tym razem postanowiłem zbudować ją z MrAndeosem! Fabuła: Pewnego razu, Bartek leciał do Anglii samolotem. Spakował się i wyjechał z przyjacielem n...

Dodano 6 lat temu

Zobacz więcej

Komentarze (87)


  • Fender 1 tydzień temu

    Dlaczego w trakcie prologu kiedy dochodzą do elektrowni spadają mi klatki do 7 fps niezależnie od ustawień i tego czy mam shadery? Przydzieliłem 10gb ramu, a używany jest 1gb.


  • MrTim 3 miesiące temu

    Właśnie skończyłem mapę i WOW. Widać tu pasję i talent, bo świat, postacie, fabuła są genialne! Wyłapałem nawiązanie do Epoki Lodowcowej "MIałem na imię Jack", który przywołał piękne wspomnienia. Bardzo mi się podobało to, że pierwszy dzień był nieskończony, a dopiero potem normalnie leciał czas. Nawiązania do Dying Light, które wyłapałem: Jade(DL1), Hakon(DL2), Troy(co prawda nie postać, ale jestem prawie pewny, że to nawiązanie do postaci z DL1.... no i oczywiście ZAJEBISTY pomysł z tym dźwiękiem jak nastaje noc(co prawda te "super zombie" spwnowały się dosłownie na graczu, ale to nie przeszkadzało w rozgrywce. W jednym momencie chyba nieumyślnie zbugowałem mapę, bo jakiś czas przed spotkaniem z zombie z sklepu budowlanego włączyłem Peaceful i chyba był o cały czas zespawnowany, a nie za pomocą komendy. Zaskoczyło mnie, że w Troy była kontynuacja fabuły, bo byłem pewny, że po dopłynięciu tam będzie koniec, a tu niespodzianka. Jedyny wątek, który wydał mi się trochę "na siłę" to wątek ojca głównego bohatera i jego smierć, o której nasza postać zapomina po 5 min xD(to nie jest hejt:). Mapę oceniam na 9/10, ale naprawdę mało brakuje do 10/10(PS. błędy ortograficzne były liczne, ale to także nie przeszkadzało w rozrywce. Pozdrawiam PKTeam!


  • __Szycha__ 5 miesięcy temu

    Wczoraj skończyłam grać w tą cudowną mapkę, dzisiaj czas na napisanie opinii!
    Mapa jest wspaniała! Naprawdę, cudownie zrobiona! Świat jest przepiękny i cieszy mnie, że nie jest on zbudowany tylko tak, aby przejść z punktu a do punktu b, a można chodzić wszędzie i go zwiedzać. Bardzo podobały mi się notatki Raplha, bo dawały one trochę historii temu bohaterowi i jego przyjaciołom (rip. dla tego na M, nie pamiętam imienia), ale było też więcej notatek postaci, z którymi gracz nie miał przyjemności pogadać, co także było świetne. Poza tym, mehanizmy WSPANIAŁE. Jazda windą, czy otwieranie się bramy do doku wyglądały niesamowicie, naprawdę. Poza tym, cutscenki również były bardzo dobrze zrobione. Fabuła też mi się podobała, przez większość czasu gry byłam pewna, że zakończenie, którego się spodziewałam faktycznie będzie na mapie, a jednak było inne i to wspaniale. Podoba mi się, że śmierć głównego bohatera nie ograniczała się do napisu "Koniec" albo "Umarłeś" a była pokazana cała scenka pogrzebu i całe te napisy podczas pogrzebu... no może łez nie było, ale się wzruszyłam :). Podobał mi się też fakt, że mimo tego, że misje główne były ważne dla fabuły, można było wykonywać je w swoim tempie, przez co chociażby kiedy Jacky kazał iść do Podgory zanim tam poszłam postanowiłam zwiedzić mapkę. Podobał mi się też fakt nawiązania do Dying Light, oraz małego estter ega w postaci Shreka, osła i kota, którego oswoiłam, chociaż poza kotem miałam też 5 psów (no, z ester eggów był jeszcze creeper z pozdrowieniami i "Znajdźka?" do teraz nie wiem, czy na mapie były prawdziwe znajdźki) Poza tym, sam wygląd świata jest niesamowity. Naprawdę przecudowny, moim ulubionym miejscem jest chyba Nist, bo naprawdę ładnie się prezentuje, ale budowlę pokroju Troy, Metra, Podgory, czy Miasteczka również wyglądają wspaniale.
    Teraz jednak ta gorsza część recenzji, czyli to, co mi się nie podobało. Mianowicie: Postacie. Wszystkie, może poza Jade, Marcusem i głównym bohaterem, ale do tego zaraz przejdziemy nie mają charakteru i po prostu są, żeby być. I gdzie u takiego Victora, który faktycznie jest po to, żeby być to rozumiem, to u Jackiego przydałoby się troszeczkę bardziej rozwinąć charakter. A co do głównego bohatera. Ma on charakter, ale jest bardzo nieprzyjemny. Jest on arogancki i nadmiernie zdawkowy. Nie przeszkadzałoby mi to, gdyby bohater był wykreowaną w mapie postacią pokroju Jade, Marcusa, czy kogokolwiek, ale główny bohater był graczem, nie miał swojego imienia, a nick grającego, przez co bywało to irytujące, nie są to jednak duże problemy, dlatego nie zwracam na nie aż takiej uwagi. Kolejne są interpunka i ortografia, chociaż o tym wspominam z kronikarskiego obowiązku, zupełnie nie przeszkadzały mi podczas rozgrywki. Tak długo, jak słowa pokroju "już" "trzeba" "dużo" itp. są napisane dobrze wszystko mi pasuje xd
    Reasumując, mapę oceniam 10/10 mimo kilku minusów jest ona świetna! Przyznaję, że jest to pierwsza mapa, w którą gram i szczerze mówiąc nie sądzę, że trafię na lepszą. No... chyba, że będzie to mapa od was!


  • PKTeam (Autor mapy)
    7 miesięcy temu

    Upewnij się że masz optifine


  • Wucix 7 miesięcy temu

    wie ktoś co zrobić jeżeli zamiast leżącego ciała w mapce mam czarno fioletowe kostki?



  • Według mnie ta mapa była cudowna, pomimo kilku bardzo małych błędów jestem naprawdę pod wrażeniem tej mapy, domyślam się że naprawdę dużo czasu poświęciliście, i szczerze to naprawdę poruszył mnie koniec mapy.


  • Exerek 1 rok temu

    Nigdy nie grałem w lepszą mapę. Bogata fabuła, dużo wątków, itd. Diaxik jak nabardziej zasłużony. Nie wyobrażam sobie ile pracy mogło to was kosztować.


  • StudioSąsiedztwo 1 rok temu

    o


  • dlugiespaghetti 1 rok temu

    najlepsza mapka w jaką grałam


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    Po ponad roku od wypuszczenia Projektu Elektrownia zauważyłem, że... nie napisałem recenzji. Trzeba to naprawić!

    Na początek pierwsza kwestia, a raczej dwie:
    1. Czy mapa zasługuje na określenie najlepszej mapy 2022 roku - prawdopodobnie tak
    2. Czy mapa zasługuje na 114 diaxów (stan na 6.04.2023) - nie. Zasługuje na przynajmniej te 150-200 diamentów.

    Największą zaletą P.E. jest świat. Rozległy, pełen mniejszych i większych historii, który przez autorów... nie został wykorzystany.
    W Dniu Zagłady nawet małe lokacje potrafiły mieć własne historie, opowiadane czasem tylko trupami. Tutaj mamy na przykład opuszczony dom, w którym aż prosi się o notatki mieszkańców. Ich nie ma. Historia głucho milczy. Ma to swój klimat, ale i tak ogromnie szkoda tej niewykorzystanej szansy.
    Świat P.E. możemy swobodnie eksplorować i dostarcza nam kilka godzin gry poza głównym wątkiem.

    Wątkiem, który tak jak cała fabuła jest... prosty, ale ciekawy. Gra się przyjemnie, trudno się jest pogubić (choć jest to możliwe, ale o tym później), a poziom skomplikowania oscyluje nieco wyżej od przeciętnej (która co prawda jest dość nisko). Nie ma co porównywać do takiej Wyspy Mrozu, ale nie znaczy, że jest to coś, przez co przebiegamy, co nas nie zainteresuje i nie wzbudzi jakichkolwiek emocji.

    Budowle są... mega klimatyczne. Na plus modele i texture pack.

    Mapie nie ma co zarzucać też od kwestii komend i technikaliów. Kolejny plus - brak modów.

    A teraz minusy, bo one też są niestety.
    Po pierwsze - błędy ortograficzne. Jest ich dość sporo, o ile w notatkach dałoby się je przeboleć, to w dialogach... Nie psuje to mapy (jak zresztą żadna z jej wad), ale jest minusem
    Po drugie - pustość świata. Aż się prosi, aby za pomocą notatek (lub kreatywniejszych rozwiązań, w stylu nagrać na dyktafony) poznawać historię, które na tym obszarze się wydarzyły przez 20 lat!
    Po trzecie - 20 lat. Jest to coś na co narzekam najbardziej, bo wprowadza ogromną dziurę fabularną.
    Przez 20 lat nasz bohater powinien się zmienić fizycznie na tyle, że zdolność do chodzenia i walki z zarażony zyskiwałby przynajmniej te kilka miesięcy... a nawet lat. Poza tym proces wybudzania nie trwa tak, że:
    -śpi
    -OOO OBUDZIŁEM SIĘ
    20 lat... Czy porośl jakoś na niego wpłynęła?
    No eh... olbrzymia dziura fabularna.
    Przynajmniej nie zrobiono Ricka Grimesa, ale dłużej, bo wtedy to już w ogóle.
    -Dalej... Minusem są niektóre lokacje. Jeśli o to chodzi polecam zejść na dół i przeczytam to co pisałem z @StrangerDanger_

    PROJEKT ELEKTROWNIA oceniam na 9.5/10
    Wspaniała mapę, której nie wiele brakuje do tego 10/10, ale niestety, nie mogłem z czystym sumieniem tej oceny wystawić, przez minusy o jakich pisałem wyżej i kilka innych drobniejszych absurdów.

    Ogromnie polecam zagrać!

    ~Pozdrawiam Ksaveriusz

    (Recenzję wstawiłem na nowo po jakimś miesiącu, gdyż zauważyłem kilka błędów)


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @StrangerDanger_

    Te zombie chyba fabularnie boją się wody, ale autorzy nie chcieli się babrać ze zmianianiem ich zachowanie.
    Ja tak myśle, bo inaczej powstałaby masa z absurdów.

    Generalnie mapa jest świetna, ale ma drobne bolączki.


  • Korrus 1 rok temu

    @DanixSHEESH Raczej jeszcze troche zejdzie zanim mapa wyjdzie, jeśli w ogóle wyjdzie, ale powinna.

    A jak chcesz jakieś lepsze info na temat mapy, widzieć może jakieś postępy czy coś to możesz na naszego discorda wbić.


  • DanixSHEESH 1 rok temu

    @Korrus kiedy możemy oczekiwać mapki


  • DanixSHEESH 1 rok temu

    Przez co licze że mnie nie zawiedziecie


  • DanixSHEESH 1 rok temu

    @Korrus to czekam bo mapy adventure ostatnio mi sie podobają więc czekam i licze że ta mapa następna będzie dobra


  • Korrus 1 rok temu

    @DanixSHEESH trailer naszej mapy, która jest w tracie prac, jest już dostępny. Ta mapa może będzie w innych klimatach ale jest w świecie z Projektu Elektrowni


  • DanixSHEESH 1 rok temu

    Kiedy wyjdzie nowa mapa w tym stylu. Czy ta mapa dostajesz nowe aktualizacje a jeśli tak to co one wnoszą.


  • AdrekGames 1 rok temu

    Mapa zajebista należy należy się ocena 10/10


  • Ameno 1 rok temu

    Bardzo fajna mapka. Polecam. :)


  • Jackjacksonyt09 2 lata temu

    Po przejściu prologu można się pogubić z tymi wszystkimi zadaniami


  • Korrus 2 lata temu

    Dobra tak, przyznaje, macie racje, troche ogólnie niektóre rzeczy są zrobione nie logicznie. Na przykład farmerzy, stoją na zewnątrz w nocy kiedy chodzą zombie, bez żadnych murów itd. No ale cóż wyszło jak wyszło ¯\_(ツ)_/¯


  • StrangerDanger__ 2 lata temu

    @Ksaviner tak w zasadzie, to nawet jakby zatarasować przejście głazem (który swoją drogą musiałby być naprawdę gigantyczny) to zombie mogą przepłynąć wodą mały skrawek i cyk - już są w mieście


  • Ksaveriusz 2 lata temu

    @StrangerDanger_
    To oni tego nie naprawili?
    Serio, myślałem, że dodadzą jakieś mury w podgórzu...
    Okay, that's point for you

    Co do tuneli, to akurat jest kwestia zatarasowania tego na noc jakimś głazem, czy czymś tego typu.
    I to akurat nie występuje dla wygody gracza {wg mnie tak jest}


  • StrangerDanger__ 2 lata temu

    @Ksaviner Istnienie np.podgóry jest nielogiczne, ponieważ:
    1. Nie ma ona wokół siebie jakiegokolwiek muru, (tak wiem że góra może stanowić przeszkodę) ale do miasta prowadzą dwa tunele które nie są przez nikogo strzeżone.
    2. Skoro tunele są niestrzeżone to z wielką łatwością zarażeni mogą przedostać się do miasta, szczególnie w nocy gdy wychodzą ultra dopakowane zombie. Nikt tuneli zauważalnie nie strzeże a przynajmniej mapa nie daje tego po sobie poznać więc ultra dopakowane zombie mogą z łatwością wyrżnąć całe miasto.


  • Instus_ 2 lata temu

    teraz działa, superowo


  • Korrus 2 lata temu

    Przepraszamy po raz kolejny, niestety media fire znowu przyprawiło nam prawa autorskie. Lecz tym razem zamiast usuwać muzykę udostępniliśmy mapę na dysku google, teraz mapa jest z tą muzyką którą usunęliśmy w ostatnim update, miejmy nadzieje że znowu problem się nie powtórzy ;)


  • D38IL3K 2 lata temu

    @Korrus nadal nie mogę pobrać mapy :/


  • FilipoBernardo19 2 lata temu

    @Korrus już naprawione, dzięki za szybką odpowiedź :)


  • Korrus 2 lata temu

    Mapa już najprawdopodobniej jest możliwa do pobrania, niestety przez prawa autorskie musieliśmy usunąć jedną muzykę w mapie przez co tracimy lekko na klimacie dla osób, które miały ją włączoną :/