Tajemnica Gór Jegvaros

Autor: JokesterTeam
Podczas rozgrywki wcielamy się w postać podróżnika Khardrosa, który zostaje uwięziony w lodowej jaskini. Okazuje się, że w jej wnętrzu żyją inni ludzie. Utworzyli oni dwie osobne społeczności, jedna z nich jest nastawiona wobec nas pokojowo, zaś z drugą musimy walczyć. Rozgrywka nie pozwoli graczowi nawet na chwilę nudy. Wszystkie zadania i lokacje są oparte na command blockach. Stworzenie kompletnej i działającej mapy zajęło nam ponad 1000 godzin pracy. Podczas gry napotkamy 4 unikalnych bossów, staniemy w obliczu wykonania 25 zadań. Po zakończeniu głównego wątku fabularnego dostajemy możliwość zwiedzenia ponownie wszystkich lokacji na trybie kreatywnym. Przez całą grę towarzyszyć nam będzie muzyka oddająca klimat mapy. Końcowy wynik jest zliczany na podstawie otrzymanych obrażeń, śmierci, zebranych butelek i czasu, który spędziliśmy w grze. Przejście mapy zajmuje od 3 do nawet 5 godzin. Zastosowaliśmy ciekawe mechaniki takie jak odmrożenie, regeneracja zdrowia za pomocą wody i poukrywane iluzje. Szczegóły poznajemy dopiero podczas grania. Bardzo ważne jest wykonywanie zadań po kolei, na zwiedzanie przyjdzie czas później. W przeciwnym wypadku mapa może nie działać tak jak powinna za sprawą command blocków, których jest ponad 3000. W razie problemów z mapą zapraszamy do kontaktu mailowego [email protected] . Bawcie się dobrze i podsyłajcie nam swoje wyniki w komentarzach!

Najważniejsze jest aby ustawić render distance na CO NAJMNIEJ 22 aby wszystko działało jak należy.

Niezbędne też jest włączenie chatu aby można było zapoznać się z fabułą.

OptiFine zapewni nam widoczność w jaskini.

Co do mechanik w grze to: Bloki śniegu można przetapiać nad ogniskami z kotłem ; render distance musi być ustawiony na co najmniej 22 , butelki z wodą regenerują nam życie, ważne jest częste odwiedzanie ogniska, render distance musi być ustawiony na co najmniej 22, aby pierścienie dawały nam bonus do statystyk należy umieścić go w slocie na zbroje tak samo zalecamy trzymanie tam pochodni, no i najważniejsze to aby ustawić render distance na co najmniej 22.



Oficjalny zwiastun mapy:

https://www.youtube.com/watch?v=b0J-bx-vQTo

Dodana: 3 lata temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.15.2
Pobrania: 2600
54

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
ZAGUBIONY

Wykonał: PKTeam

(FABUŁA) Dzień jak co dzień. Idziesz do biedronki ale gdy wracasz znajdujesz tajemniczy opuszczony dom w którym świeci tajemniczy laser. Idziesz go zwiedzać, w pewnym momencie załamuje się podłoga bud...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Fałszywa Rzeczywistość

Wykonał: Kvilix

Cześć, chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę adventure pt. ,,Fałszywa Rzeczywistość ’’. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Fabuła: Nazywasz się Łukasz, masz 30 lat i pewnego dnia zgłaszasz się...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Podwodny Eksperyment

Wykonał: MattPL

Witam. Prezentuję wam dość nietypową mapkę Adventure - Podwodny Eksperyment. Długość mapy szacuję na 20-30 minut. Nad mapą pracowałem miesiąc, więc mam nadzieję że się wam spodoba :) Fabuła: Nazy...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Pandemia

Wykonał: LewyGaming

Trzynaście dni po tym, jak Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła na całym świecie stan epidemii wirusa COVID-19, ludzie zaczęli stawać się żywymi trupami. (Do poprawnego działania mapy wymagany jest O...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (71)


  • Cieciorka 1 rok temu

    Mapa jest fajna ale za trudna znaczy do momentu świątyni aeegra jeszcze jest ok ale ten kamienny strażnik nie idzie go pokonać


  • KaroleQ312 3 lata temu

    @JokesterTeam dziękuję bardzo przyda mi się do mapy którą aktualnie tworzę


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @KaroleQ312 wchodzisz na mcstacker.net --> give --> na dole masz na pomarańczowo "item unset" wybierasz jaki item chcesz i na samym dole masz "modifiers" klikasz "Add atribute modifiers i w zakładce "Attribute masz attack_damage. Obok masz amout - wpisujesz tam wartość czyli np 15 i lewy prawy górny róg generuje Ci się komenda, którą wklejasz do commandblocka i tak o to dostajesz miecz z obrażeniami 15


  • Gerart 3 lata temu

    @JokesterTeam o to SCP jest wasze kox


  • KaroleQ312 3 lata temu

    @jokesterteam TAK. Chciałbym abyś mi pokazał jak to zrobić krok po koku. z góry dziękuję


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    Mapkę na pewno da się przejść i nie występują błędy jeśli zastosujemy się do ustawień https://www.youtube.com/watch?v=lnBrfmQo6ZM&t=125s <---- link na dowód, do tego trzeba kierować się dialogami i wszystko będzie dobrze ^^


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @Aicon05 Dziękujemy bardzo ^^


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @KaroleQ312 ten miecz to nic innego jak zmieniona tekstura w texturepacku, a co do commandblocka, to możliwe że nigdzie na mapie go nie ma, bo był przyzwany komendą zrobioną w https://mcstacker.net/ jak będziesz chciał to dokładnie wytłumaczę co i jak


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @KuenonX mapa była robiona na 1 osobę, testowana na 1 osobę. Jeśli grasz we dwie, prędzej czy później pojawią się błędy którę uniemożliwią pchnięcie fabuły do przodu. Jeśli nic się nie działo, prawdopodobnie któryś z commandbloków się nie odpalił.. Bardzo istotne jest zastosowanie się do ustawień o renderowaniu, bo o wersji chyba nie musze wspominać. Od siebie powiem, że najlepiej to wgrać mapę od nowa :)


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @Gracjando aktualnie nie pracujemy nad drugą częścią, być może weźmiemy się za nią za jakiś czas, ale jej zrobienie zajeło nam około tysiąca godzin w 4 osoby, co przy aktualnym stanie rzeczy, że połowa składu jest na studiach, znacznie by to wydłużyło. Były próby do stworzenia kolejnej mapy, opartej o piekło i podróż po nim jako dusza. Być może niedługo się za to weźmiemy, ale nic nie możemy powiedzieć na pewno!


  • KUenon 3 lata temu

    czy da sie na niej grac w 2 osoby? musze poprankowac kumpla! :) a i jeden problem bo jak bylem przed swiatynia to nic sie nie dalo nikt nic nie mowil i jak zabilem gosci w kapturze to tez nic, pozniej tam byli wiesniacy tez nic nie mowili, po pokonaniu pierwszego bossa tez nic! i wlasnie po tym nic nie moglem zrobic zadnych itemow... przejsc... kwestii, wiec prosze o pomoc! musze w nia zagrac!


  • KaroleQ312 3 lata temu

    polecam mape fajna i bardzo długa diax leci a i mam pytanie jak stworzyłeś ten długi miecz który jest kilofem i zadaje 15 hp (szukałem command blocków ale nie znalazłem


  • DoriuX_PL 3 lata temu

    JOKESTER TEAM NAPISZ CZY BĘDZIE KOLEJNA CZĘŚĆ


  • DoriuX_PL 3 lata temu

    A I JESZCZE CZy BĘDZIE KOLEJNA CZĘŚĆ


  • DoriuX_PL 3 lata temu

    TOTALNIE EPIICKIE RANY BOSKIE ILE JA MIALEM Z NIĄ ZABAWY co prawda lagowało się ale nie że stałem czy coś podobnego tylko komendy a czasem nie spawnowaly sie moby ALE JAKOS DALEM RADE PODSUMOWUJĄC MAPA KOZACKA SWIETNA I FAJNA DOWNLOAD NOW


  • Gerart 3 lata temu

    Kozak mapa


  • KanytPL 3 lata temu

    @JokesterTeam Właśnie pobrałem mapę.


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @Zetor6000 z jaką misją był problem?
    Jeśli ograłeś mapę zachęcamy od wypełnienia ankiety na naszym profilu!
    I jeśli chodzi o budowle to głowny zarys był komendami, np jaskienie w których się one znajdują, robiliśmy w 4 osoby pół komendami, a pół ręcznie ^^


  • Zetor6000 3 lata temu

    Mapka 10/10 ale miałem jeden problem z pewną misją ale jakoś ją zrobiłem i jeszcze pytanie robiłeś te wszystkie budowle ręcznie czy za pomocą jakiś komend?


  • JokesterTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @kociaczek327
    Na czacie wszystko jest napisane co dokładnie trzeba zrobić na youtube ktoś nagrał początek mapy a na naszym kanale jest speedrun, mapę da się przejść w 100%.


  • k327 3 lata temu

    ta czesc mapy z tym ze musze wyjsc z przesylka jest niemozliwa


  • k327 3 lata temu

    ok hyba wiem


  • k327 3 lata temu

    wzialem przesylke i nie moge isc, mam render distance na 63


  • k327 3 lata temu

    FOV 80? :////////// nie, gram na quake pro , nie umiem na niskim grac tylko na becie gralem na normalnym bo sie nie dalo xd


  • k327 3 lata temu

    nie, czk ten licznik na optifine jakis zepsuty xD ale jusz na 30 bd gral, bo bylo i tak wiecej nisz 119 bo na 30 render distance mi pokazuje mniej nisz na 64... pokazuje 116


  • k327 3 lata temu

    ale na 64 render distance tylko 119 fpsow :/ slabo zmniejsze na 30 gdzies


  • k327 3 lata temu

    na 1.15.2 mozna 64 render distance? bierem xd


  • k327 3 lata temu

    100mb?


  • k327 3 lata temu

    to pobieram mape


  • k327 3 lata temu

    @jokesterteam ok