Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna
Mapa opowiada o sraniu z perspektywy głównego bohatera: właściciela strusia. Obrazuje nam trudności, z którymi mierzy się właściciel zwierzęcia. Obejmują one między innymi periodyczne zasrywanie dzia...
Dodano 2 lata temu
Wykonał: Kassarix
Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...
Dodano 3 lata temu
Wykonał: Kvilix
Cześć, chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę adventure pt. ,,Fałszywa Rzeczywistość ’’. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Fabuła: Nazywasz się Łukasz, masz 30 lat i pewnego dnia zgłaszasz się...
Dodano 2 lata temu
Wykonał: McHishi
Witaj na mojej kolejnej klimatycznej mapie przygodowej! <-*Fabuła*-> Jesteś Tim z zawodu jesteś detektywem pewnego dnia dowiadujesz się że... Nie będe spojlerował Jeśli mapa ci się spodoba ni...
Dodano 3 lata temu
Komentarze (33)
Kubusiak5 4 miesiące temu
Super mapa, ale smutny koniec :(
YrdenCraft 8 miesięcy temu
Cześć
Jesteśmy zespołem, którego celem jest stworzenie unikalnej paczki tekstur oraz mapy Minecraft, której motywem przewodnim będzie uniwersum "Wiedźmina" CDPR. Właśnie poszukujemy nowych osób do zespolenia naszych szeregów i natrafiliśmy na Ciebie i twoje konto. Widzimy, jakie treści tworzysz. Chcielibyśmy poprosić Cię o pomoc! Jeśli byłbyś zainteresowany, możesz skontaktować się z nami na Discordzie
Właściciel projektu: Fraught#4470
Link do naszego serwera, gdzie dowiesz się więcej: https://discord.gg/Mb4zMD5yRe
CaotYouTube 10 miesięcy temu
Mapa była ciekawa. Były smutne momenty jak np. Antoni zabił swoją córkę. Gdy sie pojawiły zombie przy rozpalonym ognisku w lesie faktycznie czuć tą stratę głównego bohatera. 9,5/10.
4567ulo 1 rok temu
smutna i piękna mapa
XPauliX_ 1 rok temu
lewygaming robisz super mapki nie zmieniaj się
Taanak 1 rok temu
Bardzo fajna mapa, ale smutne zakończenie. Ocena 8.8/10
Kapi0xs 1 rok temu
Strasznie smutne zakończenie :(
Ale mapka naprawdę zajebista, myślałem że coś się stanie i i tak będzie happy ending jak zawsze xD
11/10
Medozuka 1 rok temu
ciekawa mapeczka nagrałem ja https://www.youtube.com/watch?v=FNj1BQqnXSY
Mal_ 1 rok temu
Bardzo fajna mapka! Ogólnie trochę szkoda że nie ma happy endu, ale i tak mapa świetna!
kalafiorpl 1 rok temu
@LewyGaming na pewno, nawet na obserwatorze z góry popatrzyłem nic tak samo skakałem i nie ma więc zebrałem
LewyGaming (Autor mapy)
1 rok temu
@kalafiorpl Na pewno zebrałeś 3 kawałki drewna?
kalafiorpl 1 rok temu
@LewyGaming co mam zrobić jak nie moge rozpalić ogniska zebrałem każde drewno i nie wyświetla mi sie komunikat żebym rozpalił ognisko
Poland_fossils 1 rok temu
Mega dobrze dopracowana mapka. Ogółem wszystko śmiga jak ta lala a te zombie są creepy!!!
Adamcio_Noob 1 rok temu
Mapka super fajna, ale spodziewałem się, że będzie dłuższa. No trudno, ale diax i tak jest.
LewyGaming (Autor mapy)
1 rok temu
@HopeKita Wystarczyło pójść do sklepu po rzeczy, tak jak wspomniał bohater a przejście przez tunel by się odblokowało :)
HopeKita 1 rok temu
lewy tego nie da sie przejść jest zadanie ze mam przejść przez tunel a tego sie nie da zabiłam zombie oraz byłam w domkach i wziełam zbroje ale nie da sie
Diksy 1 rok temu
Bardzo fajna mapa
mattkosma 1 rok temu
mega klimatyczne zakończenie, leci diax :)
LewyGaming (Autor mapy)
1 rok temu
@Pajonk W takim razie, jak znajdziesz czas to napisz do mnie na DSC.
Pajonk 1 rok temu
Zaczynając, zdecydowałem się przejść mapkę dwa razy:
1) Speedrun, bez zabijania ani jednego zombie, eksplorując dość mało
2) Tank, którym zabijałem wszystko co mi się nawinie
Mi osobiście bardziej podobało się przejście bez używania broni, czemu?
Otóż kiedy nie ma się broni i trzeba odpowiednio manewrować przeciwnikami, gdy jedzenie także jest ograniczone, stwarza to pewnego rodzaju problemy i dostarcza dodatkową dawkę emocji.
Granie na tanka, możliwe, ale dość nudne.
=-= Fabuła =-=
Fabuła nie jest zbytnio rozbudowana, mówię tutaj o wątku Oli, wątki poboczne są jak najbardziej na +, ale główna historia zostawia moim zdaniem dużo do życzenia.
Ale widzę też potencjał na prequel, a może i sequel tej mapki, mogę napisać na discordzie jak jesteś zainteresowany.
=-= Rozgrywka =-=
Miejscówki są dobrze zaplanowane, ale brakuje mi trochę więcej elementów do znalezienia, albo np. możliwość użycia toporka do wybicia szyby w mieszkaniu do którego drzwi są zamknięte by się dostać po zapasy itd., takie mechaniki, choć mało istotne, miałyby swój urok.
=-= Wykonanie =-=
Budowle jak i komendy są bardzo dobrze zrobione, tutaj nie mam się do czego przyczepić.
=-= Podsumowanie =-=
Mapka nieco banalna, brakuje mi czegoś co by ją urozmaiciło w rozgrywce i w fabule.
Ale diax leci, a moja ocena to 7/10
GaiNa02191 1 rok temu
leci diax
LewyGaming (Autor mapy)
1 rok temu
@Domiq04 Aby wejść do kopalni wystarczy rozwalić kraty kilofem, który jest w skrzyni w tym domu gdzie jest Antoni.
Domiq04 1 rok temu
Mapa choć krótka i nie aż tak ciekawa jak można by pomyśleć po tytule, jest naprawdę dobra.
Dało by się stworzyć z tego coś ciekawszego i lepszego? Tak
Wiadomo jednak, że mapa jest dość profesionalna pod względem komend. Budowle choć nie wiadomo czy twoje czy ściągnięte z internetu, są naprawdę bardzo ładne.
Zdecydowanie za dużo walki według mnie. Głównie mi chodzi o scenę z Antonim na dworze w, której by móc przeczytać rozmowę musiałem się schować w domu przed zombie, a po rozmowie najpierw je zabić.
Też nie wiem czy to jakiś błąd czy ja czegoś nie odpaliłem komendom, ale wejście do opuszczonej kopalni musiałem sobie otworzyć na creative, ponieważ było zamknięte. Może błąd, może nie, ja nie wiem. Wole jednak o tym wspomnieć.
Mapa jak dla mnie jest dobra, ale dało by radę coś lepszego zrobić. Oczywiście nie twierdzę, że ja bym zrobił coś lepszego bo na nie potrafię.
Mapę ocenie na mocne 8/10. Czekam na jeszcze jakieś od ciebie.
Miłego dnia.
KMC 1 rok temu
Chciałbym jeszcze dodać, że w samej grze za dużo było PVE. Jako drobny element rozgrywki jest OK, ale gdy musisz robiąc to przez właściwie całą mapę robi się z tego trochę PVE.
k327 1 rok temu
mozliwe ze jutro pobiore i zagram jak nie bedzie zajmowac za duzo bo brzmi ciekawie :)
LewyGaming (Autor mapy)
1 rok temu
@Ksaviner Skoro masz jakieś pomysły to w wolnej chwili napisz do mnie na DSC a z chęcia poczytam.
Treteusz 1 rok temu
Widzę, że mapa była bardzo wzorowana na "The Last of Us", czego można się domyśleć po tym, że na końcu leci jeden z utworów z owej gry. Mapa nie ma jakiejś szczególne kreatywnej rozgrywki, można nawet powiedzieć że jest to sytuacja:
-Mamo, mogę "Dzień zagłady"?
-Nie synku, mamy "Dzień zagłady" w domu.
"Dzień zagłady" w domu: ...
Moim zdaniem mapy Pawcika również nie były jakieś wybitne, najważniejszą (z mojego punktu widzenia) rzeczą w jego mapach była fabuła, która próbowała w jakimś stopniu wywołać emocje, jednak robiła to nieumiejętnie, ponieważ naprawdę trudno zrobić coś takiego w klockach. "Pandemia" jest mapą która nie wywołała u mnie żadnych emocji (może oprócz lekkiego ciepełka w moim zozolowym sercu, gdy usłyszałem muzykę). Fajnie by była gdyby mapa miała jakiekolwiek inne mechaniki niż: podnieś drewno, ale dobrze byłoby też żeby nie było niepotrzebnych mechanik (np. kliknij aby otworzyć drzwi). Jest tylko jedna rzecz którą mogę pochwalić - budowle. Są naprawdę ładne i jeżeli nie są kopiowane 1:1, ani nie powstały z jakiegoś generatora, to zasługują na kilka porządnych punktów do oceny. W skali zozolowej daje tej mapie ocenę Q, ponieważ jest prawie taka jak "Dzień Zagłady" (który ma ocenę O), ale w porównaniu do niej ma więcej niedoskonałości.
Ksaviner 1 rok temu
Zacznijmy od fabuły. Sam pomysł niezbyt oryginalny, z wieloma lukami (jakim cudem w kilka godzin upadł ten świat, jak niby Covid mógł się zmutować w coś takiego itp) Ale zapewnia zaciekawienie i zawiera wątki poboczne. Co prawda dwa, ale jednak. Brakuje mi rozwinięcia ciekawszego akcji, by minęły kilka dni. Czemu nie zrobić, że bohater ma samo izolacje, po spotkaniu z kimś kto ma Covida? A jego żona mieszka u koleżanki i stąd taka sytuacja? A no i padł mu net i tv, bo czemu by nie :) Budowle są ładne, wszystko jest w lesie, ale sama wioska to nie dwa budynki, a reszta ma logiczne uzasadnienie takiego położenie, prócz placówki badawczej z ładnym helikopterem. No i to tyle o budowlach, są ładne po prostu. Komendy są dobrze i logicznie wykorzystane, poziom porządny. To ja dalej o fabule, no bo jednak jest problem z tą placówka. Nie wiemy od czego ona jest. No i drugi problem. Gdy nasza postać wychodzi z niej otwierając bramę, pan naukowiec nie zamyka jej, dodatkowo nie możemy zamknąć drzwi, a za nami przyszłoby z kilka zombie! Nosz kurczę. Tak samo w rozmowie z Antonim, która jest na dworze wciąż nachodzą nas zombie... Zakończenia się spodziewałem, nie rozumiem, czemu nasz bohater na wieść o hordzie nie zdecydował się zabarykadować w tej bazie lub w mieście? Mógł tym zombie dodatkowo uciec... Sam wątek z Olą jak dla mnie zbyt przewidywalny. To było proste - śmierć lub odnalezienie. Szkoda, że nie ma pozostawionej notatki, że np: Musiała uciekać, spotkają się w X lub została ewakuowana przez wojsko do Y. I moglibyśmy kolejne nawet dwie godziny mieć mapy. Ta mapa była za krótka. Pozostawiła mi wielki niedosyt. Może jakiś godzinny lub więcej spin-off bo jednak na sequel nie ma co liczyć, sam mam już kilka pomysłów, jeśli chcesz napiszę Ci na discordzie. Ostateczna ocena to 7/10. Bardzo fajnie się gra, ale nic nowego i pozostawia niedosyt.
Ksof 1 rok temu
jak usłyszałem muzyke na koniec to miałem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD... Pozdrawiam!
Kvilix 1 rok temu
Miło się grało, duży plus za zakończenie!