Od Normika Do Rycerza

Autor: DiVerek
Jest to moja i mojego kolegi pierwsza mapa fabularna której fabuła opiera się na tym że jesteś postacią Invadoe która od najmłodszych lat pragnie zostać rycerzem więc zaczynasz (Mapa na około 25-30min}


1.Twórca - @DiVerek
2.Twórca - @HarryPiooter

1.Tester - MietiQ
2.Tester - MartiKMC
robić różne misje od mieszkańców wioski aż po jakimś czasie wyruszasz na wyprawę do smoczej góry z nadzieją że król całej doliny mianuje ciebie rycerzem po drodze pomagasz
osobom i natrafiasz na przeszkody Ps. mapka jest inspirowana kreskówką Invadoe

Dodana: 10 miesięcy temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.19.4
Pobrania: 844
11

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Wyspa Peruco: Ucieczka Dun'a

Wykonał: Critex

Siema! Razem z moim przyjacielem iKuklin prezentujemy mapkę "Wyspa Peruco". Wcielisz się w tytułowego Dun'a, młodego chłopaka, który jako jedyny z swoich przyjaciół zdał testy i wyruszył na ekspe...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Kusza Janusza

Wykonał: kizubra

Pan Janusz poprosił cię o znalezienie jego świętej kuszy, więc ty udajesz się w stronę wielkiego wulkanu Marianny na poszukiwania. Po drodze czekają cię różne zadania na przykład musisz coś zebrać i t...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Sprawa Adama 2

Wykonał: Skinnek

Siema, jestem Skinnek i witam Cię na drugiej części mapy Sprawa Adama! Mapa ma 3 zakończenia. Jeśli nie grałeś w poprzednią część to bardzo Ci ją polecam, by zrozumieć co się dzieje w tej. Jeśli są ja...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Nie ogarniesz: JaJco

Wykonał: Ksof

Wołodymyr to młody, przystojny mężczyzna mieszkający gdzieś na odludziu. Jest bardzo religijny, jedną z tradycji jego wiary jest to, że trzeba zjeść jednego kurczaka rocznie. Nie mniej, nie więcej. Je...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (20)


  • Bodziax 2 miesiące temu

    @DiVerek drogi autorze czy jest nadal szansa zagrania w mapę? Link do niej nie działa.


  • DawidL0l50 8 miesięcy temu

    @Ksaveriusz dzieki za podsumowanie mapy za mnie :)


  • DiVerek (Autor mapy)
    8 miesięcy temu

    @nadlaxy wielkie dzięki a następna mapa pojawi się nie bawem czeka na potwierdzenie :D


  • nadlaxy 8 miesięcy temu

    Mimo kilku bledow, czy srednich budowli gralo sie w porzadku. Bardzo doceniam to, ze mimo ze pojawily sie tam plytki naciskowe to zostaly ponumerowane. Czekam na kolejna mape!!


  • pawhjUwU 8 miesięcy temu

    bardzo fajna mapka 10/10


  • HarryPiooter 10 miesięcy temu

    dzięki za opine @FilipPL90


  • FilipPL90 10 miesięcy temu

    Grałem w tą mapkę , uznałem że pobiorę z nudów i powiem tak , Ja mam sentyment do takich map, i według mnie nawet, te płytki naciskowe nic nie zmieniają, są oznaczone są, Klimat mapki mi się podoba... Pierwsze wykonujemy zadania od różnych ludzi a potem... po kilku Latach jesteśmy gotowi by wspinać się na Górę do Króla... Motyw z bezdomnym , no piękne to było jednak coś w tym jest że należy pomagać ludziom w potrzebie, Dalej zadania Kowal, rybak itd... Ten KOT WIOSKI HA HA... Bardzo Fajne... Potem ta walka z mobami... I ten Wrak a na końcu wspinaczka i dialog z Królem... Mapka powiem szczerze bardzo mi się podobała... w starszych klimatach ale trzeba każdego doceniać za jego wkład... mapka moim zdaniem... hhmmm 8,5/10 o coś takiego bardzo fajna i liczę na więcej... Pozdrawiam ❤️❤️❤️


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @HarryPiooter
    Musisz wpisać /setworldspawn stojąc w lobby, ewentualnie wpisać jeszcze kordy dla pewności, tak jak MariolX_Official napisał


  • HarryPiooter 10 miesięcy temu

    @Ksaveriusz pracujemy nad nową mapą i zastanawiamy się jak zrobić spawna żeby gracz się zawsze tam respił bo na yt nie ma nic o tym


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @DiVerek
    Oczywiście pamiętam. Uważam, że macie potencjał, to wam po prostu nie wyszło. Czekam na kolejne mapki!


  • Legos0307 10 miesięcy temu

    super miniaturka!


  • DiVerek (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    ael panie @saul1goodman mamy tak się starać my robimy mape aby ktoś się dobrze bawił se pograł to że że przyjdzie se ktoś i wszytko skipnie to już nie nasza sprawa


  • saul1goodman 10 miesięcy temu

    szczerze mapa bardzo nie dopracowana. misje są bez sensu w zasadzie to wszystkie misję przeskipowałem i podszedłem do ostatniej płytki żeby mnie przeteleportowała do tego lasu. podsumowując po co robić coś czego nie trzeba zawiodłem się wiem że to wasza pierwsza mapa ale -1000000000/10


  • saul1goodman 10 miesięcy temu

    szczerze mapa bardzo nie dopracowana. misje są bez sensu w zasadzie to wszystkie misję przeskipowałem i podszedłem do ostatniej płytki żeby mnie przeteleportowała do tego lasu. podsumowując po co robić coś czego nie trzeba zawiodłem się wiem że to wasza pierwsza mapa ale -1000000000/10


  • DiVerek (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    Okej Ksaveriusz Dzięki za szczerą opinię lecz nie zapominajmy że to jest moja oraz mojego kolegi PIERWSZA MAPA którą nie robiliśmy z żadnego poradnika ani niczego tylko z rzeczy które umieliśmy a tego nie wziołeś pod uwage (tak mi się zdaje) więc to tyle postaramy nie popełnić tych błędów na następnej mapie fabularnej


  • XxXWolfXxX 10 miesięcy temu

    Bardzo fajna mapa polecam 10/10


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    Patrzę na mapę. Opis... I tak nie jest z tych najgorszych. Screen? Meh, mocno meh. Miniaturka? Wygląda jak typowa miniatura cringe filmik jakiegoś Doknesa. I przedstawiony na niej zombie nie jest w żaden sposób związanych z zawartością. Spoiler, czy coś.
    Sprawdziłem, miniaturka... nie jest ukradziona. Przynajmniej według Google. Kto by się spodziewał? No ja nie. Chylę czoło, jeśli nie ukradzione. Przynajmniej tyle.
    Odpalam mapę. Mamy lobby. Które ma niesymetryczne przyciski.
    Do tego nie mamy wyłączonego deszczu (dlaczego!?), a przez całą pierwszą część mapy mamy Pisanie Wszystkiego W Ten Sposób.

    Fabułę omówię na koniec, bo to co tu się dzieje to jest dramat, mimo zachowania ciągu przyczyna -> skutek.

    Komendy są... również tragiczne. Dlaczego?
    a) Mapa jest na płytkach. Ładnie wyglądających, bo z nową teksturą, do tego mających nad sobą numer. Ale dalej płytkach
    b) przechodzenie do jakiejś lokacji to kliknięcie przycisku na czarnej ścianie.
    c) Questy zaliczasz przed wrzucenie rzeczy X do kratki, albo danie wody do kociołka.
    ...

    Budowle...
    Mamy górę, troszeńkę za chudą. Mamy las, który wygląda okropnie, przez glowstone jako dach (a nawet dwa lasy, ale ten drugi tego glowstone nie ma)... Meh...

    Fabuła...
    Gramy sobie Ivandoe.
    Co ten Ivandoe ma wspólnego z Ivandoe z animacji? To, że idzie na jakąś górę po coś. I tyle.

    Nasz Ivandoe to wieśniak z wiochy postawionej na flat wordzie. Zdobywa podstawowe ity po odtwórczych zadaniach od kowala i rybaka oraz od bezdomnego, który za dobre serce daje mu żelazne spodnie. Co?!
    No, ale Ivandoe rusza. Mamy podróż. Nie, nie mamy podróży. Mamy teleport trzy lata później, w czasie którego zdobył Ivandoe itemy, ale, jak się okaże na samym końcu, niczego nie dokonał przez ten czas.
    Nasz kandydat podróżuje lasem. Napotyka rabusiów, którzy mówią mu, aby szedł prosto. Respi się przed nim horda mobów. Zabijanie zombie jest nudne i łatwe, szkielety same się zabijają.
    Ivandoe komentuje, że podano mu złą drogę do Smoczej Góry.
    Niby skąd to wie?
    Bo to nie tak, że taka góra jest widoczna z kilometrów i każdy z okolicy zna przynajmniej jej kierunek.
    Trafia do lasu, gdzie znajduje rozbitka. Ma popłynąć po jego skarb. Oczywiście możemy byle co wrzucić do kratki, ja tak zrobiłem.
    Następnie wreszcie trafiamy pod górę. Mamy długi, nudny, łatwy parkour wokół widocznej na screenie góry.
    Na górze jest Król i dwóch rycerzy.
    Król pasuje Ivandoe na rycerza. Bo tak, niczego nie dokonał poza zabiciem kilku mobów i umiejętnością pływania, ale pasuje.

    To nie tak, że najważniejsza jest droga. Że jej początek i koniec to kwestia drugorzędna.
    Autor zepsuł nawet coś tak prostego jak budowa cepa, mianowicie koncept bohatera zaczynającego jako biedak z marzeniami, a po wielu znojach kończącego na szczycie.

    Kończąc:
    Mapa to długi, pełen prób stworzenia czegoś na kształt klimatu badziew.
    Już pal sześć te "fabułę". Ale autor psuje nawet podstawowe budowle i komendy.
    1/10

    ~Pozdrawiam Ksaveriusz


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    Wchodzę do mapy, a tam niesymetryczne przyciski w lobby, brak weather clear i Pisanie Wszystkiego W Ten Sposób
    Zapowiada się fatalnie


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    Wydaje mi się, że tytuł winien brzmieć od normika do rycerza (czy coś w tym stylu), bo rycerz też człowiek xD


  • SzitonPost-Konto_do_shitpostu 10 miesięcy temu

    Człowiek to nie rycerz?