Wykonał: SernikBezLaktozy
Zostałeś zaproszony do magicznej szkoły dla czarodziei! Czeka na ciebie ogromna ilość magi oraz lekcji, na których nauczysz się jak zostać prawdziwym czarnoksiężnikiem (i jednocześnie nie zbankrutować...
Dodano 6 miesięcy temu
Wykonał: DatrixPlay
UWAGA: TA MAPA PREZENTUJE WYSOKI POZIOM GÓWNIANYCH MAP, KTÓRE POJAWIAJĄ SIĘ TERAZ NA STRONIE! Mapa polega na sprzedaży itemów na straganie, oraz na ich zdobywaniu. Ma również charakter przemijającego...
Dodano 11 miesięcy temu
Wykonał: leshagloom
ELDEN WORLD to mapa przygodowa w otwartym świecie Powstań, wydrąż i kieruj się kompasem do Białego Złota, aby zniszczyć złego Półboga. Ogromny świat pełen emocji Ogromny świat, w którym otwarte pol...
Dodano 1 rok temu
Wykonał: PKTeam
Mineło już 20 lat od wybuchu epidemi... Świat przez ten czas zdołał się zmienić nie do poznania. Ci, którzy przeżyli, muszą walczyć o przetrwanie dzień w dzień, noc w noc. Ty jesteś jednym z nich i ta...
Dodano 2 lata temu
Komentarze (14)
Ksaveriusz 1 rok temu
Dwa miesiące temu napisałem coś bardzo ostrego, bez uzasadnienia. A teraz je napisze.
1/10
Dlaczego?
Bo mapa zawiera błędy, przez które nie powinna się tu znaleźć:
-Mapa zawiera komendy wyświetlające się na chacie
-Mapa zawiera dialogi na blokach, które się do tego powtarzają
-Nie ma zakończenia
Co do samej mapy... Fabuła... Nie, nie fabuła, bo tego fabułą nie można nazwać, WYDARZENIA, mają tyle sensu co jedzenie pizzy z ananasem.
Wracamy do domu przez las, idziemy spać. Raz, że las jest w wielkim okręgu z dirta, a dwa, że w lesie nie ma domu. Mamy znaleźć bramę i w niej kliknąć przycisk, który teleportuje nas do domu, fatalnie wykonanego. A później... Później pojawiamy się w randomowych lokacjach, które mają być naszym snem. Są one:
-zadanie numer jeden, parkour, jest on OCHYDNIE zbudowany, a same skoki są takie sobie.
-zadanie numer dwa, find the buton, NA OGROMNEJ MAPIE. Znalezienie przycisku może zająć nawet kilkadziesiąt minut (!)
-zadanie numer trzy, wykopanie 64 diamentów (ja wykopałem 73, autor dał więcej, za co szanuje, ale cóż) i danie im "potrzebującemu" do skrzynki. Mega nudne, ale może kogoś zrelaksować. A diamenty po włożeniu zaczynają się powoli redukować do zera.
I TU MAMY COKOLWIEK ZWIĄZANEGO z FABUŁĄ.
Trafiamy na arenę z bogiem snu, który chce się przedostać do naszego świata przez nasze sny. Jest on złosadnikiem z toporem. Ma też pomagierów, witherowe szkielety. Walczymy na arenie, zabijamy go i...
...
...
...
Mapa nie ma zakończenia. Nie ma żadnej tabliczki, żadnego napisu, już o lobbym końcowy nie mówiąc.
A, żeby nie było, że tylko jadę po mapie to powiem kilka ciepłych słów:
-wszystko działa, autor zabezpieczył każdy element mapy
-dialogi są pisane sensownie i bez rażących błędów ortograficznych, a do tego są też kolorowane.
Drogi autorze, popracuj nad tym, aby budowle wyglądały choć trochę estetycznie oraz nad komendami. Aby zrobić mapę adventure tak naprawdę wystarczy Ci nauczenie się (oczywiste chodzi o komendy):
-zablokowania komend na chacie
-execute
-teleportów poprzez wykrywanie gracza (opcjonalnie)
-sprawdzania, czy gracz ma rzecz X w ewkipunku.
Co do fabuły... Niestety nie wiem, czy to co było na tej mapie to była taka koncepcja, czy coś nie wyszło, dlatego moja rada jest prosta, zacznij od czegoś prostszego, nie wchodzącego w tematy z pogranicza metafizyki.
A co do budowli - niech budynki, a raczej wnętrza będą nawet brane z poradników. Co do tego jak zbudowane są pozostałe lokacje to:
-Jasnogłaz jest brzydkim blokiem, lepiej nie używać
-Nawalenie kolorów na ściany bez ładu i składu też zazwyczaj nie pasuje (zarzut do parkoura)
-A tutaj plusik, lokacje do snu drugiego i trzeciego nawet wyglądają na przyzwoitym poziomie.
~Pozdrawiam, Ksaviner
DatrixPlay 1 rok temu
Po pierwsze komendy wyświetlają się na chacie, co jest błędem kardynalnym.
Po drugie napisy na środku ekranu 'witaj x!' , 'zadanie:x' nie powinny sie powtarzac.
Po trzecie napisy na chacie nie powinny byc zwykle, pisane w jednej linijce zasady.Tekst bardzo nie estetyczny.
Po czwarte autor i tak tego nie przeczyta , wiec nie ma sensu sie dalej rozpisywac. Mapa 2/10.
Utlamo 1 rok temu
Taka dość standardowa i krótka mapeczka. Można biednemu dać marchewki to się chociaż naje a nie diamenty będzie gryzł.
Przycisk mega trudno znaleźć. mocne 5/10
Konrapre 1 rok temu
fajna mapa
PlFarmer 1 rok temu
daj /gamerule commandBlockOutput false bo widać komendy na czacie
Szymem 1 rok temu
Dzięki za mapę, jak chcesz możesz zobaczyć jak wyszło.
https://youtu.be/R9Z6l9mzC00
Bobik_30 1 rok temu
Super mapa 8/10 - na poziomie z szukaniem przycisku jest troche za duzą mapa. Polecam!
matimagnes 1 rok temu
jak robisz mape to użyj tej komeny: /gamerule commandBlockOutput false sprawi że nie będzie widać powiadomienia o komendach czyli usunie np komunikat że coś zostało wykonane. nie dziękuj
Domiq04 1 rok temu
Wracam po nagraniu i powiem tyle. Jak na pierwszą mapke to bardzo spoko i fajnie sie grało, tylko ten brak zakończenia troche tak niezbyt, ale mam nadzieje że w kolejnych będzie zakończenie. z
Jak nie wiesz jak sie nade słowa pisze polecam poprawianie tekstu na google i będzie lepiej. Pamiętaj o wyłączaniu powiadomień z komend i troche sie poucz komend żeby móc usprawnić lepiej mapki. Mapka 8/10 jak na początkującego :D.
Jak będzie na kanale podeśle link :D
Miłego wieczorku!
Domiq04 1 rok temu
Pierwsza startowa komenda "Witaj (gracz)" Gdy masz w tej komendzie "Witaj" to daj spacje po słowie dzięki czemu nie będzie się robił jeden wyraz a będą osobno :D
Ja sobie to zrobiłem i lepiej wygląda hah
Ide przejść i nagrać :D
Ksaveriusz 1 rok temu
To nie powinno się dostać. Literówki (np, bosa, a nie bossa), pokazujące się komendy na chacie, obrzydliwy wygląd mapy, głupia fabuła.
Pozdrawiam.
DKananasowy (Autor mapy)
1 rok temu
Dzięki za przejście ❤️
minionek209 1 rok temu
dobra skończyłem mapke i powiem tak była spoko ale mam pare zastrzeżeń jak np brak zakończenia po zabiciu bossa, brak komendy /gamerule comandblockOutPut ( wyłącza pokazywanie się komend na chacie ) i pare literówek
minionek209 1 rok temu
wchodze na stronke a tu nowa mapeczka no to pobieram dam recenzje po przejściu ;)