Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

QuestCraft Cz.1 Wichrzycielska Mikstura

Autor: NalaMaster
Witaj!
Chciałbym Ci opowiedzieć trochę o mojej mapie QuestCraft.
Jest to mapa, w której wcielasz się w rolę poszukiwacza przygód podróżującego po całym świecie i szukającym wyzwań.
,,Pewnego razu dopływasz na wyspę porośniętą gigantycznymi grzybami i postanawiasz ją zeksplorować. Nie wiesz jednak, że posiada ona swoją mroczną tajemnicę."

-Mapa jest przewidziana dla 1 gracza
-Czas przejścia jest bardzo zróżnicowany:20-90 min
-Zalecane shadery:Sildurs Vibrant Shaders Lite

Jeśli mapa Ci się spodoba możesz zostawić diaxa lub napisać opinię co mógłbym poprawić.Na razie nie planuję robić 2 cz. ale kto wie?

Dodana: 2 tygodnie temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.15.2
Pobrania: 191
11
Jak pobrać mapę?

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Ciemna Strona Słońca

Wykonał: BialaSilaP

Wcielasz się w Cześka, który pewnego dnia postanawia polecieć na ciemną stronę słońca! Przeżyj wraz z nim tą niesamowitą i pełną wrażeń przygodę! Jeśli będzie 10 diaxów, robię drugą część! Mapa jes...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Noc - Siedem dusz

Wykonał: Cookie25

Pojawiasz się w nieznanym miejscu, ktoś się tobą bawi. Skomplikowane zagadki, znikające korytarze i te krzyki. Dusze czekają na swojego wybawcę... --------------------------------------------------...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Ostatni z nas [1]

Wykonał: Banek

Masz na imię Darek dowiadujesz się że na strefę w której mieszkasz ma zaatakować horda więc uciekleś, wymyśliłeś że pójdziesz do strefy nr. 10 lecz później okazuję się coś strasznego a kilka dni póź...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Dzień Zagłady IV

Wykonał: Pawcik

Witajcie, razem z Kassarem przedstawiamy wam baaardzo długo oczekiwaną kontynuację popularnej serii Dzień Zagłady. Twoim celem priorytetowym staje się laboratorium Globalnego Instytutu Epidemiologiczn...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (12)


  • SEBUSSSexe 1 tydzień temu

    :)


  • NalaMaster (Autor mapy)
    1 tydzień temu

    @Skaidem Przeczytaj mój komentarz pod Twoim filmikiem ;)


  • Skaidem 1 tydzień temu

    Cześć! Nagrałem Twoją mapkę. :)
    Oto link ---> https://www.youtube.com/watch?v=hCzKcE9DveM
    Mapka, fajna, ale pod koniec... coś się chyba zepsuło... Brakowało punktu kulminacyjnego (w moim przypadku został mi po prostu pominięty i przeniosło mnie na zakończenie historii). Dobre jest to, że po każdym dialogu masz opcję "przeczytałem". Dzięki temu można spokojnie przeczytać cały dialog, nie obawiając się, że za chwilę rozpocznie się inne wydarzenie i coś pominiemy. Polecałbym Ci jeszcze tylko ustawić poziom trudności, na jaki ma grać gracz, myślę, że najlepiej pokojowy, bo kiedy skakałem na parkourze, to głód mi się skończył i nie mogłem sprintować. :)
    Twórz dalej mapy, ale na drugi raz, postaraj się je lepiej sprawdzić. ;) Powodzenia! Możesz zobaczyć, jak przechodziłem Twoją mapkę.


  • RemBX 1 tydzień temu

    Mapa jest ciekawa i to co koledzy piszą niżej to jedyne do czego mogę się przyczepić. Twórz dalej!


  • KrzysiekW 2 tygodnie temu

    No cóż pomysł fajny i budowle całkiem niezłe ale moim zdaniem mogłeś dopracować komendy. Chciałbym aby dialog był automatyczny a nie z klikaniem "porozmawiaj z...". Dobrze by było aby executy uruchamiały się po wykonaniu innego zadania. Nie chcem nić mówić ale jeżeli lubisz komendy to mogłeś się ich trochę douczyć 6/10


  • NalaMaster (Autor mapy)
    2 tygodnie temu

    @Kvilix bardzo dziękuje za miły komentarz ^^

    A co do tych za szybkich dialogów to wszyscy pisali że za bardzo opóźnione więc przyspieszyłem :P


  • Kvilix 2 tygodnie temu

    Hej, zagrałem w twoją mapę, więc pozwolę sobie na wymienienie plusów i minusów:
    + pomysłowe lobby: lobby wygląda bardzo ładnie. Pomysł na start bardzo ciekawy ;)
    - dialogi się powtarzają: po jednym wykonaniu dialog nie powinien się powtarzać. Żeby to zrobić wystarczy, aby po wykryciu gracza w danym miejscu sygnał szedł do commandblocka, w którym będzie komenda /setblock (tu piszesz koordynaty usuwanego komparatora lub redstone blocku) minecraft:air
    - dialogi lecą za szybką: sam się na tym spaliłem w mojej mapie ;) Są na to dwa sposoby: duża ilość przekaźników lub ustawienie ticków. Doceniam funkcję ,,Przeczytałeś?’’, ale myślę, że najlepiej całkiem wyeliminować ten problem
    - możliwość pomylenia kolejności zdarzeń: po rozmowie z kapitanem Drake poszedłem do Mistyka, który już mógł mnie przeteleportować do walki z wiedźmą, a powinien to zrobić dopiero po zdobyciu wyposażenia.
    + bossfight: bardzo fajny dopracowany bossfight, jeden z najlepszych, jakie widziałem
    + prowadzenie fabuły: fabuła jest ciekawa i logiczna
    Mapa według mnie 8/10 Mam nadzieję, że jeżeli druga część powstanie, to nie będzie już tych błędów.


  • NalaMaster (Autor mapy)
    2 tygodnie temu

    @Crafter jesteś głupi czy udajesz?
    Ta bariera nie powinna znikać bo oddziela niedostępny teren.I co masz do interiorów?Osobiscie pobralem mape jeszcze raz i wszystko działa jak należy.


  • Crafter 2 tygodnie temu

    "UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT!!!
    Osoby które pobrały mapę przed dniem 7.09.2020 21:30 zachęcam do pobrania jej jeszcze raz,
    ponieważ wszystkie błędy zostały naprawione."
    Szkoda tylko, że ta mapka nie działa już na pierwszym poziomie xD
    1 - Bariera nie znika po rozmowie z wiedźmą
    2 - interiory nie działają, bo im się nie chce.
    Mapka która zawiera 2 błędy uniemożliwiające kontynuwowanie gry już na 1 poziomie. Super, ktoś tą mapkę przechodził?


  • NalaMaster (Autor mapy)
    2 tygodnie temu

    UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT!!!
    Osoby które pobrały mapę przed dniem 7.09.2020 21:30 zachęcam do pobrania jej jeszcze raz,
    ponieważ wszystkie błędy zostały naprawione.
    Za utrudnienia przepraszam.
    Teraz będzie się dało przejść mapę bez zakłóceń.


  • NalaMaster (Autor mapy)
    2 tygodnie temu

    @a co do niektórych spraw masz rację.
    Zaraz albo usune tą mape i ponownie wyslę ją do akceptacji już naprawioną,bądź wyślę komentarz z linkiem do pobrania poprawionej wersji mapy.
    Odnoszac sie jeszcze do Twojej opini ,,Poczatek walki byl dziwny bo wiedzma ktora prosila mnie o pomoc mnie atakowala"-trzebabylo czytac fabule ;),mistyk cie teleportował.
    Skrzynki w domu Mistyka nie dalo się otworzyć,a klucz z parkoura byl tylko do skrzyni w kopalni w ktorej go znalazles.


  • a 2 tygodnie temu

    Nie podoba mi się ta mapa.
    Chat był mocno opóźniony, oraz wszystkie klikalne teksty nie blokowały się po pierwszym kliknięciu.
    Dialogi były ścianami tekstu - nie mam zamiaru czytać ~20 linijek tekstu które są zakończone przyciskiem "przeczytałeś?". Brak odstępów po znakach interpunkcyjnych również utrudniał mi znacznie czytanie.
    Przechodząc do zadań, miałem wejść do "kopalni" a nie do jakiejś prawie nie widocznej dziury z ziemi. Na skakaniu nad lawą też się zawiodłem, odkryłem jeden trudny skok przy ścianie poziomu, by odkryć kilka bloków później że jest postawiona niewidzialna ściana (w sumie ona pojawia się we wszystkich trzech poziomach). Zbieranie grzybów było najgorsze, jeszcze byłoby ok gdyby ten "wykrywacz" pokazywałby tylko stojaki które mają przedmiot - stojaki xd
    Pomijając fakt, że super fajną rzeczą nie jest szukanie *nastu maciupeńkich przedmiotów, oraz to że strasznie trudno zabrać takie przedmioty, to Killer_Carnage nie powiedział ci że przy grzybie na -38 18 90 super w chuj trudno (mi się nie udało) go wyjąć?
    Walka z wiedźmą ma potencjał dla mnie, podobało mi się to że teleportowała się ona i był dźwięk teleportacji... ale zostało to zepsute tym że nie miałem kompletnie eq, ona miała zbyt dużo życia i co chwile rosnącą hordą zombi. Rozpoczęcie tej walki też było dziwne, nagle jestem teleportowany w miejsce gdzie jest postać która prosiła mnie o pomoc, a ona mnie atakuje + nieumarli :?
    To mogło być moją winą, ale próbowałem otwierać wszystkie skrzynki kluczem z parkura, a ten ostatni klucz nie pasował do skrzynki która była oznaczona cząsteczkami tak jak rozpoczęcie mapy, ten druid/szaman/mag/mistyk też nic nie mówił typu - "jesteś zbyt słabo uzbrojony, umrzesz gdy otworzę portal"
    == w moim odczuciu nie zrobiłem niczego złego.