Dawny Dom - CreepyWorld Project

Autor: ABYCZORQ
Robiłem ją 3 miesiące.
Zajmuje od 30 do 45 minut (zależy od szczęścia)
Zawiera:
•Customowe tekstury
•Customowe dźwięki
•4 Customowe moby

Muzyka w tle bez praw autorskich (dla youtuberów). W razie czego podpowiedzi są w ekwipunku. Wymagany texturepack który jest w folderze z mapą. Shadery jakie się chce, ale dobrze żeby w ogóle były jakiekolwiek.

Twoim zadaniem jest znalezienie 5 struktur z artefaktami w bardzo dziwnym i strasznym świecie(koordynaty w podpowiedziach), a potem wrócenie się do portalu początkowego. Na drodze możesz znaleźć różne moby bardziej przyjazne lub mniej. Wszystko zrobione oczywiście za pomocą komend :)

Mapa zawiera jumpscary :)

Jest to pierwsza mapa z serii CreepyWorld Project

To już wszystko! Miłej gry!

Dodana: 1 tydzień temu
Kategoria: Horror
Wersja: 1.19.2
Pobrania: 103
5

Zobacz inne mapy Horror

(Więcej)
FNAF w Minecraft

Wykonał: HLUSI

Hej! Chciałbym Wam przedstawić mapę FNAF w Minecraft, całość jest oparta na mechanice znanej nam wszystkim grze Five Nights at Freddy's. Od siebie mogę dodać ,że na mapie znajduje się 9 poziomów oraz...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Podejrzus ඞ

Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna

Masz na imię Bożysław i jesteś furasem. Postanawiasz wybrać się na konwent furry, jesteś jednak zaskoczony tym co się stało... Uwaga! Mapa jest oczywiście parodią i nie ma na celu nikogo urazić, a...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Nowa Ja

Wykonał: Kassarix

Cześć! Po długim czasie w końcu mogę zaprezentować moją nową mapę! Tym razem mapę horror :] Mapa miała być udostępniona już dawno, natomiast niestety minecraft usunął mi tę mapę i musiałem wszystk...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Postać ze snu

Wykonał: LewyGaming

Edward miewa każdej nocy ten sam koszmar i po pewnym czasie postanawia dowiedzieć się, czego chce od niego tajemnicza postać ze snu.

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (7)


  • Ksaveriusz 18 godzin temu

    Wbijamy do mapy, a tam wełna z przyciskiem w czarnym pudełku, aby sprawdzić, czy działa texture pack

    Uciąłem to w recenzji, więc w postscriptum wyjaśniam o co mi chodziło :D


  • Ksaveriusz 6 dni temu

    @ABYCZORQ
    Widzę, że się uczysz i widzę u ciebie ogromny potencjał. Co do braku tego moba... Teraz czuję się głupio, że w czasie gry tak się go bałem.
    Powodzenia w projekcie!


  • ABYCZORQ (Autor mapy)
    6 dni temu

    @Ksaveriusz Po pierwsze dzięki za tak dogłębne przeanalizowanie mojej mapy. Twoje rady postaram wykorzystać w następnych mapach... Jest to pierwsza część serii map które pojawią się wkrótce (pewnie za kilka miesięcy). Cała fabuła będzie wyjaśniona w ostatniej mapie z serii CreepyWorld Project. Na razie wiem z fabułą trochę lipa, ale mam bardzo fajny pomysł na wszystko... Tytuł i wszystko inne ma sens i wszystko zostanie wyjaśnione, wszystko zostało zaplanowane. Fabuła całości nie będzie przedstawiona w jednej mapie, ale w kilku mapach które złożą się na serię CreepyWorld. Notatki są rzeczywiście tylko w więzieniu. Mam nadzieje, że aspekt fabuły został wyjaśniony. Odnośnie folderów, minuaturki i screenshotów - jest to moja pierwsza mapa w ogóle opublikowana w internecie. Dopiero się uczę. Rozdzielczość waga plików i te sprawy. Cieszę się, że raczyłeś spojrzeć swym profesjonalnym okiem na moja mapę. Na pewno pozwoli mi to robić jeszcze lepsze mapy. A z tym bijącym sercem to rzeczywiście zapomniałem dodać takiego "moba".


  • Ksaveriusz 1 tydzień temu

    Nie jestem osobą o żelaznych nerwach, ale też nie strachliwą.
    Niemniej jednak żaden horror w Minecraft nigdy nie przestraszył mnie, odkąd skończyłem te trzynaście lat. Aż do teraz.
    Jedyną mapą, podczas której faktycznie się bałem, czułem strach było dotychczas Zanim Zgasną Światła na kanale RoxMB. Mały ja tego filmu nie obejrzał do końca. Nieco starszy ja nie miał z tym problemu.
    A obecny ja faktycznie się bał grając w Dawny Dom. Cały czas miałem nie tyle to specyficzne uczuciu zagrożenie i przestrachu z tyłu głowy jak czasem przy Beware 2, ale po prostu były momenty na tej mapie przy których faktycznie się bałem.
    Wielkie brawa dla autora za to.
    No, ale po kolei.
    Mapa zapowiada się źle.
    Niby niezły opis, ale ta część o fabule jest taka se...
    Tytuł też trochę taki se...
    Miniaturka oraz screeny słabe...
    Potem txt nie jest w mapie. I to jeszcze tak, że pierwotny plik (ten, gdzie jest mapa oraz txt) jest folderem wyglądającym tak, że po prostu wrzucamy do Minecrafta i się denerwujemy, że to nie działa.
    Przedostatnia rzecz do której się na razie przyczepię - tytuł.
    Czy miejsce, do którego wysyłają naszego protagonistę jest jakimś dawnym miejscem zamieszkania ludzkości? Czy też coś takiego?
    Bo mapa nie zawiera żadnego domu. Sus.
    Ostatnia rzecz:
    Wbijamy do mapy, a tam wełna z przyciskiem w czarnym pudełku, aby
    A potem mamy lobby i...
    a) Jest ono ładne
    b) Już w lobby zaczyna się gra. Fajny pomysł.
    A więc zaczynamy grę.
    Dostajemy więc voice over (o tym zaraz) i... Nie wiem czy drogi autorze coś tu się nie zepsuło. Otóż totalnie nie rozumiem faktu, iż z czarnego pudełka mogę wyjść do wielokąta z komendami. Nie wiem, czy było to celowe działanie, czy błąd. Nie będzie to mieć wpływu na ocenę końcową, bo jest to do naprawienia postawieniem dwóch klocków, poza mapę wyjść nie można i nic to nie psuje. Jeśli to błąd fajnie, jakbyś go naprawił (a moderacja to niech się weźmie do roboty).
    Fabuły tu nie ma zbyt wiele.
    Naszym celem jest odnalezienie pięciu artefaktów ukrytych w pięciu niby znajomych, a jednak nie do końca takich jak w normalnym świecie lokacjach. O samym lesie za wiele nie powiem, jest to leśna gęstwina, w której co jakiś czas natkniemy się na ruiny, będące bezpiecznymi strefami, portal, kompletnie wybijający z rytmu, będący portalem do Aetheru sprzed wielu lat oraz budynki.
    Są to:
    a) Plac zabaw
    Całkiem zgrabnie wykonany, ciekawy pomysł na zmianę tekstur płotków i ich wykorzystanie jako takie kolorowe elementy, robią kontrast.
    b) Więzienie
    Jedyne miejsce w którym znajdujemy (przynajmniej ja znalazłem tylko tam) notatki, mówiące o jakiś eksperymentach się tam dziejących. Z jednej strony faktycznie to wygląda jak więzienie, ale jak taka miniaturka. Być może lepszym rozwiązaniem byłoby zbudowanie większego, bardziej pustego miejsca.
    c) lokacja będąca kopalnią
    Miejsce ze straszną buźką (o tym później) i coś na kształt labiryntu. Musimy się nieźle natrudzić, do tego nie wiemy co na nas czeka.
    d) schody. Duże schody, będącego schodami. Idącymi w dół... I w dół... I w dół... Bardzo klimatyczne
    e) I jeszcze jedna lokacja, która kompletnie nie zapadła mi w pamięć, jest po prostu w miarę ok.
    Jeszcze co do portalu - wygląda on fatalnie. Niby daje kontrast, ale jest po prostu brzydki. Zamiast jakiejś futurystycznej kapsuły, lub tego do czego wchodziliśmy jest... takie coś. Według mnie najgorszy element mapy.

    Czy poza notatkami w więzieniu i głównym celem jest tu coś jeszcze z fabuły?
    Tak, voice over mężczyzny (niestety bez napisów na chacie i możliwości jego powtórzenia), będącego naszym przewodnikiem po świecie. Odzywa się on na początku, po zdobyciu każdego artefaktu i na końcu, gdy ###############
    Kim jest nasz bohater? Nie wiemy. Gdzie on jest? Nie wiemy. Czemu on to robi? Nie wiemy, można podejrzewać, że to jakaś jego praca.
    Z jednej strony aura olbrzymiej tajemniczości, z drugiej... Nie jest to silenie się na horror psychologiczny, czy też opowiadanie historii urywkami. Nie, tu po prostu jesteśmy kimś, kto musi zrobić coś. Wbrew przeciwnością losu
    Komendy... Niczym nie zachwycają, są takie se.
    Texture Pack... Poza krwią, która ma inną teksturę od reszty mapy (nie rób tak autorze, tekstury na mapie powinny być w jednej rozdzielczości), reszta dodaje jej klimatu.

    A teraz to, na co wszyscy czekali.
    Horror. Jest tu, oj jest.
    Co nasz straszy?
    Cztery potwory, wszystkie z daleka
    Obraz ze straszną minką w kopalni (nie rozumiem kompletnie po co tam był)
    Muzyka. Jezus Maria jaka ona jest dobra!
    Oraz tajemniczy potwór, który gdy bije serce jest tuż tuż i mamy się zatrzymać.
    Nie natrafiłem na niego, ale...
    W połączeniu z muzyką, przemykające potwory, które mogą zrobić nam krzywdę oraz gdzieś z tyłu głowy myśl, że zaraz może zabić serce...
    To naprawdę robi klimat. Naprawdę można się wystraszyć. Do tego bezpieczne strefy, gdzie notatka w nich mówi, że jest tam bezpiecznie, a na dole nie. To robi olbrzymi klimat. Kilka razy naprawdę się wystraszyłem, a stan pod zawałowy był przez większość czasu. Zagrajcie, sami się przekonacie, czy na was też aż takie wrażenie zrobi mapa.
    Największym minusem mapy są elementy wybijające z tego wspaniałego klimatu. Tabliczka mówiąca, że bezpieczne strefy to nawiązanie do Dnia Zagłady, portal, czy krew w wyższej rozdzielczości tekstur.

    Jak oceniam mapę?
    6.5/10
    Pewne poprawki są w niej konieczne, aby uzyskała 7/10, ale jest tak dobra głównie, gdyż straszy.
    A to ma robić horror.
    Wielkie gratulacje autorze, czekam na kolejne części!


  • ABYCZORQ (Autor mapy)
    1 tydzień temu

    @Husarzr Gdy pobierzesz plik musisz go wypakować i w tym wypakowanym folderze są 2 foldery jeden to texturepack, a drugi to mapa.


  • Ksaveriusz 1 tydzień temu

    Mom, can we have LewyGaming Map Universe in home?
    Son, we have LewyGaming Map Universe in home.
    LewyGaming Map Universe in home:

    Recenzja wkrótce


  • Husarzr 1 tydzień temu

    gdzie ten txt można pobrać ?