Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Nowa Ja

Autor: Kassarix
Cześć!
Po długim czasie w końcu mogę zaprezentować moją nową mapę! Tym razem mapę horror :]

Mapa miała być udostępniona już dawno, natomiast niestety minecraft usunął mi tę mapę i musiałem wszystko robić od nowa. :/ Jest to jeden z mniejszych moich projektów, natomiast zawartość posiada bogatą. :]

Fabuła:
- Główna bohaterka przeprowadza się ze wsi do miasta, próbując doznać nowego otoczenia i poglądów. Wszystko przebiega idealnie do momentu w którym zaczyna się dziać coś dziwnego...

Mapa trwa około 30 minut oraz posiada specjalny texturepack, który po wejściu na mapę automatycznie się uruchomi!
Jeśli nagrałeś daną mapę możesz pochwalić się filmikiem w komentarzu, a chętnie obejrzę! :]

Oraz jeśli spodobała Ci się mapa, możesz zostawić diaxa, byłbym bardzo wdzięczny!
Więc to tyle,
życzę miłej zabawy! :]

Dodana: 10 miesięcy temu
Kategoria: Horror
Wersja: 1.16.1
Pobrania: 10253
289

Zobacz inne mapy Horror

(Więcej)
Noc w lesie

Wykonał: LewyGaming

Wraz ze swoim przyjacielem Arturem postanowiłeś spędzić noc w domku letniskowym umieszczonym w środku lasu z dala od cywilizacji. Wszystko układa się po twojej myśli, lecz po jakimś czasie dowiadujesz...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Postać ze snu

Wykonał: LewyGaming

Edward miewa każdej nocy ten sam koszmar i po pewnym czasie postanawia dowiedzieć się, czego chce od niego tajemnicza postać ze snu. - Mapa horror z fabułą. - Czas przejścia to około 20-30 minut....

Dodano 6 miesięcy temu

Zobacz więcej
KIEDY ZGASNĄ ŚWIATŁA

Wykonał: CribSon

Witamy ! Przychodzimy z naszym nowym projektem ,, Kiedy zgasną światła ,, Jest to już nasza druga mapka horror tym razem DUŻO BARDZIEJ DOPRACOWANA od poprzedniej. Własny texturepack mrozi krew w żyłac...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Postać ze snu II

Wykonał: LewyGaming

Jakub po tym jak dowiaduje się, że Edward zaginął postanawia wraz z Leśniczym znaleźć sposób na uratowanie go ze świata Czity. - Mapa horror z fabułą. - Czas przejścia to około 20-30 minut. - Moż...

Dodano 5 miesięcy temu

Zobacz więcej

Komentarze (138)


  • Maylo 1 miesiąc temu

    Fajna i klimatyczna mapka, ciekawa i bardzo rozbudowana
    a tu macie link do filmu - https://www.youtube.com/watch?v=tmxCA5Bfjfs&t=684s


  • AaronGamesMC 1 miesiąc temu

    Siemka fajna mapka... Ja od Rox'a'MB


  • Wistifieee 2 miesiące temu

    Masz discorda? Dasz nick?


  • maksymilianw0 2 miesiące temu

    Pierwszy raz gram w mapkę kassara a moim zdaniem to najlepsza mapa w jaką grałem!


  • Wala 2 miesiące temu

    Powiem jedno:
    Modele


  • Amciaq15w 2 miesiące temu

    Hejka bardzo dobra mapa super zrrobiona chce ją przejść ale się obsrałam XDDDDD


  • szumiś 2 miesiące temu

    obsrałem sie po tym kiedy dostawca przyjechał i dalej nie grałem XD spoko mapa


  • -MarryCat- 3 miesiące temu

    Mapa bardzo klimatyczna i wiele razy się przy mniej zesrałam XD Polecam 10/10


  • Arrow 3 miesiące temu

    11/10 mapa super robota (zesrałem sie pare razy XD)rob dalej to co robisz bo jestes w tym swietny!!(diax oczywiście zostawiony)


  • Kasarixx 3 miesiące temu

    pls zrob kolejną mape escape albo horror bo jest kox :D


  • krumii 3 miesiące temu

    Super mapa!


  • Kasarixx 3 miesiące temu

    hej
    kiedy nowa mapa sr za nick


  • kryst14 3 miesiące temu

    link do filmu z mapki - https://www.youtube.com/watch?v=UUsYADK6ZdU


  • kryst14 3 miesiące temu

    Sssuuuuuuuppppeeerrrrmapa, ma klimacik i wystraszyłem się nie raz (co nie jest za łatwe). nagrałem ta mapkę, jutro wrzucę na mój kanał wtedy wyślę link, diamencik zostawiony :)


  • AvandraYT 4 miesiące temu

    mapa mi nie działa, pojawiam się na zwykłym świecie co mam zrobić


  • Funy_Cub 4 miesiące temu

    super mapa


  • UwilebiamKassarix 5 miesięcy temu

    Mam pytanie czy będzie druga seria np druga część o innej osobie która tam zamieszkała i bolesne było to i smutne uwielbiam twórce PRoszeee o 2 część gra dostaje 11/10


  • Tilciq 5 miesięcy temu

    Mapa kozacka i świetnie mi się grało, lecz musisz mi dac hajs za szpital bo dostałem 4 razy zawału XD
    Link do odcinka - https://www.youtube.com/watch?v=lJyVlG-eFgc


  • Kip 5 miesięcy temu

    Czeeść, mega mapa, mnóstwo strachu stresu, potu i zagadek.
    Wbijaj aby obejrzeć rozgrywkę z tej mapy:
    https://www.youtube.com/watch?v=AmMNnLm7lBg
    KiP


  • GrassPlanetGames 5 miesięcy temu

    Mapka bardzo fajna. Chciałbym zobaczyć drugą część, aczkolwiek domyślam się, że jest to koniec. Bardzo mi się podobała mapka i cała historia. Szacun dla ciebie. Oby więcej takich mega map! Masz diaxa


  • Huuba_hubert 5 miesięcy temu

    kozak mapka, mega klimat idealna na wieczory :) działała mi nawet na 1.16.5 więc kozak! Najlepsza w jaką grałem, trudno będzie ją przebić!


  • Szymex32 5 miesięcy temu

    kox mapa więcej takich rób


  • sbkee2001 5 miesięcy temu

    Świetna mapa, nigdy nie byłem taki obsrany grając w minecrafta! :D


  • herobrine__on__ 5 miesięcy temu

    mapa bardzo fajna


  • dranyt-yt 5 miesięcy temu

    tu masz link do odcinka: https://youtu.be/lMNtUvg4bfw


  • kryst14 5 miesięcy temu

    Da się grać w 3 osoby?


  • FajnyLudz 5 miesięcy temu

    Wow bardzo wczułem się w fabułę rób więcej mapek 10/10


  • Michlus_25 5 miesięcy temu

    dlaczego taka krótka plis kontynułacja najlepsza w jaką grałem :{


  • Sebusciak 5 miesięcy temu

    Najlepsza mapa jaką grałem! (10/10)


  • KubiXYT 5 miesięcy temu

    Dużo za granicą osób to nagrało