Poszukiwacz Skarbów: Tajemnica Korony

Autor: CraftProjekt
Fabuła:
Wcielasz się w tytułowego "Poszukiwacza Skarbów" Johna. Twoim zadaniem jest odnalezienie tajemniczego "Kryształu Świętej Korony". Poza głównym celem możesz również poszukać 3 dodatkowych skarbów. Mapka została podzielona na 3 rozdziały. Miłej zabawy.

Shaders: https://dedelner.net/download/kuda-shaders-v6-5-56/

Zasady:
- Graj na Gamemode 2
- Nie Cheatuj
- Nie niszcz bloków
__________________
AUTOR: CraftProjekt

Dodana: 5 lat temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.12.2
Pobrania: 1212
10

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Wilczy Głód

Wykonał: Kassarix

Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Ciemna Strona Słońca: Nowa Odysseja

Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna

W tej mapie, ponownie wcielasz się w Cześka, który po wydarzeniach z poprzedniej części, próbuje powrócić na ziemię. Już teraz poznaj jego zapierającą dech w piersiach historię i pomóż mu osiągnąć cel...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Harry Poorter

Wykonał: SernikBezLaktozy

Zostałeś zaproszony do magicznej szkoły dla czarodziei! Czeka na ciebie ogromna ilość magi oraz lekcji, na których nauczysz się jak zostać prawdziwym czarnoksiężnikiem (i jednocześnie nie zbankrutować...

Dodano 6 miesięcy temu

Zobacz więcej
ZAGUBIONY

Wykonał: PKTeam

(FABUŁA) Dzień jak co dzień. Idziesz do biedronki ale gdy wracasz znajdujesz tajemniczy opuszczony dom w którym świeci tajemniczy laser. Idziesz go zwiedzać, w pewnym momencie załamuje się podłoga bud...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (26)



  • Myster 5 lat temu

    Siema @CraftProjekt Nagrałem twoją mapkę na moim kanale na youtube! Juz niedługo poprawi się jakość dźwięku. na razie niestety słaba. Zapraszam do zostawienia suba https://www.youtube.com/watch?v=sUqQqEnIHX0&t=5s


  • CraftProjekt (Autor mapy)
    5 lat temu

    @WAirforce Dzięki ;)


  • SlyFox 5 lat temu

    @CzekotPL Wreszcie powiedziałeś coś mądrego


  • JulekTv 5 lat temu

    @DarkMind gdybym musial to na priw pisac i odliczac max. 300 znaków to wole. Nie pisac recenzji :D Sekcja komów po to jest


  • DarkMind 5 lat temu

    @CzekotPL i @JulekTV nie urządzajcie proszę forum dyskusyjnego w komentarzach pod mapkami. Jeśli macie tak wiele uwag skontaktujcie się z twórcą mapki na priv ;D


  • CraftProjekt (Autor mapy)
    5 lat temu

    @JulekTV @CzekotPL Dzięki za tą recenzję :) . Postaram się w kolejnych mapkach trochę dłużej popracować nad komendami i w ogóle nad fabułą. Te ocenki są dla mnie bardzo ważne, ponieważ wiem nad czym muszę jeszcze popracować ;)


  • SlyFox 5 lat temu

    @CzekotPL Serio? Bo wydawało mi się, że zauważyłem różnicę :D I cieszy mnie to, że tak często zmieniasz zdanie co do Maritokke - raz dobra, raz słaba, raz bardzo dobra :P


  • SlyFox 5 lat temu

    @CzekotPL Ach, bakłażanie... Czy ty zawsze musisz porównywać każdą mapę z Maritokke, by pokazać jakie to słabe? :D I fajnie, że poprawiłeś składnię zdań ;)


  • JulekTv 5 lat temu

    Zgodze do brak respawnu, a drzewa nie są problemem, jeżeli biom jest idealnie do nich pasującym. Całe szczęście, że są tylko 3 zasady, bo nawet do nich się przyczepiasz :D Pozdrawiam


  • JulekTv 5 lat temu

    @TenTnn jestem bardziej upierdliwy niż ja :D Kazdy normalny nie podchodzi do kranca mapy, nie klika f5 i uznaje widocznosc mapy za błąd :D I też po 2 on robi mapy na 1.12.2 wiec na tą wersje, a jak już mieszasz mu w głowie executem to niech chociaż wie, że komenda to execute if entity ^^ A brak ikonki to akurat brak wiedzy o jej zmienieniu. Niektórzy nie wiedzą jak. Jedyny punkt gdzie si3...


  • JulekTv 5 lat temu

    Całkowita ocena : 4\10 co jest disyć średnim wynikiem, ake było pare błędów i niedociągnięć, które mam nadzieje, dzięki tym radą znikną w drugiej czesci mapy, diax oczywiscie zostawiam, a tb, życze powodzenia z dalszymi projektami, trzymaj się :D


  • JulekTv 5 lat temu

    Fabuła cz. 2 : Aby w mapkę zagrała większa ilość osób, fabuła to podstawa, musi ona ciejawić gracza, a więc jej podstawy to : 1. Oryginalność 2. Ciekawe wątki 3.Akcja,bez tego, nie zrobisz niczego dobrego ^^


  • JulekTv 5 lat temu

    Fabuła cz. 1 : Nie jest ona zbytnio oryginalna, nie ma głębi wątków, a co wydarzy się potem nie interesuje gracza wcale, zero akcji oraz zwrotów, gdyby był o tym film, to z zysku nie starczyłoby na 1 plakat promujący... 2/10 :/


  • JulekTv 5 lat temu

    Budiwa cz. 2 : powtarzalność bloków. Efekt wizualny z daleka bdz nieziemski ^^ Polecałbym również stosować modele z armor standów ręczne lub z prigramów, mapka bdz ładniejsza i oryginalniejsza, a żeby atmosfera była przyjemna, ziemia np. Z gliny ciemno zielobej, twardej ziemi i trawy doda tego uroczku, za budiwe masz 7/10 :)


  • JulekTv 5 lat temu

    Budiwa cz. 1 : Co do budowy, to mało się moge przyczepić, jednak pare zastrzeżeń mam. Screen z mapy zachęcił mnie do zagrania w nią co jest na wielki plus -|- Sam teren wygląda przepięknie, a ruiny mają wieke dodatkowych ekementów, które w maoach kocham i rób je ciągle :3 Do czego się moge przyczepić? Do terenu rozdziału II który jest akurat brzydki... Przydaloby sie równiez dodac troche mniejsza


  • JulekTv 5 lat temu

    reoeaterów, aby po przeczytaniu DOPIERO wyświetlił się następny tekst (2 repeatery naciągnięte na maxa to około 1 sekunda) 6. Aby na gm 2 dało się postawić dzwignie na np. Tylko cegle, użyj komendy : /give @a minecraft:leaver 1 0 {CanPlaceOn:["minecraft:stonebrick"]} B) Tyle by było już chyba rad z komend, mam nadzieje, że dzięki nim, mapy na tej stronie będą coraz lepszej jakości ^^


  • JulekTv 5 lat temu

    4. Aby tellraw był dwukolorowy polecam komendy : tellraw @a ["",{"text" :"hello","color" :"red"},{"text" :" drugi kolorku", "color" :"blue"}], jeżeli niezbyt ogarniasz komendy,zawsze możesz skorzystać z generatorów tellraw ;) 5. Aby dialogi czytało się z normalną prędkością i aby cały tekst nie przeleciał w sekunde, używaj repeaterów. Przeczytaj tekst, policz ile sekund go czytałeś i postaw tyle..


  • JulekTv 5 lat temu

    ...pokazywania się dialogów :p 3.Łatwiejszym sposobem na aktywowanie testfira jest zmienienie w nim trybu na powtarzający i włączenie opcji zawsze aktywny :) Aby testfir był również dokładniejszy, polecam komende : /testfor @a[x=?,y=?,z=?,r=?], czym uzupełnić te znaki zapytania mam nadzieje, że wiesz (jak nie to napisz ;))


  • JulekTv 5 lat temu

    Komendy cz. 5 : Dobrze, reraz jak obiecałem napisze ci jak poprawić bł3dy, lub ewentualne minusy. Zacznijmy. 1. Aby za maoe wyjść się nie dało wystarczy komenda : /give @p barrier, proste co nie? :D 2. Aby testfor się nie powtarzał wystarczy dać przy tekście cmd block z komendą /setblock x y z air, kordy takie gdzie stoi repeater przekazujący sygnał ;) W taki sposób, możesz zapobiec też złej...


  • JulekTv 5 lat temu

    Komendy cz.4 : 2. Nie pojawiają sie komuniktaty o przeetelportowaniu gracza (jeden gamerule, a wiele mapek tego nie ma) (+) No i niestety tyle plusów... minusy ewidentie tutaj przewyższają, a więc podlcizając błędy oraz +/- wychodzi nam ocenka za komendy 5/10 ^^


  • JulekTv 5 lat temu

    Komenczy cz.3 : Jest on również zrobiony jako mechanizm redstone, co niestety laguje mape :| (-) 3. Dialogi mogą się wyświetlać w złej kolejności np. Zdobyłem klucz (3 minuty potem) Musze znaleźć klucz (chociaż go mam). Są to akurat drobne błędy, jednak przyczepiam sie do wszystkiego :D (-) Oj, za dużo chyba tych minusów, zacznijmy przyznawać plusy : 1. Dialogi są schludne i długie (+)


  • JulekTv 5 lat temu

    Komendy cz.2 : 3. Najpoważniejszy błąd... Nie da się kłaśc dźwigni -,- Błędów nie jest dużo (patrząc na moje opininie innych mapek :p ) Jednak 3 błąd jest najpoważniejszy. Teraz czas na +/- czyli co było dobre, a co złe na mapie : 1. /tellraw jest pisany jednokolorowo, aby poprawić stylistyke tellrawu polecam dwukolorowe teksty ;) (-) 2. Testfor... Powtarza się on i jest to bardzo uciążliwe...


  • JulekTv 5 lat temu

    Komendy cz.1 : Z poziomu komend jestem troche zawiedziony, nie tylko formami mechanizmów jak również środkami stylistycznymi, a nawet poważnymi błędami uniemozliwiającymi przejście mapy. Zacznijmy więc od nich : 1. Na mapce mozna zauważyć miejsce, w którym znajduje się mechanizm testfora i można do niego wejść. 2. Robiąc różnorakie parkoury można wyjśc za mape.


  • JulekTv 5 lat temu

    Dobrze, a więc dzisiaj akurat zachciało mi się grać i stety lub niestety, zagrałem w tą oto mape... Jestem trochę wymagający i czasem mg się poziomem mapki bardzo obużyć, dlatego wymieniając błędy i niedociągnięcia, bd pisał sposoby, jak to poprawić :) A więc zaczynajmy :3 :


  • LowcaGaming 5 lat temu

    spoko mapa ocenka 9/10 zobaczysz moją mapkę?