Wykonał: Cister0
Dodaję tą mapę 2 raz ze względu na pewien błąd. Wszystkich, którzy pobrali tą mapę wcześniej serdecznie przepraszam. Jest to krótka, luźna mapa, z kilkoma zakończeniami, więc jeśli jesteś jedną z t...
Dodano 4 lata temu
Wykonał: Ksanax
W mapce wcielasz się w zatroskanego męża, który szuka uprowadzonej żony. Podróżujesz po ogromnej wyspie na której mieszkacie. Wszystko posypane jest śniegiem. A cały teren składa się z ogromnych gór...
Dodano 4 lata temu
Wykonał: manicke
Fabuła: Jesteś emerytowanym astronautom który wypoczywa sobie w swoim domku w lesie, nagle dostajesz misje uratowania zespołu który utkną gdzieś w przestrzeni kosmosu, po drodze czeka ciebie dużo gie...
Dodano 2 lata temu
Wykonał: RemBX
"Budzisz się w zgliszczach katastrofy lotniczej, która miała miejsce na dotąd nieodkrytej wyspie, otoczonej tajemniczym i wszechobecnym mrozem. Pozbawiony jakiejkolwiek pomocy i ocalony zaledwie z res...
Dodano 4 lata temu
Komentarze (5)
KapitanNeku 7 miesięcy temu
Nagrałem tą mapkę! i potwierdzam, jest dobrze wykonana, nie było błędów, ale ten parkour na wydłużenie, ale i tak szacunek dobrze wykonana mapa! :) https://www.youtube.com/watch?v=1HwroFwVwAE&t=141s
SeBBoX 8 miesięcy temu
Mapa fajna muszę przyznać, grało mi się przyjemnie. Może wypiszę teraz plusy i minusy
PLUSY
-Ładne lobby
-Mapa działa tak jak powinna, nie da się wylecieć po za nią
-Walka z Królem Zombie
-Różne zagadki
MINUSY
-Armor standom można zdjąć ubranie lub głowę
-Strażnicy w tajemniczym skarbcu nie zwracają na nas uwagi
-Dialogi przemijają za szybko, więc trudno je przeczytać
Pewnie do obu kategorii znalazły by się jeszcze jakieś punkty, ale myślę, że tyle wystarczy. Mapę oceniam 7/10, grało się miło, choć przyznaję, iż przy parkourze pomogłem sobie gm3, bo za nic nie mogłem poradzić sobie z tymi drabinkami. Diaxa zostawiam oczywiście oraz życzę powodzenia w kolejnych mapach ;DD
Ksaveriusz 11 miesięcy temu
Nie rozumiem sensu spoilerowania całej fabuły mapy w opisie. Dlaczego tak autorze zrobiłeś? Przecież to fabuła jest głównym powodem dla grania w mapy adventure.
Skoro od tego zaczynamy to powiem kilka słów o fabule.
Sam szkielet wygląda klasycznie:
Idziemy do wioski -> dostajemy dwa zadanka -> dostajemy informacje o jakimś czymś w lesie -> odkrywamy, że coś jest pod studnią -> pokonujemy kilka parkourów, labiryntów itp. -> walczymy z bossem -> zdobywamy skarb
Jak się okazuje to nie jest jednak jeszcze ostateczny skarb!!!
Bo jest jeszcze jeden - aby go zdobyć musimy poprowadzić redstone, rozwiązać "zagadkę" find the drabina i wtedy...
Mamy skarb i koniec mapy.
Wszystko klasyczne (może prócz tego zakończenia), rozbija się jednak o detale.
Postacie kompletnie znikąd mają wiedzę, której nie mogą mieć, sam nasz bohater nagle zaczyna mówić o skarbie, choć wcześniej mowy o tym nie było, pod wioską jest Król Zombie, mający swoje więzienie, przez które ot tak przechodzimy przed strażnikami...
Można to było lepiej rozegrać. Niestety, detale położyły już i tak niezbyt skomplikowaną fabułę.
Technikalia... Wszystko zostało ogrodzone - mimo moich prób nie udało mi się wyjść poza mapę.
Niektóre elementy mapy odblokowują się z czasem, a wszystek działa.
Minusem są błędy w dialogach. Nie są to aż tak rażące błędy jak:
ktury, usmy, jurz
No, ale jednak są to błędy.
Budowle... Nasz dom wygląda z zewnątrz nieco śmieszne, wewnątrz... dół jest dobry, góra zbyt pusta. Do tego psująca nieco imersję tabliczka JEDZENIE, na skrzyni (czy tam beczce, już nie pamiętam xD) z jedzeniem. Wioska to poprzerabiana wieś z minecrafta , a wnętrza, to jest te podziemia wyglądają nawet klimatycznie.
Mapę oceniam 3/10. Nie jest to dzieło dobre, ale gra się przyjemnie.
Według mnie drogi autorze powinieneś podszkolić się nieco z tworzeniem fabuły i wziąć się za nowy projekt
~Pozdrawiam, Ksaveriusz
Typic 11 miesięcy temu
mapa jest serio fajna i fajnie sie w nią grało, bugów nie było, znalazłem tylko 1easter egga (ten węgiel)
Wydaje mi sie że powinieneś zrobić 2część
8/10
DatrixPlay 11 miesięcy temu
polecam niewidzialne ramki, lepiej wyglądają niż te na screenie. Komenda: /give @a minecraft:item_frame{EntityTag:{Invisible:1b}}