Escape "Uratuj YouTube'a"

Autor: bartii2006
Witam! To moja pierwsza mapa. jest to mapa escape w której jest kilka zadań które musisz przejść z największą ilością diamentów które znajdziesz w skrzynkach! Mapa jest w 100% bez commandblocków jest na niej kilka bardzo dużych ułatwień.A jeśli wam się spodoba zostawcie diamenta i komentarz czy chcecie więcej! Powodzenia!

Dodana: 3 lata temu
Kategoria: Escape
Wersja: 1.14.4
Pobrania: 1227
12

Zobacz inne mapy Escape

(Więcej)
RePPix 10LvL

Wykonał: SZAKUXD

Witamy. Oto nasza 2 Mapa typu RepLika. Mamy nadzieje że też wam się spodoba jak pierwsza. Mapa jak sama nazwa wskazuje to REPLIKA. Na mapie znajduje się 10 poziomów. Mapa była wiele razy testowan...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
The bunkier

Wykonał: mikrotek100

Hej z tej strony mikrotek100 jestem twórcą mapy i chcę Ci o niej trochę powiedzieć. Podczas gry wcielamy się w postać Urban Explorera który zwiedza opuszczony bunkier do momentu kiedy nagle zapada si...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Ucieczka Z Więzienia

Wykonał: xXwikkaXx

To Moja Druga Mapka! HURAAAA! Nie no Teraz Na Poważnie to jest mapka Escape robiłam ją 2 dni i myślę że choć jest krótka to fajna czas jej przejścia to dość mało bo jak wcześniej wspomniałam je...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Escape Rooms 2

Wykonał: Looki2000

Jest to druga część mapy Escape Rooms zrobiona przeze mnie i przez MCL. Mapa polega na wydostaniu się z różnych pomieszczeń lub budynków a nawet dużego otwartego terenu. Niektóre poziomy są inspir...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (13)


  • tomcio12354 3 lata temu

    mapka fajna :/ masz na zachętę może w końcu stworzysz coś lepszego niż to gówno trzymam kciuki 6/10


  • 2019 3 lata temu

    Witam w obecnej chwili nagrywam twoją mapkę i będzie ona na yt. odcinek pojawi się w piątek powodzenia :)


  • imnotsexy38 3 lata temu

    jakie ziarno generatora??


  • TheWitex 3 lata temu

    ja zebrałem 42 diaxy


  • TheWitex 3 lata temu

    Fajna mapka .Ten poziom odbuduj budowle był zepsuty bo wymiary obrazka a tarczy do odbudowy i z dołu na parkour można było wyjąć dźwignie ale oceniam 9/10 jak na pierwszą mape .Diaxa zostawiam


  • wkjf 3 lata temu

    szkoda ze krutka ,ale spoczko


  • konrad2007 3 lata temu

    fajna mapa jak na bez komend ;) diamenty zdobyłem 42 (bo też z powodu poziomu kopania obsydianu)! Polecam też oglądać na youtube jakieś poradniki do map makera ;)


  • bartii2006 (Autor mapy)
    3 lata temu

    mrbus125 dzięki bardzo! Robię teraz nową mapę find the Burton więc jeśli jesteś zainteresowany obserwuj mój profil bo do 2 tyg powinno być :)


  • mrbus125 3 lata temu

    Mapa troszke krótka acz zasługuje na diament za włożoną pracę :D


  • bartii2006 (Autor mapy)
    3 lata temu

    Shaszi oj... Mój błąd przepraszam :(.


  • Shaszi 3 lata temu

    Na końcu mapy jest napisane maks 17 diamentów, a ja kończąc mapę miałem 36, prawdopodobnie nie policzyłeś diamentów z poziomu "wykop obsydian"


  • bartii2006 (Autor mapy)
    3 lata temu

    Usajz Spoko obczaje pózniej ale tak jak napisałem w opisie "Mapa bez komend" :D a na komendach trochę się znam (nie dużo)


  • Usajz 3 lata temu

    Fajna mapka jednak brakuje komend i fabuly. Jak chcesz nauczyc sie komend zapraszam na moj kanal: Usajz