Hello Darkness: basement

Autor: WorkGameStudio
Jesteś dziennikarzem o imieniu Peter, 11 lat temu zostałeś porwany przez psychopatę, mordercę oraz pedofila o imieniu Stone do starej żółtej chatki zmarłej babci Stone'a, oraz zamknięty w piwnicy. Po 11 latach dowiadujesz się o ucieczce Stone'a z więzienia oraz o kolejnych porwaniach dzieci, musisz je uratować...
-
-
*WAŻNE*
Texture Pack oraz Shader Pack jest odrazu w plikach mapy, wystarczy je tylko przerzucić do odpowiedniego folderu. TEXTURE PACK WYMAGANY, Shadery za to są dla chętnych, nie są wymagane.

Dodana: 1 rok temu
Kategoria: Escape
Wersja: 1.16.5
Pobrania: 250
5

Zobacz inne mapy Escape

(Więcej)
Escape Rooms 2

Wykonał: Looki2000

Jest to druga część mapy Escape Rooms zrobiona przeze mnie i przez MCL. Mapa polega na wydostaniu się z różnych pomieszczeń lub budynków a nawet dużego otwartego terenu. Niektóre poziomy są inspir...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Mapka Escape (Definitive Edition)

Wykonał: treecko333

ZOSTAW DIAXA, ZAOBSERWUJ MÓJ PROFIL, NAPISZ KOMENTARZ! Witam, tym razem przerobiłem mapę "escape" (według mnie to mini gierki ale ok xD) Mapkę przerabiałem około 18 godzin, z czego poza klasyczne...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Ucieczka Z Więzienia

Wykonał: xXwikkaXx

To Moja Druga Mapka! HURAAAA! Nie no Teraz Na Poważnie to jest mapka Escape robiłam ją 2 dni i myślę że choć jest krótka to fajna czas jej przejścia to dość mało bo jak wcześniej wspomniałam je...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Escape Mega Cool

Wykonał: Kapix651

Witam, mam przyjemność zaprezentować mapkę typu Escape, którą robiłem z moim kolegą. Mapka posiada kilkanaście poziomów typu: -Parkur -Labirynt -Znajdź Guzik -Quiz -De Ja vu -Strzelanie Łukiem...

Dodano 10 miesięcy temu

Zobacz więcej

Komentarze (33)


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @SewerynMapy wiadomo


  • SewerynMapy 9 miesięcy temu

    @WorkGameStudio Się rozpisało XD


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    @Ksaveriusz ok XD


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @WorkGameStudio
    Panie, to przecież pan zaczyna argumentum ad personam, co stosuje się, gdy argumentów się nie ma lub kultury osobistej


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    @Ksaveriusz ty udajesz? dobra, po twojej wypowiedzi stwierdzam ze jestes po prostu głupi XD
    kończę tą dyskusje bo już nie chce mi się odpowiadac na wszystko po kolei i to nie dlatego ze nie mam argumentow tylko po prostu stwierdzam ze juz to powoli nie jest smieszne tylko zalosne
    mozesz uzac ze wygrales czy cos, mam to w dupie. dziękuje za super dyskusje przy której się usmiałem i dobrze bawiłem ale to juz idzie po prostu w glupote XD powodzenia w zyciu oraz w tworzeniu nowych map, fajnie było ale juz koniec, widzimy sie gdy wypuszcze HD 2 ;)
    zwiastun na kanale jest wiec mozesz obczaic jak nie masz co robic XD
    do zobaczenia <3


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @WorkGameStudio
    Twój przykład zaprzecza twojej tezie xD
    Dalej.
    Naprawdę nie widzisz różnicy między scammerem, a pedofilem? Serio xD
    Poza tym jest napisane skamer - nie scammer. To tak jakby napisać zuodziej zamiast złodziej. Widać, że nie jest to na poważnie xD
    Poza tym po co ty piszesz przez 1/3 swojej wypowiedzi bez interpunkcji i ortografii, żebym sobie odpuścić itd. Używaj argumentów, bo takie pisanie to tylko marnowanie klawiatury
    Nigdzie nie zaprzeczam samemu sobie.
    Poza tym widać jak "ciśniesz bekę", zwłaszcza po twoich odpisach xD


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    @Ksaveriusz rozmawiamy całkiem poważnie? no chyba ty XD jak już pisalem to ja z tego mam beke to po pierwsze, a po drugie ja nie musze zaznaczać przy oczywistym żarcie że to jest żart, wydaje mi sie ze nie trzeba miec 200 iq aby to zrozumiec, dałem ci nawet przyklad ale chyba nie rozumiesz, wiec jeszcze raz... przyklad, jest sytuacja gdy ziomal mowi do zioma ''ej jak jak zesrasz sie w klasie to ci dam 100 zł'' ale obie strony mają swiadomosc ze to zart oraz ironia, bo to logiczne. ale jakim kurwa cudem piszesz całą recenzje, nazywasz mnie skamerem i ze ci wisze kase, piszac calkiem powaznie wiec skad ja mam wiedziec ze to ma charakter humorystyczny? bo to nie wygladalo na zart, skoro twierdzisz ze przed kazdym zartem powinno sie sie zaznaczyc ze to jest zart to czemu sam tego nie zrobiles przy tej pieknej recenzji?? XD
    tym bardziej ze wypomniales mi to juz dwa razy to tym bardziej nie wygląda jak zart, a wydaje mi sie ze w celu humorystycznym raczej nie powinno sie kogos nazywac scamerem, to tak jakbym cie nazwał pedofilem w celu humorystycznym, i bym nigdzie nie dal informacji ze to w celach humorystycznych chociaz nawet jesli to i tak to sie wydaje bez sensu.
    stary powoli zaprzeczasz samemu sobie, a szło ci tak dobrze naprawde... co do mojej wypowiedzi o celach charetatywnych, ja cie nie atakowalem ani nic w tym stylu, po prostu moim zdaniem, gdybym ci napisal ''OK'' to bys chcial dowodu, może i nie ale takie mialem przeczucia i to nic zlego ani dziwnego, ''to jest internet'' jak sam napisales dlatego ja stwierdzilem ze najlepszą opcją będzię cię uświadomic, poinformowac za wczasu NA WYPADEK ze daje cos od siebie na cele charetatywne, wiec ja nie wiem gdzie ty widzisz atak a jesli poczules ze to atak to serio mega mi przykro, juz nigdy nie zasne przez to.. (tak, to był sarkazm XD) wydaje mi sie ze wszyscy byli by zadowoleni gdybys po prostu odpuscil bo ta rozmowa juz i tak nie ma sensu, owszem ja tez moglbym odpuscic ale ja z tego i tak mam beke, chociaz powoli juz mnie to meczy i wkurza wiec wydaje mi sie ze za jakis czas sam odpuszcze jezeli ty dalej nie odpuscisz, na chwilą obecną dalej pocisne sobie beke a ty rob co kurwa chcesz, mozesz wykazac się i byc faktycznie tym mądrzejszym i odpuscic jako pierwszy, bo wsumie mi nie zalezy XD
    ale jak widze tobie bardzo zalezy chyba i wsumie to moglbys napisac o tym ksiazkie.
    Dziękuje za uwage wielki książę Ksaveriuszu <3 kc


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @WorkGameStudios
    Rozmawiamy całkiem poważnie pod mapą. Piszesz, że zrobisz konkretną rzecz, gdy ja zrobię konkretną rzecz. Nigdzie nie zaznaczasz, że to "żart", albo "śmieszek". To jest internet. Ja Cię na oczy nie widzę, nie słyszę twojego głosu. To raz. Dwa - literalnie napisałem, abyś dał kilka złotych na cele charytatywne w ramach tego "zakładu". Skoro twierdzisz, że to robisz to w czym problem, aby mi napisać OK. Przecież nie będę żądał dowodu xD Wrzucasz pięć złotych na zbiórkę, piszesz okej, wszyscy są zadowoleni. Ale zaczynasz mnie atakować z właśnie tego powodu.
    Że co?

    Poza tym z nazywaniem skamerem - moje recenzje mają charakter humorystyczny i to była taka wstawka.
    Dziękuje za uwagę.


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @SewerynMapy
    Panie, teraz to moderacji nie ma!


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    @Ksaveriusz rozumiem całkowicie, faktycznie ci się udało i brawa dla ciebie, ale jeśli wziąłeś to aż tak na poważnie to ci współczuje i rozczaruje XD Niestety piwa nie będzie, a na cele charytatywne i tak często coś wpłacam np na mieście gdy widze zbiórkę i wrzucam coś do skarbonki, ale nie musze ci nic udowadniać bo to moja sprawa i szczerze mam to w chuju czy w to uwierzysz czy nie, bo mnie nie znasz więc nic o mnie nie wiesz prywatnie. A fakt że napisałem że ci postawie piwo, miało być żartem? nie chce sie w ten sposób bronić bo każdy stwierdzi że bronie się tak bo nie mam argumentów, i trochę tak jest bo co ci mam powiedzieć, nie pisałem tego na poważnie i miałem nadzieje że każdy to zrozumie XD przykładowo nie raz się mówi ironicznie że jeśli coś się zrobi to się mu coś da choćby w żarcie, chyba nie muszę tłumaczyć i nazywanie mnie scamerem trochę mija się z celem, bo nigdy nikogo nie oscamowałem ani nie oszukałem, wiedział byś gdybyś mnie znał prywatnie. I jeśli myślisz że aż tak przejmuje się jakimś gościem z strony z mapami to gry komputerowej któremu po prostu nie siadła moja mapa, to znowu cię rozczaruje ale tak szczerze mam to wszystko w dupie i mam poważniejsze sprawy i problemy i inne wydatki które są ważniejsze od kupowanie komuś kogo nie znam piwa i nawet nie mam pewności że masz ukończone 18 lat. Jasne, może i mówisz czasem z sensem, znalazles bład ortograficzny które kazdy moze popelnic nawet miss clickiem (nie mówie o tym konkretnym który znalazleś) ale nie zmienia faktu że odczuwam wrażenie że na siłę próbujesz być ten ''mądry'' bądz ten ''ogarnięty'' może ci to wszystko daje satysfakcję ale ja mam z tego beke XD
    pisz dalej, wymądrzaj sie jaki to ty nie jestes mądry a ja głupi, pokazuj dalej jakie błędy popelniam a ja poczytam przy piwko które ci ponoć ''obiecałem'' gdy nawet takiego słowa nie użyłem, ale ci przypomne że to wszystko wyszło przez głupią mapę minecraft XD
    miłego dnia/wieczoru <3


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    @sewerynmapy ale ty wiesz że każda mapa przed pojawieniem się na stronie, jest weryfikowania przez administratorów mp.pl XD
    więc nie rozumiem w czym problem? Mapa jak każda inna, może za słaby komputer?? nie wiem


  • SewerynMapy 10 miesięcy temu

    Wgl jeśli czytałeś regulamin dodawania map na stronę to było tam napisane coś w stylu mała mapa 20 giga bajtów przynajmiej render distans mógł by pomóc ):


  • Ksaveriusz 10 miesięcy temu

    @WorkGameStudio

    Cytując ciebie:
    @Ksaviner proszę znajdz mi chociaż jeden błąd ortograficzny to ci za to postawie piwo.
    (Znalazłem)

    Moja odpowiedź:
    I mam nadzieję, że wywiążesz się z obietnicy (albo wpłać dziesięć złotych na cele charytatywne) - pisze się OD RAZU


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    @Ksaveriusz wszystko fajnie i wogóle, troche mnie nie było z przyczyn prywatnych więc dopiero teraz odpowiadam. Więc zadam jedno pytanie, jaka kasa? XD za co kasa?? nie wisze ci żadnej kasy ziomuś


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    Zacznę od faktu, że texture pack nie działał mi, był od razu wyłączany przez minecrafta.

    A potem powiem wam, jak mapę speedrunować.

    Otóż mój poradnik, jak zrobić mapę w jakieś półtorej minuty DOSŁOWNIE:

    -Ponieważ grasz na survivalu, zniszcz obie dźwignie, jedna jest w aucie, a druga na nim.

    -Wbiegnij do domu i wejdź pod klapy. Otwórz pierwsze drzwi

    -Znajdź przejście dalej, otwórz je drugą dźwignią

    -Dostań zakończenie w łożu szpitalnym.

    Mapa escape, które ma fabułę - brzmi nieźle
    Mapa escape, która zmusza do gry na survivalu - brzmi fatalnie.

    I tak jest. Sam escape to szukanie kluczy i unikanie Stone'a. Którego można bardzo łatwo zamknąć za drzwiami dowolnego pomieszczenia. Izi.

    Budowli nie ocenię - ale jeśli texture pack jest dobry, to powinny być dobre.
    Na minus fakt, że wedle trailera autor miesza textury.
    Fabuła jest głupia do kwadratu.

    Chory psychicznie Pedofil Stone przed laty porwał naszego bohatera. Złapali go, bo mu uciekł i...
    To byłby klasyczny, ale chyba nigdzie niewidziany w mapach koncept - ucieczka z DOMU, w którym są też inne dzieci. Obserwowanie kiedy Stone jest w domu itp.
    Albo chociaż ucieczka dzieciaka z piwnicy psychola.
    Ale nie, to nie to.

    Otóż policja nie może go złapać. Ale nasz bohater domyśla się, gdzie pedofil jest.
    W domu, w którym go więził.

    CO DO CHOLERY???

    Przecież to byłoby miejsce obserwowane 24/h przez policję.

    Ale jak widać nie. Nie w tym uniwersum. W tym uniwersum wszyscy są głupi.

    A bohater najgłupszy. On tam wchodzi - nawet nie daje KOMUKOLWIEK znać, gdzie idzie i dlaczego.

    W domu czeka na nas kilka notatek, w tym starające się pokazać nam punkt widzenia Stone'a (niezła próba), puste piwnice, dziwna postać z białymi oczami stojąca za oknem w ciemnościach, tunel i... białe szpitalne pomieszcznie, będące końcem.

    COOOOOOOOOOO???

    Zakończenie równie tajemnicze, co fabuła bezsensowna.

    Technikalia też leżą - zwłaszcza ten survival jako gamemode. Ale jest coś jeszcze, co całkowicie psuje odbiór mapy - monologi odpalają przyciski w ramkach.
    Nie execute.
    Nie stanięcie na odpowiednim bloku.
    Nie kliknięcie napisu na czacie.
    Nie płytki, które widać.

    GUZIKI!!!

    Do tego autor to skamer, gdzie moja kasa? A no i zdarzają się błędy ortograficzne i interpunkcyjne.

    1/10

    ~Pozdrawiam, Ksaveriusz i... czekam na kolejne projekty. Potencjał jakiś tam masz, tylko przyjmuj krytykę, a nie zachowuj się BO WIEM LEPIEJ TAK JEST!!!11!11!!!!1!


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @WorkGameStudio dalej czekam na wywiązanie się z twojej obietnicy


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Kamyk4405 wybacz że tak późno, powinien pobrac sie plik winrar (jezeli masz winrara na komputerze oczywiscie) jesli nie to będzie to plik zip.
    Powinien w nim znajdowac sie folder z mapą, ponizej txt oraz shadery. Zobacz jeszcze raz dobrze, jezeli faktycznie nie ma to nie wiem dlaczego tak się dzieje, w taki przypadku mozesz napisac mi na maila [email protected] wtedy ci osobiscie go podesle.
    pozdrawiam oraz wesołych świąt <3


  • Kamyk4405 1 rok temu

    Jak pobieram mapę to nie mam texture packa, @WorkGameStudio pomóż


  • MrKisiel 1 rok temu

    Nawet nie chce mi się czytać tych ścian tekstu poza pierwszą odpowiedzą. Jeżeli odrzucasz jakąkolwiek krytykę i całą winę próbujesz zrzucić na gracza to życzę powodzenia w jakimkolwiek rozwoju twoich umiejętności. Daleko nie zajdziesz wypuszczając mapy z masą błędów i ograniczając się jedynie do zakomunikowania graczom że mają te błędy ignorować, a jak nie to ich problem.


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @WorkGameStudio
    Chodziło o sens :)

    I mam nadzieję, że wywiążesz się z obietnicy (albo wpłać dziesięć złotych na cele charytatywne) - pisze się OD RAZU. nie od razu. Z innych błędów - przecinek przed oraz, brak przecinka przed słowem żółtej, shadery napisane z dużej (Shader Pack to nazwa własna, ale shadery już nie), czy nadużywanie słowa oraz.


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @toster225e a i zapomnaiłem, co do tego na czym budowałem mapę, XD jakby serio.. IKS DE została zbudowana na zwykłym świecie, i co z tego?.. przeszkadza to w grze? nie, więc serio ja nie czaje, sam fakt że wszystkie budowle są selfmade i budowałem to sam bez pomocy internetu powinniście docenić i powiedzieć chociaż że ładnie. Mogę zdradzić że druga część HD jest na płaskim świecie więc proszę bardzo i nie ma za co skoro tak bardzo wam to przeszkadza. I tylko ci przypomnę że to ty pisałeś te pierwsze komentarze na który ci odpowiedziałem po czym stwierdziłeś że ''dzięki za wyjaśnienie, usuwam komentarz'' XDD a teraz gdy kisiel skomentował to nagle twoje zdanie się zmieniło i się odpaliłeś, Mam małą teorię że ty z tymi dwoma się znasz patrząc po komentarzach pod mapami kisla i po datach dodania komentarzy pod tą mapą, ale to tylko moja teoria która nie musi być koniecznie prawdą, może po prsotu to zbieg okolicznośći kto wie...?


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @toster225e pierwsze co to naucz się ortografi, normalnie bym nie miał do tego problemu ale z racji że to się mnie czepiali o ortografie, to ja też nie będę się patyczkował, mi również nie przyjemnie się czyta coś z tak słabą ortografią. I wyjaśnij mi proszę o co chodzi z opisami, daj cytat i opisz problem bo ja dalej nie rozumiem czego wy nie rozumiecie, co do dialogów było napisane w instrukcji że dialogi to białe guziki w ramkach na ziemi więc wystarczyło o tym pamiętać a wydaje mi się że odstają wystarczająco mocno aby dało się je zauważyć i ciężko raczej aby pomylić je z dekoracją XD co do pillagera pisze ZNÓW KOLEJNY RAZ że w grze było to zabronione, napisałem w isntrukcji aby go nie bić, ewentualnie rzucać go jajami i pomidoramy jako obronna, a nawet jeśli w jaki kolwiek sposób zniknie ZRESPI SIĘ NA NOWO. Nie mogłem usatwić gm adventure gdyż wtedy nie dało by się stawiać dzwigni jako klucz do przejścia i niszczyć oraz stawiać pudeł które się przydawały podczas gry, ale spokojnie w drugiej części bedzie już gm adventure. A texture pack działa tylko ja nie wiem co z wami nie tak, jak już pisałem mi działa, sprawdzałem na innym komputerze i też działa i ja chyba nagram poradnik na YouTube jak to zrobić bo wy chyba nie umiecie przełożyć plików XD Co do tego co pisał Kisiel o fabule, zacząłeś temat fabuły i nie skończyłeś, więc napisałeś coś co wogóle nic nie wnosi do sprawy, praktycznie napisałeś dosłownie to co kisiel tylko z błędami ortograficznymi XD Co do krytycznych komentarzy, ja nie mam problemu do nich ale w momencie gdy mają sens i gdy ludzie nie czepiają się o coś co albo nie wogole znaczenia, lub o coś co wogóle nie powinno mieć miejsca jak np. o angielskie nazwy itemków czy o te wasze nieszczęscne wychodzenie poza mapę, zapytam tylko, czy ja ci kazałem skakać z dachu za płot? czy gra ci kazała? czy kto kolwiek kazał ci to robić? Jeśli byś się skupił tylko i wyłącznie na grze i na rozgrywce to byś nawet nie pomyślał o tym aby starać się specjalnie wychodzić poza nią bo nie widzę sensu skakania z rozpędu z dachu za płot skoro tam nic nie ma nawet XD I tak, uważam że to jest szukanie na siłe problemu podczas gdy NIKT CI NIE KAZAŁ TAM SKAKAĆ XD PISZE TO JUŻ CHYBA 5 RAZ I DALEJ NIE ROZUMIECIE, nie zrobiłeś tego przypadkowo a jeśli tak to jestem ciekaw niby jak i chce to widzieć, tylko musiałeś stwierdzić ''ej może skoczę z dachu za płot'' i to zrobiłeś z własnej woli, gra ani ja ci tego nie kazaliśmy


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @toster225e nie napisałem nigdzie ''ty spejcjalnie psujesz mapę'' tylko jak już ''specjalnie wychodzisz poza mapę'' a to jest różnica, bo jak już mówię chyba trzeci raz ja mu nie kazałem tego robić XD nikt ani nikt mu nie kazal więc zrobił to z własnej woli i napewno nie przypadkowo XD
    Co do tego że napisałem że jest ''głupi'' tak, konkretnie określiłem że ma oczywiście moim skromnym zdaniem chyba 2 iq skoro nie potrafi zrozumieć prostych instrukcji i odróżnić ''na oknach'' od ''okna'' więc sam widzisz, nie twierdzę że jest jakis specjalny z żółtymi papierami ale po prostu nie rozumiem jego logiki myślenia.
    Plus nigdzie nie napisałem że ''się nie zna'' XD to jest trochę wpychanie mi słów do ust, może i umie tworzyć dobrze i dobre mapy, nie wiem nie sprawdzałem go i nie potrzebuje ale nigdzie nie powiedziałem że się nie zna XD Co do mojego ''horroru'' taka jest tylko kategoria i chyba ją zmienie faktycznie bo potem ludzie mają wąty więc faktycznie może to moja wina i mogłem o tym wcześniej pomyśleć, aczkolwiek dałem taką kategorię nie dlatego że sama gra jest jakaś straszna czy ma powodować stres podczas grania że coś zaraz może mu na ryj wyskoczyć, bardziej chodzi o sam klimat gry a konkretnie końcówke gdy wchodzi się do mrocznej, ciemnej piwnicy plus fabuła. i wydaje mi się że @MrKisiel napewno się nie przejmuje tym co napisałem niby dalczego, bo sprostowałem kilka błędnych wytknięć i wyjaśniłem czemu tak a nie innaczej, i powiedziałem że ma 2iq? XD Gościu przypomnę że chodzi o mapkę do minecrafta, a nie o politykę czy jakąś grubszą sprawę, a ja po prostu bronię siebie i swojej mapy nad którą ciężko pracowałem i jestem z niej dumny nawet jeśli nie jest ideałem więc nie dziwcie się że to robię i że czasem puszczają mi nerwy gdy muszę 3 razy komuś coś powtarzać co jest logiczne <3


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @MrKisiel, w 3 punkcie miałem na myśli, ''nie będzie ideałem'' mały błąd z mojej strony przepraszam


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @MrKisiel
    1. Dalej nie rozumiem w czym problem jeśli chodzi o ''opisy'' napisałem wszystko jasno i w dobrej kolejności, @Ksaviner proszę znajdz mi chociaż jeden błąd ortograficzny to ci za to postawie piwo. W dodatku o jaki ''sen'' chodzi?? nie rozumiem.
    2.Texture pack działa, sprawdzałem go nie jedno krotnie i sam mape pobierałem z tej strony i wszystko działa, texture pack jest w pliku rar razem z shaderami i z mapą, wystarczy go odpakowac, i przerzucić folder z txt do folderu minecrafta z txt i gotowe.
    3.Co do niszczenia bloków, proszę brać pod uwagę że jest to moja pierwsza WYDANA mapa, więc to chyba jasne że będzie ideałem ani jakąś mega zaawansowaną mapą, w command blocki się cały czas ucze i staram się jak moge, a dośwaidzczenie się nabywa w praktyce więc spokojnie, w przyszłości obiecuje że będzie lepiej.
    4.Co do przeciwnika, jakie kolwiek usunięcię go w jaki kolwiek sposób jest bez celu, ponieważ w takim wypadku po prostu się zrespi na nowo. A co do tego że nie jest żadną przeszkodą dla gracza, to twoja opinia i twoje zdanie. Inni mogą innaczej na niego reagować i mieć większe z nim problemy tak jak np mój beta tester.
    5.Wychodzenie poza mapy też jest bez sensu by wogóle o tym dyskutować, dałem w zasadach gry by nie wychodzić poza mape i zająć się wyłącznie samą rozgrywką i fabułą, nie ma opcji że gracz wypadnie poza mapę przez przypadek no chyba że na siłe szuka problemów to tak, ale nikt mu nie kazał robi to z własnej woli.
    6. Dialogi to rzecz jasna, jak już pisałem wcześniej nie jest to ideał a command blocków uczę się nadal, sam nie lubie tego systemu dialogów ale staram się i uczę się coraz więcej więc proszę to zrozumieć. A co do tego że idą one ''jednym ciągiem'' a jak mają iść?? zygzakiem? dałem je w odpowiedniej kolejności i są przejrzyste a w przyszłośći może z trzecią częścią HD będzie lepiej.
    7.Czepianie się że nazwy itemów są po angielsku to dla mnie skandal XD Po prostu nie wierze w to że do takiej pierdoły ktoś się przyczepił, serio jeśli masz problem z zrozumieniem podstaw angielskiego to wróć do podstawówki. Itemki nazwałem po angielsku bo tak było mi wygodniej i nie sądziłem jeszcze wtedy że komuś to będzie aż tak przeszkadzać XD
    8.''łom'' czyli zwykła siekierka, tak. Ale jeśli nie zrozumiałeś prostej instrukcji w książce ''JAK GRAĆ?'' to naprawdę z tobą coś nie tak, ''rozbijania barykad/desek na oknach lub drzwiach itd... Nie wiem w czym problem, na oknach masz deski innaczej nazywane ''barykady'' które możesz zniszczyć aczkolwiek tutaj masz trochę racji że jest to nie potrzebnie w grze ponieważ jest to źle zrealizowane, ale to nie zmienia faktu że chyba masz 2iq jeśli nie widzisz różnicy między ''NA OKNACH I DRZWIACH'' a ''OKNA I DRZWI'' XDD serio, napisałem NA OKNACH.. a ty stwierdziłeś że napewno chodzi o samo okno XD w twoim przypadku to były drzwi w piwnicy ale wiesz o co chodzi, i oto w taki sposób ominąłeś 90% gry i fabuły i ty jeszcze będziesz po takim czymś mi ''historię'' oceniać XD
    9. Co do game design, Uważasz że mapa jest brzydka? źle zbudowana? pomijając command blocki oczywiście bo chodzi o sam ''design'' swoją drogą sam teraz piszesz pół polish pół english XD ale to szczegół, ja nie sie o to nie czepiam bo dużo ludzi tak robi a ty mi wypominasz że na mapie itemki są nazwane po angielsku no IKS DE TYPIE. Ale wracając, Według mnie mapa jest ładna i wygląda napewno lepiej niż niektóre mapy zrobione w tydzień podczas gdy tą robiłem z ponad miesiąc, nie powiesz mi że budowle nie są łądne i czym się mogę pochwalić to tym że wszystko jest selfmade, nic z internetu więc proszę nie pogrążaj się panie internauto.
    10. Co do inspiracji Hello Neighbor, jeśli nie lubisz tej gry to okej, twoja opnia i twój gust ale nie oceniaj mnie i mapy za to że zrobiłem mapę na podstawie HN tylko dlatego bo ty nie lubisz tej gry. Przepraszam bardzo ale HN to gra mojego dzieciństwa i daruj sobie komentarze typu ''w takim razie miałeś okropne dzieciństwo'' bo nie znasz mnie i nic ci do mojego dzieciństwa, jest to produkcja którą śledzę do dziś i nie możesz powiedzieć że nie ma wielu i to bardzo wielu swoich odbiorców i fanów, więc bez sensu, tak samo mogę powiedzieć żę fan gamey z fnafa są do dupy bo nie lubie fnafa, to tylko przykład. więc dziękuje za opninie ale przemyśl jeszcze raz wszystko i czekam na odpowiedz :>
    Pozdrawiam WGS miłego dnia <3

    A i jeszcze jedno.. @toster225e wogóle piszę się przez u zamknięte, a survival przez v a nie przez w... jak już mamy się czepiać ortografi której podobno nie mam XDD to co mi szkodzi
    @Ksaviner gra wygląda dokładnie tak samo jak na trailerze, a z shaderami jeszcze lepiej tak tylko mówię


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @WorkGameStudio

    Opis jest bez ładu i składu, interpunkcja, ortografia i sen LEŻĄ.
    O ile mapa jak już pisałem wyglądała ładnie (na trailerze oczywiście)


    Co do recenzji - zgadzam się z Kiślem i nie chce mi się produkować.


  • MrKisiel 1 rok temu

    Te twoje JASNE opisy panie autor to coś o co ty powinieneś zadbać. Załączony texture pack zwyczajnie nie działa. Nie wiem co z nim zrobiłeś ale się nie ładuje, to po twojej stronie jako autora spoczywa odpowiedzialność zadbania by mapa i resourcepack DZIAŁAŁY. Pomijając to, dlaczego jest jako osobny plik? Przecież to JASNE że powinien być od razu załadowany do save. To, że napisałeś sobie żeby nie niszczyć bloków zamiast się przed tym zabezpieczyć i użyć itemów z tagami CanPlaceOn/CanDestroy to JASNY przykład twojego braku profesjonalizmu. Usunięcie przeciwnika to rówież rzecz przed którą w JASNY i BANALNY sposób mogłeś się zabezpieczyć blokując poziom trudności. Problemem nie jest to, czy ktoś graczowi kazał wychodzić z mapy, ale sam fakt że jest to w ogóle możliwe. To nie jest "szukanie na siłe", to najbardziej podstawowe elementy mapy których nie udało ci się wykonać poprawnie. Jest to w całości twoja wina, i przerzucanie jej na gracza jest przynajmniej nie ma miejscu.

    A co odnośnie samej mapy? "Dialogi" są przedstawione w paskudny sposób, wszystko jednym ciągiem a w dodatku odpala się je losowymi przyciskami na podłodze. Główny (i jedyny) przeciwnik to pillager którego można zignorować, bo nie stanowi żadnego zagrożenia i nawet nie goni gracza. Po bolesnym przeszukiwaniu małej i nieciekawej lokacji znalazłem "green_key", czy autor nie może zdecydować się czy mapa jest po polsku czy po angielsku? Po nim był "red_key", a dalej "łom" czyli zwykła siekiera. Co mam z nią zrobić? Według książki w grze, służy do "rozbijania barykad/desek na oknach lub drzwiach itd..." co jest niewyobrażalnie nieprecyzyjnym opisem. Mogę tą siekierą zniszczyć WSZYSTKO. Co liczy się jako "barykada/deski na oknach lub drzwiach"? Otóż tego się nie dowiedziałem, autor pozostawił to do mojej interpretacji. Chętnie dowiem się jak jego zdaniem powinienem kontynuować moją wątpliwej jakości przygodę, w postaci filmu bądź chociaż solucji tekstowej. Jako "barykadę" uznałem żelazne drzwi w piwnicy które prowadziły do kolejnych, a zaraz za nimi do "zakończenia" gdzie główny bohater budzi się w szpitalu, ponieważ...? Boje się jak wygląda reszta tej porywającej historii.

    Widząc poziom tej mapy mam jedynie dwie porady. Pierwszą z nich jest zapoznanie się z absolutnymi podstawami mapmakingu, takimi jak komendy oraz game design. Drugą z nich jest znalezienie sobie lepszej inspiracji niż niegrywalne gówno jakim jest Hello Neighbour.


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Gojidorah_PL dziekuje <33


  • Gojidorah_PL 1 rok temu

    Mapa ogólnie dobra ale w pewnych momentach nie wiedziałem co trzeba zrobić i np. Stone powinien być zrobiony lepiej bo tak to można go zabić i mapa staje sie łatwiejsza. Wyczuwam równierz tu inspiracje Hello Neighbor i jest to dosyćdobrze zrobione.
    Moja ocena 7,5/10


  • WorkGameStudio (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Ksaviner rozwiń proszę tezę