U nas znajdziesz
4062 mapy!
Minecraft na krawędzi! (SkyBlock)
Wykonał: roxmb
Mapa z serii polegającej na przetrwaniu w świecie w którym generują się tylko i wyłącznie struktury. Przetrwanie w tym nieprzyjaznym środowisku może okazać się dość trudne... Gra na takim świecie ma pewien specyficzny klimat, wiele osób chciało na takiej mapie zagrać wiec zapraszam chętnych do pobierania ;) Playlista z serii: https://www.youtube.com/watch?v=0662E2mdHvE&list=PL-4R9gnMkCrSPQpoNZd-5RsP6cr2DUhMS
Kategoria: Survival
Wersja: 1.10.2
Ilość pobrań: 122786
Dodana: 2 lat temu
1.3K
ekiTV:
2 dni temu
Zajebiste!! ;DD
JayChu:
12 dni temu
@BOOKthebest ty jesteś słaby bo to jest z serii ;-; i on specjalnie robił serie nie żeby dać na minecraftmapy.pl
BOOKthebest:
14 dni temu
nie postarałeś się @roxmb słabe
MNemek20:
1 mies temu
Roxmb To jest Mega super mapa jesteś mega
JayChu:
2 mies temu
@LiLMorro to jest epicikie!
Oli11:
2 mies temu
uwielbiam minecraft na krawędzi!
dinomm:
2 mies temu
to jest zajefajne
XIcerPl:
3 mies temu
zajefajna mapa
XIcerPl:
3 mies temu
zajefajna mapa
LiLMorro:
3 mies temu
GÓWNO A NIE MAPA
Matiusz:
3 mies temu
bardzo fajna mapa pozdrawiam
Gorzek67:
3 mies temu
Dzięki,Rox!Tak z góry wpiywałem seed który wystukałeś i generował mi się normalny świat.Wyjaśnisz,dlaczego?
Gorzek67:
3 mies temu
Dzięki,Rox!Tak z góry wpiywałem seed który wystukałeś i generował mi się normalny świat.Wyjaśnisz,dlaczego?
Gorzek67:
3 mies temu
Dzięki,Rox!Tak z góry wpiywałem seed który wystukałeś i generował mi się normalny świat.Wyjaśnisz,dlaczego?
AndiWhite23:
3 mies temu
można seeda
AndiWhite23:
3 mies temu
można seeda
Maciek20000:
3 mies temu
hej roxu cieszę się że mogłem zrobić taki nick jak w momio (chociaż) w końcu mi się udało zrobić pofil jak zainstaluję na kompa minecrafta to bedę grał w twoją mape
Julia369:
4 mies temu
Fajnie ale nie mogę pobrać mapy
natis9:
4 mies temu
the best roxu
alanik:
5 mies temu
dałem Diaxa bardzo lubie skyblocki ladną grafike tez robisz musze to przyznac
alanik:
5 mies temu
dałem Diaxa bardzo lubie skyblocki ladną grafike tez robisz musze to przyznac
olcia21101:
6 mies temu
super
olcia21101:
6 mies temu
super
olcia21101:
6 mies temu
super
olcia21101:
6 mies temu
super
olcia21101:
6 mies temu
super
GalaCtix:
6 mies temu
Oooooooooo elo RoxMb
GalaCtix:
6 mies temu
Oooooooooo elo RoxMb
AdinosPlay:
7 mies temu
Wpadnijcie na mój Kanał! https://www.youtube.com/channel/UC6RnGTWBrL0DcuH5h8bpAgA… Jest to mój kanał z animacjami! Bardzo zachęcam do Zasubskrybowania i zostania na dłużej, aby pomóc mi się rozwijać
Bugpsow:
7 mies temu
faje
DarkMind:
8 mies temu
WOW ! Mapka ma już ponad 100k pobrań przez co na telofnie pojawia sie nawet błąd haha. Moje gatulacje.Mam pytanie czy jest możliwość bardziej prywatnego kontaktu z tobą ( mam na myśli informacj dotyczące mojej nowej mapy i nawiązania "współpracy") Liczę na odpowiedź i pozdrawiam
LOLWTFOMG:
8 mies temu
cześć rox jestem nowa ale jestem twoją widzką z YouTube i Ps już dałam diaxa
WikiMb:
8 mies temu
Super odlotowe
WikiMb:
8 mies temu
Super odlotowe
WikiMb:
8 mies temu
Super odlotowe
FURIAmecza:
9 mies temu
oglądałem całą serię!!!!
maksio2011:
9 mies temu
zrobimy razem mapę @roxmb ?
Olivia260900:
9 mies temu
dałam diaxa
Olivia260900:
9 mies temu
super mapa
Jangusz:
10 mies temu
Mapa chyba spoko
Jangusz:
10 mies temu
Mapa chyba spoko
miloszek445:
11 mies temu
super mapa nawet wszystkie
miloszek445:
11 mies temu
super mapa nawet wszystkie
ZenekKebab:
11 mies temu
Screeny nie z mapy xD ban
roxi45:
11 mies temu
rox jeju sorry
roxi45:
11 mies temu
XMILOO
roxi45:
11 mies temu
a to czeba miec tKIE COS NIEMOGEPOBRAC ROXI CZEMU
Xmiloo:
11 mies temu
Jesli ktos nie wie jak wgrac mape zapraszam serdecznie: https://www.youtube.com/watch?v=LZK90SiK0W0&t=17s
roxi45:
11 mies temu
oglodalam odcinki supi sie wciognelam xd diaxik
piksel21:
11 mies temu
leci diaxik
1234567 >
MinecraftMapy.pl © 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wykonali: Michał Baraniak, Grzegorz Jeremenko, Kacper Ziubryniewicz i Krzysztof Lewandowski
Regulamin · Kontakt · Pomoc · Facebook · Grupa · Discord