Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Chickenblock v.1.1

Autor: Zetie
Chickenblock to mapa oparta na skyblocku, w której istotnym elementem strategii przetrwania jest hodowla... kurczaków. Te małe gdakające zwierzaki pomogą ci zdobyć wszystko co potrzebne do przetrwania. Zależnie od swojego poziomu, kurczaki zamiast jaj składają wszystko od dirta przez złoto, na diamentach i jajkach spawnujących kończąc. Poziom kurczaków zwiększać można karmiąc je nasionami.

Kanał autora: http://zetie.subnij.pl

Dodana: 9 miesięcy temu
Kategoria: Survival
Wersja: 1.16.1
Pobrania: 8992
63

Zobacz inne mapy Survival

(Więcej)
2 Bloki / Losowy Drop

Wykonał: Zetie

Z pozoru mapa wydaje się być pusta. Tylko 2 bloki, a wszędzie dookoła void? Przecież na takim czymś nie da się grać! Nic bardziej mylnego! Dzięki stworzonemu przeze mnie datapackowi, za każdym razem...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Minecraft na Krawędzi S2

Wykonał: roxmb

Hej! Witajcie na mapie Survival - Skyblock, w której Twoim celem będzie pokonanie smoka. Na mapie znajdziesz ponad 30 przebudowanych struktur, skrywających w sobie wiele skarbów i tajemnic! Mapa ma wy...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
SurOWCE Caveblock

Wykonał: Zetie

Kultowy tryb / mapa powraca w nowym, lepszym wydaniu! "SurOWCE" skupiają się głównie na nowatorskim podejściu do survivalu, gdzie większość surowców zdobyć możemy... dzięki owcom? Dzięki owcom! Diame...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Hawaje

Wykonał: Zezowiec

Chcesz poczuć się jak na ulubionych wakacjach ? Teraz nie musisz nigdzie leciec , wystarczy że pobierzesz właśnie tą mapkę ! - Hawaje Minecraft Mapka jest oczywiście kontynuacją moich dzieł na...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej

Komentarze (34)


  • Kiciax157 3 tygodnie temu

    Scam bo się niby pobiera niby już jest w minecraft ale nie ma (próbowałam kilka razy)


  • dida70 1 miesiąc temu

    kurczaki same se zabiły


  • Ipure 1 miesiąc temu

    gdyby nie fakt że pierwszego dnia strzelił piorun i zabił wszystkie kurczaki, to bawiłbym się świetnia, a poza tym spoko mapka


  • MrCrepeer 1 miesiąc temu

    Nie działa mi mapa


  • dida70 1 miesiąc temu

    ja jako król kurczaków mówie: ko ko ko ko ko a i masz diaxa jak tylko go zniose


  • Happ_Boii 1 miesiąc temu

    kurka wodna został mi jeden kurczak bo inne popełniły samobójstwo i teraz od 30minut dostaje od tego jednego tylko jajka


  • Happ_Boii 1 miesiąc temu

    bardzo fajna mapa raz nawet z jednego jajka dostałem 4 kuczaki :)


  • kopek102 4 miesiące temu

    pobiera mi sie jako plik application :c


  • AK208 5 miesięcy temu

    @Roxmb jesteś? xD


  • AK208 5 miesięcy temu

    xD wiecie że to się wrzuca do %appdata% > .minecraft > saves i tam rozpakowujecie na zwykły folder (najlepiej WinRar), jak nie działa, sprawdźcie czy w folderze nie ma folderu o tej samej nazwie. Jesli jest, wrzuccie go tam gdzie ten pierwszy folder. Wiem, trudne do zrozumienia ale niektórym się przyda :P


  • wikgame1 5 miesięcy temu

    jak wziąść mape do minecraft??? w jaki folder??


  • kapifajowski09 6 miesięcy temu

    @zetie mam problem ponieważ mapa pobiera mi sie jako plik zip i jak wrzucam ją do folderu saves nie działa próbowałem wrzucić do folderu innego świata ale nie działa prosze o szybką odpowiedz


  • wiktor_68 6 miesięcy temu

    pls niech ktos pomoze


  • wiktor_68 6 miesięcy temu

    ej jak ta mape dodac do minecrafta bo probuje na wszystkie sposoby i sie nie udaje


  • PhanT0M_Master 6 miesięcy temu

    hej a jak sie spadlo z przewodnikiem po mapce to mozna go jakos odzyskac czy trzeba grazc bez niego


  • Red6Stone6 8 miesięcy temu

    ale ja dostałem dzunglowe drewno i sobie je zachowuje


  • Aneksi 9 miesięcy temu

    @Zetie ponieważ znalazłem błąd bo jeżeli z farm chickena dostanie sie kakao cocoa beansy to je mozna sadzic tylko na dzunglowyn drzewie ktorego nie da sie zdobyc w zaden sposob niż np z creativa wiec trzeba by to naprawić Pozdrawiam


  • Filico 9 miesięcy temu

    Super mapka jak zawszę i zapraszam na mój odc: https://youtu.be/MKjZusfWg7M


  • Aneksi 9 miesięcy temu

    Czyli trzeba najpiew zabić withera i mozna skoczyć to voida i bedziemy w endzie czy to clickbait @Zetie


  • Danonek123 9 miesięcy temu

    @Zetie W tej książce szukałem sadzonki a nie zwróciłem uwagi na to drewno. Dzięki za odpowiedź :)


  • Zetie (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @Danonek123 Kurczaki od 2 poziomu dają drewno. Poziomy nabijasz karmiąc kurczaki nasionami.


  • Danonek123 9 miesięcy temu

    Mam pytanie: skąd wziąść drewno na start?


  • CatsHACKERYT 9 miesięcy temu

    o kurde nie wiedzialem ze ja taki madry XDD (beka) umiem zrobic zeby dropily kury co chce i dorobic lvle i zrobic wiecej poziomow i zeby za kazdym razem jak daje nasiona kurze zeby wbijal lvl w gore ale jest jedno ale to musi byc godowe na tacy zebym mogl skopiowac i wkleic i zrobic swoje wlasne dodatki takze nie umiem robic datapackow ale umiem je edytowac


  • Arek1811 9 miesięcy temu

    co mam zrobić ze stoma kurczakami


  • Zetie (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @Mixter303 tak i tak


  • Mixter303 9 miesięcy temu

    Wydropił mi z kobla redstone i lazuryt ale dostałem też tego kobla. Tak powinno być?


  • Mixter303 9 miesięcy temu

    Można grać z kolegą w tą mapę @Zetie?


  • Zetie (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @Stevek128 Żeby ludzie co sprechają po angielsku ją zrozumieli


  • Stevek128 9 miesięcy temu

    @Zetie dlaczego książka z tutorialem jest po angielsku?


  • PanXPolskiKoks 9 miesięcy temu

    @Zetie Bardzo Fajna Mapka :D a i mam pytanko czy da sie wgrac pluginy do singleplayer a jak sie da mozesz powiedziec lub zrobic poradnik?