Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna
Wcielasz się z legendarnego Doom Slayera, który przeżywa swój normalny dzień. Zagłęb się w jego fascynującą przygodę i pomóż mu poradzić sobie z przeciwnościami losu! Mapa składa się z 8 epizodów stw...
Dodano 2 lata temu
Wykonał: Kassarix
Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...
Dodano 4 lata temu
Wykonał: MattPL
Witam. Zapewne zastanawiasz się co to za mapka. Jest to połączenie mapy fabularnej z mapą horror. Długość mapki szacuję na ~E2E0-3E0P~ minut Aby móc w pełni zrozumieć część fabularną mapki, warto z...
Dodano 3 lata temu
Wykonał: Ksof
Wołodymyr to młody, przystojny mężczyzna mieszkający gdzieś na odludziu. Jest bardzo religijny, jedną z tradycji jego wiary jest to, że trzeba zjeść jednego kurczaka rocznie. Nie mniej, nie więcej. Je...
Dodano 2 lata temu
Komentarze (14)
Darkkyy2019 (Autor mapy)
4 lata temu
JulekTV dzięki za porady napewno kilka skorzystam P.S to była moja pierwsza mapa testowa
JulekTv 4 lata temu
PS : Ta opinia to nie jest żaden hejt, jest to tylko moje wystawienie opinii. Opinia ma na celu pomóc autorowi w tworzeniu dalszych i o wiele lepszych map, a nie go do tego zniechęcać (Piszę to, bo po prostu spotykam się z wieloma ludźmi, którzy mnie potem wyzywają i hejtują za wystawienie im podobnej opinii)
JulekTv 4 lata temu
Nie będę tej mapy oceniał w skali od 1 do 10 ponieważ za bardzo bym cię tą oceną uraził. Powiem natomiast, że życzę powodzenia z dalszymi mapami i biegnę grać w drugą część aby sprawdzać jak twój poziom się poprawia. Mam nadzieję, że skorzystasz chociaż z paru tych rad aby poprawić jakość mapek. Narka ;D
JulekTv 4 lata temu
podoba mi się stosowanie już w pierwszej mapie wyborów, są one dobre ponieważ pozwalają nam, graczom, poczuć się ważnym w tym co gramy i mieć wpływ na to co robimy. Poza tym, przez to możemy mieć parę dróg fabularnych.
JulekTv 4 lata temu
Scenariusz jest bardzo prosty, nie wiemy gdzie wyszliśmy z kopalni i podążamy przed siebie, mamy klasyczne zakończenie z porwanym, ale najbardziej mnie zastanawia dalsze rozwinięcie zakończenia "Przetrwaniec", zazwyczaj w takich mapkach nie występują owe dobre zakończenia
JulekTv 4 lata temu
Co do komend to zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, zauważyłem tłok zamykający przejście za nami po drabince. O wiele lepszym sposobem będzie po prostu /setblock x y z id np. /setblock 10 10 10 cobblestone, tyle już z komend i budowli, więc najlepiej przejść do scenariusza mapy
JulekTv 4 lata temu
Co do budowli strukturowych to nie ukrywam, też troszkę się zawiodłem. Mógłbyś użyć większej ilości materiałów lub w tunelu dodać troszkę betonu, cegieł lub innego budulca. Ogólnie jakoś to urozmaicić, tak samo z pomostem przy zakończeniu "Przetrwaniec", mógłby być trochę bardziej widowiskowy jak na dobre zakończenie.
JulekTv 4 lata temu
Przejdźmy teraz do budowli, polecam ci korzystać z twojego wygenerowanego świata zbudowanego na np. pustce. Wtedy mapa zajmuje o wiele mniej pamięci, a można stworzyć o wiele lepsze tereny i struktury. Możesz dodać warianty gruntu, lepszą roślinność lub własne drzewa, a do tego mały, przytulny krajobrazik
JulekTv 4 lata temu
Jeśli chodzi natomiast o standa przy zakończeniu "Porwany", to bardzo fajnie by było, gdybyś użył albo generatora armor standów do nadania mu rąk, usunięcia płytki itp. Albo po prostu /entitydata @e[type=armor_stand,..] {NoBasePlate:1,ShowArms:1}, wtedy stand bdz wyglądał o niebo lepiej ;D
JulekTv 4 lata temu
pod blok i wyciąga nam sygnał redstone, jednak lepiej to zrobić na funkcjach lub chainach. I nie zapomnijmy, komendę dajemy oczywiście do repeat command blocka z always active.
JulekTv 4 lata temu
Płytki z kamienia można z łatwością zamienić na /testfor @a[x=?,y=?,z=?,r=?], jeśli kojarzysz kordy x y z pod f3, to z łatwością uzupełnisz te znaki zapytania, bo właśnie kordami na których ma nas wykryć trzeba je podmienić. r=? to natomiast odległość wykrycia nas od tych kordów, czyli np. damy r=1 to wykryje nas tylko na nich, a jak r=5 to w okolicy aż 5 kratek od nich. Potem podpinamy kompresor
JulekTv 4 lata temu
Po pierwsze, polecam ci /tellraw @a {"text":"Tekst"}, możesz do niego dodać też "Color", "bold", "italic" itp. Tekst wtedy będzie wyglądał o niebo lepiej. Jeśli chodzi o gamerule to /gamerule commandBlockOutput false, wtedy nie będą widoczne komendy wykonane typu "nadano efekt".
JulekTv 4 lata temu
Hejka, przeszedłem właśnie twoją mapę i jestem... troszkę rozczarowany. Mapa na dosłownie 1 minutkę, do tego dialogi w /say. Same budowle tutaj kaleczą oko, bo są to płytki naciskowe w zwykłym minecraftowym świecie. Budzimy się na /gamemode 1, oraz nie ma paru znaczących gamerulów. Czas więc dać ci kilka rad
xBazyliszek 4 lata temu
Mapę przeszedłem w minutę. Może kolejne części wyjdą Ci lepiej. Powodzenia ;)