Gówno Strusia

Autor: BialaSilaP
Mapa odbiega formatem od innych tego typu map. Mapa opowiada o strusiu o imieniu Zenek, u którego pewnego dnia doszło do awarii jelit i od tego momentu się zaczyna cała interesująca fabuła mapy. Mapa zawiera również kilka pobocznych miejsc i eastereggów. Jest również osiągnięcie za przejście mapy tylko w 10 minut i 30 sekund co z reszta polecam, bo fabuła i tak nie trzyma się kupy!

Uwaga! Mapa jest oczywiście parodią, nie ma na celu nikogo urazić, a wszystko, co wygląda dziwnie/źle, takie właśnie miało być.

Jeśli mapa będzie miała 10 diaxów, to robię 3 część ciemnej strony słońca (tak, będzie mi się chciało)

Dodana: 3 tygodnie temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.16.1
Pobrania: 1802
80
Jak pobrać mapę?

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Ciemna Strona Księżyca [Ep.1]

Wykonał: WAirforce

Jesteś młodym mężczyzną mieszkającym poza miastem. Skończyłeś studia astronomiczne i marzyłeś o podróżach w kosmos. Pewnego ranka, dowiadujesz się o pracy w norweskiej siedzibie NASA. Bez zastanowien...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Dark Zones

Wykonał: Marekkas

Świat w wyniku 3 wojny światowej uległ zagładzie, powierzchnia ziemi została skażona broniami chemicznymi i atomowymi. Ludzie nauczyli się żyć pod ziemią, tworząc tak zwane ośrodki badawcze, które z...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Zagubiony Górnik Część 1

Wykonał: Darkkyy2019

Część to ja Darkkyy2019. Prezentuje wam mapę pt. ,,Zagubiony górnik''. W tej mapie wcielasz sie w górnika który uciekł z kopalni i szuka cywilizacji ponieważ jest daleko od domu. INFORMACJE: Map...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Wilczy Głód

Wykonał: Kassarix

Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...

Dodano 4 miesiące temu

Zobacz więcej

Komentarze (46)


  • NIEmamHAKSSSSS 2 godziny temu

    KOZACKA enzzi tez z niej nagrywal wiec ja tez sprawdzilem no CUDENKO 10/10


  • xXwikkaXx 2 dni temu

    nic dodać, nic ująć, to poprostu coś co mamy ale na to nie zasługujemy, 100/10


  • Nikosss12 2 tygodnie temu

    bardzo fajna i śmieszna mapka diax zostawiony!!!


  • polisher 2 tygodnie temu

    Mapa świetna i zabawna diax leci ale mogło być troche mniej wulgarnych słów. A i czasami klucze siębugowały więc 8/10


  • Piotrix 2 tygodnie temu

    daje diax i moim zdaniem mapa 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999/10 ale czekam na 3 część ciemnej strony słońca a tu już 51 diax i nic.


  • Fadulek 2 tygodnie temu

    Kooooooooksssss. Kozacka mapa. Bardzo śmieszna (zwłaszcza w wersji wulgarnej).
    P.S. Caps off oznacza: nie pisz wielkimi literami ;)


  • konecsowy 2 tygodnie temu

    100/10


  • jatysek 2 tygodnie temu

    Mi się zagroda i struś nie pokazuje ;(


  • Masinus 2 tygodnie temu

    Super mapa!!!!! 300000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10


  • Szymiko 2 tygodnie temu

    JD


  • Skorpion2137 3 tygodnie temu

    Kozacka mapa!!!!! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10


  • Sintux 3 tygodnie temu

    10/10


  • Helszak 3 tygodnie temu

    to... to... to jest najlepsza mapa w jaką kiedykolwiek zagrałem! Czekam na kolejne części, jeżeli w ogóle je planujecie.


  • Gorzek67 3 tygodnie temu

    XD bez komentarza. Może krótkie ale prawie bym się za śmiechu posikał. Fajne jest też to że przyciemnany ekran struś dźwięki i inne były w datapacku. Niezła robota chłopy! Zróbcie z tego serię np gówno owcy,kury,lamy idt...


  • Fabi10234 3 tygodnie temu

    ja powiem tyle, spoczko mapa


  • Seweryn_Boner 3 tygodnie temu

    Sami go zgłosiliscie bo wy go krytykowaliście i jeszcze macie dowody na promowanie mapy w google czy to nie jest dziecinne z waszej strony .


  • Seweryn_Boner 3 tygodnie temu

    Mapa gówno strusia powinna być dawno zbanowany ponieważ są tam opcja wulgaryzmów a regulaminie jest za urzywania wwulgaryzmów dostajesz blokada konta lub ban


  • Seweryn_Boner 3 tygodnie temu

    Ty jesteś podły @barteqiu to wcale nie jest śmieszne gdy ciągle wpisujesz Xd jak dziecko.


  • BarteQiu 3 tygodnie temu

    @Seweryn_Boner serio ktoś go zgłosił ? xDDD a i pytanie. Jaki był powód zgłoszenia ?


  • BarteQiu 3 tygodnie temu

    XDDD


  • commandcraft 3 tygodnie temu

    xD


  • Zyvyr 3 tygodnie temu

    @kalafiorpl polecam stronę o nazwie brainly może ktoś ci wyjaśni o co chodzi. @marcin89 nikt nie będzie usuwał komentarzy ze względu na ciebie jeśli twój komputer nie da rady napisać więcej niż jednego komentarza to lepiej nic nie pisz, także mimo ,że szybko piszesz to nie znaczy ,że możesz robić błędy ortograficzne. Na polskim taka wymówka nie zadziała. Mniej więcej fajne zamki robisz...


  • HeroDend 3 tygodnie temu

    @marcin89 mam w powiadomieniu co napisałeś wiec wiesz


  • HeroDend 3 tygodnie temu

    @BarteQiu też mam dowód w postaci ss


  • BarteQiu 3 tygodnie temu

    @marcin89 a ty 3 razy sprawdź słownik ortograficzny zanim coś napiszesz :)


  • BarteQiu 3 tygodnie temu

    @marcin89 mogę ci pokazać ale podaj discorda albo maila bo tu się nie da wysyłać zdjęć :)


  • BarteQiu 3 tygodnie temu

    @marcin89 może on dowodu nie ma ale ja mam :> (chodzi o te promowanie w google)


  • kalafiorpl 3 tygodnie temu

    Okej zagram bo mnie ta mapka przekonuje a tak w ogóle @
    Zyvyr @marcin89 zrobił ''zamek w ojcowie'' chodzi o miasto a ty piszesz ile masz tych ojców weź się tam puknij ze 3 razy w główkę zanim coś powiesz...


  • HeroDend 3 tygodnie temu

    @marcin89 każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie na każdy temat, zresztą widzę że to ty usuwasz swoje komentarze krytykujace, tak samo było kiedy odpowiedziałem na twój komentarz "promujcie moją mapę w google"


  • Mojpko 3 tygodnie temu

    @BialaSilaP mam pytanko ztobisz kiedyś mape zagadkową i opszukiwawczą