Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Gówno Strusia

Autor: BialaSilaP
Mapa odbiega formatem od innych tego typu map. Mapa opowiada o strusiu o imieniu Zenek, u którego pewnego dnia doszło do awarii jelit i od tego momentu się zaczyna cała interesująca fabuła mapy. Mapa zawiera również kilka pobocznych miejsc i eastereggów. Jest również osiągnięcie za przejście mapy tylko w 10 minut i 30 sekund co z reszta polecam, bo fabuła i tak nie trzyma się kupy!

Uwaga! Mapa jest oczywiście parodią, nie ma na celu nikogo urazić, a wszystko, co wygląda dziwnie/źle, takie właśnie miało być.

Jeśli mapa będzie miała 10 diaxów, to robię 3 część ciemnej strony słońca (tak, będzie mi się chciało)

Dodana: 4 miesiące temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.16.1
Pobrania: 3545
134
Jak pobrać mapę?

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Trudne Święta

Wykonał: Pawcik

Witajcie... tym razem Ja wraz z Kassar'em (Slender12) przygotowaliśmy dla was mapę przygodową w klimatach świątecznych, naszym zadaniem będzie przygotować wszystko aby nasze święta Bożego Narodzenia b...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Detektyw James - epizod I

Wykonał: ZaWo

===FABUŁA=== Nazywasz się James i jesteś młodym detektywem. Wraz ze swoim przyjacielem pracujecie w agencji detektywistycznej. Pewnego dnia jednak dostajecie zlecenie, które okaże się zmienić wszy...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
"KOSMOS" [PL DUBBING]

Wykonał: GreQu

Siemka, jest to moja pierwsza mapka z prostym dubbingiem, mam nadzieje ze się spodoba. Mapka zawiera dużo nowych dźwięków i tekstur. Wszystko jest dokładniej opisane w dokumencie tekstowym w folderze...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Dzień Zagłady I

Wykonał: Pawcik

Witajcie, chciałbym przedstawić wam moją fabularną przygodową mapę. Chodzi w tym o to że cały świat opętało zombie a ty musisz wyruszyć w podróż w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca. Mapa ma swoje teks...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (67)


  • AK208 17 godzin temu

    mapeczka świetna, diax leci, a za fabułę 12/10 xD


  • ZADOX 2 dni temu

    nie chcę mi się pobrać ktoś wie jak to naprawić?


  • wiktor25245 2 dni temu

    zajebista mapa diax leci mordo


  • Jerry313 3 dni temu

    pog mapa mega(oczywiście diax)


  • DiamondZombiePL 1 tydzień temu

    super śmieszne


  • WonekPL 3 tygodnie temu

    CO JEST XDDDDD


  • Fenixs 1 miesiąc temu

    piotrix masinus i skorpion stop Flood


  • Dinozaur71 1 miesiąc temu

    super mapka!(dałem diax)


  • moon_diamond 1 miesiąc temu

    10/10


  • KrzysiekW 2 miesiące temu

    Super mapa! Leci diax


  • TheCtrlPL 2 miesiące temu

    założyłem se konto tylko po to by dać tu diaxik. Pozdro mordeczki


  • RemBX 2 miesiące temu

    Mimo jawnej abstrakcyjnej i pokręconej fabuły, mapa jest wykonana perfekcyjnie i zasługuje na uwagę! Diax tu pozostanie!


  • Crafter 2 miesiące temu

    Jak go wysadziło to myślałem, że obsra całą planetę xD


  • SeVeN 2 miesiące temu

    @Minecraft_Dzem chyba ty


  • Minecraft_Dzem 2 miesiące temu

    Guwno Janusza hyba


  • Kreatywnik 3 miesiące temu

    kurcze wywaliło mnie na super flat czemu


  • MineEwok 3 miesiące temu

    Więcej części! A tak wogule kozacka mapa diax leci pozdrawiam serdecznien;)


  • Wetrick_27 3 miesiące temu

    Przez tą mapę sam dostałem mocnej sraczki XDD


  • Lou 3 miesiące temu

    X
    D


  • marcin1964 3 miesiące temu

    @stv888 zapraszam cie na moje nowe mapki .


  • stv888 3 miesiące temu

    chcę drugą część tej mapy!!!


  • stv888 3 miesiące temu

    chcę drugą część tej mapy!!!


  • stv888 3 miesiące temu

    Genialna mapa 1000/10! Śmiałem się na głos!


  • NIEmamHAKSSSSS 3 miesiące temu

    KOZACKA enzzi tez z niej nagrywal wiec ja tez sprawdzilem no CUDENKO 10/10


  • xXwikkaXx 3 miesiące temu

    nic dodać, nic ująć, to poprostu coś co mamy ale na to nie zasługujemy, 100/10


  • Nikosss12 4 miesiące temu

    bardzo fajna i śmieszna mapka diax zostawiony!!!


  • polisher 4 miesiące temu

    Mapa świetna i zabawna diax leci ale mogło być troche mniej wulgarnych słów. A i czasami klucze siębugowały więc 8/10


  • Piotrix 4 miesiące temu

    daje diax i moim zdaniem mapa 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999/10 ale czekam na 3 część ciemnej strony słońca a tu już 51 diax i nic.


  • Fadulek 4 miesiące temu

    Kooooooooksssss. Kozacka mapa. Bardzo śmieszna (zwłaszcza w wersji wulgarnej).
    P.S. Caps off oznacza: nie pisz wielkimi literami ;)


  • konecsowy 4 miesiące temu

    100/10