Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Gówno Strusia

Autor: BialaSilaP
Mapa odbiega formatem od innych tego typu map. Mapa opowiada o strusiu o imieniu Zenek, u którego pewnego dnia doszło do awarii jelit i od tego momentu się zaczyna cała interesująca fabuła mapy. Mapa zawiera również kilka pobocznych miejsc i eastereggów. Jest również osiągnięcie za przejście mapy tylko w 10 minut i 30 sekund co z reszta polecam, bo fabuła i tak nie trzyma się kupy!

Uwaga! Mapa jest oczywiście parodią, nie ma na celu nikogo urazić, a wszystko, co wygląda dziwnie/źle, takie właśnie miało być.

Jeśli mapa będzie miała 10 diaxów, to robię 3 część ciemnej strony słońca (tak, będzie mi się chciało)

Dodana: 7 miesięcy temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.16.1
Pobrania: 5590
186
Jak pobrać mapę?

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Wilczy Głód

Wykonał: Kassarix

Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...

Dodano 11 miesięcy temu

Zobacz więcej
Animated

Wykonał: FeneeQ

Mapka jest typowym połączeniem mapki escape i przygodowej. Jesteś młodym nastolatkiem który pewnego razu trafił do dziwnej symulacji. Jego zadaniem było przemierzanie ogromne animowanej symulacji aby...

Dodano 9 miesięcy temu

Zobacz więcej
Zanim Byłem Sławny

Wykonał: Faskyy

Hej! Ta mapka to jedyna oryginalna mapka mojego autorstwa pt. "Zanim Byłem Sławny". Nie zawiera ona żadnych błędów, ponieważ wszystkie zostały poprawione. Mapka była i jest dedykowana dla między innym...

Dodano 2 miesiące temu

Zobacz więcej
Dzień Zagłady IV

Wykonał: Pawcik

Witajcie, razem z Kassarem przedstawiamy wam baaardzo długo oczekiwaną kontynuację popularnej serii Dzień Zagłady. Twoim celem priorytetowym staje się laboratorium Globalnego Instytutu Epidemiologiczn...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (91)


  • POLSKI_KRZAK 19 godzin temu

    jeb struś na orbite


  • POLSKI_KRZAK 19 godzin temu

    100000/10


  • Arek13 1 dzień temu

    ZAJEBISTA 10/10


  • znz234 3 dni temu

    10/10


  • PanrogalXD 4 dni temu

    XDDDDDDD zarąbista mapencja 1000000000000/10 :DDD


  • czarnysmiec69 5 dni temu

    Jeszcze nie grałem ale wygląda zaj- znaczy Family Friendly Content czyli mega fajnie


  • pandapvp31 2 tygodnie temu

    babciu to jest zajebiste ! podasz komendy na np te zadanie? 100/10


  • XxThe_RakexX 3 tygodnie temu

    albo 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10


  • XxThe_RakexX 3 tygodnie temu

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 10/10


  • FC-pierogi 3 tygodnie temu

    powalona ale śmieszna mapa 10/10 bo mnie rozbawawiła


  • Pietka7 3 tygodnie temu

    u mnie to nie działa


  • Retrogamerpl 1 miesiąc temu

    Xd super mapka tak do odmurzdżenia.I mega kreatywny pomysł


  • LukixV12 1 miesiąc temu

    Najlepsza mapa Minecraft jaką tutaj znalazłem szacuneczek.


  • AMHL 1 miesiąc temu

    Zagnieżdzone archiwa, nie no człowieku, no. Co jest, bracie? Jeden Zip w drugim, no co jest, no?


  • Marcin_ 1 miesiąc temu

    @Zyvyr pamiętasz mnie to ja marcin89 widziałeś co ześ mi zrobił https://www.youtube.com/watch?v=OycEvnVEXvo
    i tak jestem już na planet minecraft znajdziesz mnie pod nickiem Marcin PL


  • budyn 1 miesiąc temu

    tytułeł POG 100% zacznę od tego kanał
    dzięki bo mapki akurat szukałem


  • ZlyPatyczak 1 miesiąc temu

    Tytuł to złoto


  • Diksy 2 miesiące temu

    Piękna mapa xdddd. nazwa najlepsza.
    daje 10/10 dla mapy


  • patryk332 2 miesiące temu

    mapa jest fajna tylko że prszysłem do windows 10 i kurde parkoura nie umiem przejść


  • Misje 2 miesiące temu

    błąd 404 nie da się pobrać mapy


  • KuenonX 2 miesiące temu

    czy jest na 2 osoby>?


  • Aicon05 2 miesiące temu

    Kozak XD Przeszłem na e-lekcji ankola


  • Aicon05 2 miesiące temu

    Kozak XD Przeszłem na e-lekcji ankola


  • EmeeKU 2 miesiące temu

    Złoto XDD


  • Tedi_Burble 2 miesiące temu

    nwm jak chce ją pobrać to mi wyskakuje zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip, otwieram, I CO? TAK!!! Kolejny zip
    nwm co myslec


  • AdahoYT 3 miesiące temu

    Bardzo Fajna mapka daje 100/10 jest bardzo śmieszna i kreatywna!


  • MistrzuX_PL 3 miesiące temu

    Od samego tytułu mi sięchce śmiać XD


  • AK208 3 miesiące temu

    mapeczka świetna, diax leci, a za fabułę 12/10 xD


  • ZADOX 3 miesiące temu

    nie chcę mi się pobrać ktoś wie jak to naprawić?


  • wiktor25245 3 miesiące temu

    zajebista mapa diax leci mordo