Parkourowe Wyzwanie

Autor: Enzuu
Mapka z całkiem ciężkim parkourem, który musisz przejść jak najszybciej (UWAGA. Początkujący Parkoura mogą sobie nie poradzić. Parkour Ma parę etapów, na których są automatyczne checkpointy. Nie jest to typowy parkour, ponieważ można w nim spotkać np. znikające bloki. UWAGA WYMAGANY RENDER DISTANCE 27

Dodana: 3 lata temu
Kategoria: Parkour
Wersja: 1.16.4
Pobrania: 2675
24

Zobacz inne mapy Parkour

(Więcej)
Karpus Parkour

Wykonał: Karpus

Siemanko ! Przedstawiam wam moja mapkę parkour . Znajduje się na niej 17 poziomów jedne prostsze drugie trudniejsze .. mapka nie jest trudna do przejścia choć zdarzają się takie skoki . Mapkę można ob...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Mini Parkour

Wykonał: MarcjaNFonS

Witam! To moja mapa którą zrobiłem ponad 2 lata temu! Mapa jest typu Parkour i mam nadzieję że wam się spodoba! Mapa testowana jednak w razie niespodziewanego błędu proszę do mnie napisać. Mapę wyko...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
JumP_Up

Wykonał: SZAKUXD

Witajcie to jest nasza 2 mapka parkur Na mapie znajduje się 40 leveli o różnym poziomie trudności EASY, MEDIUM, HARD, EXTREME w każdym po 10 leveli. Mapę budowaliśmy 2 dni Mapa na wersję...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Hard Parkour by FireGraitax

Wykonał: FireGraitax

Hej. Lubisz parkour? Myślisz, że jesteś dobry(a) w parkourze? Zagraj w tą mapę :- Jest to ciężka mapa Parkour, która zawiera 7 poziomów. Jedynie lepsi parkourowcy sobie z nią Poradzą. Planuje st...

Dodano 10 miesięcy temu

Zobacz więcej

Komentarze (4)


  • Neryso 3 lata temu

    Mapa "ciekawa", według mnie bardzo irytujące są te nieregularnie znikające bloki, da się je przeżyć, ale to trzeba liczyć tak naprawdę, że po skoku pojawi ci się on pod nogami. Bardzo irytujące są też komentarze na środku ekrany "SPADŁEŚ", bo jakbym nie wiedział, bardzo denerwuje to, że nie da się tego wyłączyć, bo po prostu zasłania niepotrzebnie ekran. Dodatkowo, nie wiem co ty chciałeś zrobić, poprzez "wyłączenie" creativa, da się to obejść na ez. Jeszcze, mechanika restartowania czasu jest też irytująca, ciężko było zrobić linię z jakiegoś bloku i po wejściu na niego by ci ten czas resetowało??? Mapa jakby nie to, że jest dużo irytujących rzeczy (mowa też o czarnych blokach, które ci obracają ekran) i błędu, że zamiast mnie teleportować to nie wiem jak zginąłem i z połowy mapy wróciłem na początek (moment chęci wpisania creativa by się wrócić do danego bloku), ocena moja to 4/10


  • prokox1234xd 3 lata temu

    zajebiste


  • MCL 3 lata temu

    Sam parkour jest w porządku, ale autor ma głos jak jakiś dzieciak.


  • a 3 lata temu

    Mam mieszane uczucia wobec tego wyzwania, głównie z odczucia o braku rozwinięcia pokazanych mechanik.
    Mierzenie czasu jest podoba mi się, ale fakt braku wpływu czasu na same ruchome elementy toru mnie denerwował. W każdej grze w której liczy się czas, i jest możliwość jego zresetowania, wiąże się to z przywróceniem całego poziomu do stanu początkowego. To działanie ma na celu ujednolicić wszystkie podejścia, niezależnie od łącznego czasu wszystkich prób.
    Mógłbym to ci wybaczyć, gdyby nie brak synchronizacji znikających bloków. Te ruchome bloki w połączeniu z tym co pisałem na początku, wprowadzały tylko niepotrzebną losowość. Wyzwania mają się opierać na umiejętnościach, nie powinno być w nich elementów losowych które tylko wprowadzają chaos.
    Ale jest tu potrzebna podzielność uwagi by wiedzieć kiedy dany kolor znika! - gdyby wszystkie klocki tego samego koloru znikały w tym samym momencie, miałbyś rację. Mógłbym jeszcze zgodzić się na tą podzielność uwagi - a raczej obserwowanie otoczenia - gdyby przed wyparowaniem, każdy klocek zmieniałby swój kolor, lub w jakiś inny sposób informował o tym co ma zamiar zrobić.
    Reszta mapy była już normalnym parkurem z efektami, nie wydaje mi się to złe, ale brakowało mi w niej powodu, dla którego miałbym przechodzić ją jak najszybciej.
    Rozkład punktów zapisu czyli podziału mapy na części mnie dziwił, odczuwałem efekty za zdecydowanie zbyt długie w porównaniu do ostatnich skoków przed zakończeniem mapy.
    Jak na twoją pierwszą mapę i jej bardzo proste wykonanie, nie jest ona o tyle zła, co nie do końca przemyślana.

    PS. Używaj łańcuchowych bloków poleceń, bo cztery comparatory wychodzące od fioletowego bloku śmiesznie wyglądają.

    Całuski
    ~a