Uwaga! Nowa wersja strony jest jeszcze w fazie beta, niektóre funkcje mogą nie działać. W razie problemów z działaniem strony, prosimy o ich zgłaszanie. Formy kontaktu z nami znajdziesz w zakładce kontakt.

Office

Autor: maksio5551
Witam to moja narazie najbardziej zaawansowania mapa horror. Mapa jest w jakimś stopniu zainspirowana opowieścią wigilijną. lecz myślę że spodoba się wam.

UWAGA! Jestem początkowym map make-kerem i proszę o zrozumienie i miejsze oczekiwania.

Jeśli mapa ci się spodoba zostaw diaxa.

Oceń mape 1/10 w komentarzu oraz zgłaszaj wrzystkie możliwe błedy!

Do zobaczenia niebawem

Dodana: 10 miesięcy temu
Kategoria: Horror
Wersja: 1.12.2
Pobrania: 831
10

Komentarze (11)


  • Vecreep 8 miesięcy temu

    Bardzo fajna, tylko krotka. Mogłeś też dodac jakąś klimatyczną muzykę. Zachęcam do stowrzenia następnych mapek :3


  • kapi2289 (Właściciel)
    10 miesięcy temu

    @maksio5551 proszę nie wrzucaj drugiej tej samej mapki z naprawionymi błędami, tylko napisz do nas na maila, lub przez zakładkę kontakt, to zmienimy link ;)


  • SweetFox (Moderator)
    10 miesięcy temu

    Mapa 1/10 (Na życzenie)


  • JulekTv 10 miesięcy temu

    Oceniam mape 1/10 jak prosiłeś, hehe


  • Sobotko70 10 miesięcy temu

    jak mam włączyć kamery klikam wszystko co możliwe i nic się nie dzieje


  • AJStyles 10 miesięcy temu

    1/10 chciałes-masz


  • maksio5551 (Autor mapy)
    10 miesięcy temu

    Witam tu aksio5551! Dziekuje za te opinie oraz głoszenie błędu. Chcę powiedzieć że w najbliższym czasie wypuszcze mapę OFFICE 2.0, która będzie bez tych wrzystkich błędów. Dziękuje za szczerość. To dzięki wam się rozwijam i chciałbym robić coraz lesze mapy. A w międzyczasie zachęcam do zagrania w inne moje mapy: "KOSZMAR" i "BRIAN INVENTION" . Jeszcze raz dziękuje i do zobaczenia póżniej!!! :)


  • polgras 10 miesięcy temu

    9/10


  • polgras 10 miesięcy temu

    Tak respię się w command blockach ale wystarczy znależć spawn i wszystko działa.


  • spaceziomek 10 miesięcy temu

    kurde stary włączam mapke i sie respie w trybie kreatywnem gdzieś przy command blockach weź mapka 0/10


  • spaceziomek 10 miesięcy temu

    mapa 1/10