ZAGUBIONY III

Autor: PKTeam
(Fabuła):
Po ogłuszeniu obudziłeś się w tajemniczym domu. Wyruszasz w podróż, nie wiedząc czego szukasz. Po drodze mijasz wielu ludzi, którzy uciekli z miasta Seatle, w którym wybuchła pandemia dziwnego grzyba. Postanawiasz tam wyruszyć, lecz po drodze spotkają cie różne niebezpieczeństwa więc przygotuj się na nie. Epidemia rozchodzi się po świecie i zmienia ludzi w zombie. Czy uda ci się dojść do Seatle? Czy przetrwasz w nowym świecie? To ty decydujesz jak potoczą się losy bohatera.
Przejdź poprzednie części aby znać fabułę znajdziesz je na naszym profilu, lecz jeśli bardzo nie chcesz to przeczytaj fabułę z poprzednich części. Jest poniżej. Jeśli przeszedłeś lub przejdziesz poprzednie części nie musisz tego czytać

(Fabuła z poprzednich części):
Nazywasz się Pietrek. Mieszkałeś w normalnym mieście. Pewnej nocy przyśnił ci się tajemniczy sen w którym byłeś w opuszczonym domu. Gdy szedłeś do pracy spotkałeś miejsce ze swojego snu. Lecz nie było tam tego domu była tylko ścieżka. Szedłeś nią aż do kamieniołomu, w którym zeszedłeś do jaskiń. Spędziłeś tam ok 1 miesiąc. W jaskiniach znalazłeś tajemniczego grzyba, który zmienia ludzi w zombie. Uciekł on z szpitala w Seatl, ale szpital miał też podziemną część. to tamtędy grzyb dostał się do jaskiń w których byłeś. Nie wiadomo jak i czemu się nim nie zaraziłeś. Po długiej wędrówce widziałeś już wyjście. Gdy wychodziłeś ktoś cię ogłuszył. Dalsza fabułę poznasz na mapie.

Lecz aby znać fabułę bardziej szczegółowo przejdź poprzednie części

Na mapie jest też dużo walki

Texstury pobraliśmy z tej strony: https://www.johnsmithlegacy.co.uk/

Mapa jest na ok. Półtorej godziny

UWAGA! W mapę nie można grać w multiplayer (wtedy mapa nie zadziała)
W mapie możesz wybierać co masz powiedzieć wszystko będzie opisane w zasadach na mapie
Po wejściu na mapę koniecznie przeczytaj zasady. Jeśli ich nie przeczytać możesz nie wiedzieć co robić w danym momencie (jeśli nie przeczytasz zasad to nie pisz w komentarzu że nie wiesz co masz robić)

Gdy będziesz grał ustaw renderowanie chunków na od 13 do 20

Jeżeli mapa się spodoba zostaw diaxa

Miłej gry życzy PKTeam!!!

Dodana: 3 lata temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.15.2
Pobrania: 1487
29

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Bywaj Akt III -Dwa Światy-

Wykonał: KUBA241

FABUŁA: Teraz nie tylko wcielasz się w głównego bohatera ale też w jego głos w głowie który mu towarzyszył przez całą podróż. Dowiesz się co tak naprawde go skłoniło do przekonania Davida aby uciec...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Januszowe Przygody: Piwnica Somsiada

Wykonał: PixelG

Witaj Pioter! Studio PixelG przedstawia Wam mapę pt. Januszowe Przygody: Piwnica Somsiada. W trakcie gry wcielisz się w Piotera - syna Janusza. Twoim zadaniem będzie odnalezienie oraz uwolnienie s...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Doom Slayer i 4 artefakty mocy

Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna

Doom Slayer sobie jest i coś tam robi, jest to 2. mapjam organizowany przez @OwcaPL, znowu składa się z epizodów i ogólnie to nie ma sensu xd Jeśli mapa będzie miała 10 diaxów, to robię 3 część ciemn...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
SPUSZCZONY W KANAŁ

Wykonał: Amfiprion1

SPUSZCZONY W KANAŁ to mapa typu adventure o średniej długości rozgrywki oraz częściowo otwartym świecie. Podstawą odkrywania świata są handel oraz szukanie ukrytych przedmiotów. Poziom trudności jest...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej

Komentarze (44)


  • Kalioni 2 lata temu

    polecam koks mapa na serio tylko lepiej przejść od "zagubiony I" do "zagubiony III" wtedy się
    rozumie wszystko


  • krzywer 2 lata temu

    pobralem wszystkie 3 czesci i ruszam do grania. po ograniu ocenie


  • Sajen 2 lata temu

    @PKTeam jak idzie z projektem "Elektrownia"?


  • olek1357 2 lata temu

    Nie bo ja mam mape parkour i chce ją wrzucić


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @olek1357 Ale jaką mape? Zagubiony III?


  • olek1357 3 lata temu

    no jak ty storzyles mape @pkteam


  • Mojpko 3 lata temu

    Uwielbiam twoje mapy a w szczegulbości subnatica daje diaks i obserwacje ;)


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @NalaMaster Ta mapa jest kontynuacją


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @NalaMaster Lepiej jak zagrasz w koleności ale tak też możesz


  • NalaMaster 3 lata temu

    Mam pytanie.
    Czy ta mapa jest kontynuacją poprzednich części,czy też mogę w nią zagrać jako pierwszą?


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @olek1357 ale jak sie tworzy jaką mape?


  • olek1357 3 lata temu

    i pobieram mapke jeszcze raz


  • olek1357 3 lata temu

    i jeszcze cos w zaguboiny 2 zapsulem to gdzie mam wrzucic żylazo


  • olek1357 3 lata temu

    i rób więcej map i jeszcze cos jak sie tworzy mape @PKTeam


  • olek1357 3 lata temu

    tylko ta brama do sleatle nie umiałem zrobic przewodników no wiesz te kabelki


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @olek1357 Dzięki :)


  • olek1357 3 lata temu

    najlepsza mapa w którą rałem


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @KanytPL Bardziej na The Last of us


  • KanytPL 3 lata temu

    @PKTeam Wzorowaliście się na grze dying light i dying light 2?


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @matrixtv27 https://discord.gg/gBEgzT


  • Sajen 3 lata temu

    macie discorda? dodajcie mnie Sajen#8809


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @matrixtv27 z chęcią! Ale tą mapę też możesz poprawić.


  • Sajen 3 lata temu

    Z tym poprawieniem to chodzi mi o następną mapę


  • Sajen 3 lata temu

    @PKTeam bo najpierw szukam jakiejś drogi, a potem znajduję więc nie potrzebuję odpowiedzi.


  • Sajen 3 lata temu

    @PKTeam zauważyłem, że dużo osób zwraca uwagę na ortografię. Gdybyście chcieli to chętnie bym poprawił wszystko. Napiszcie tylko do mnie.


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @matrixtv27 czm piszesz komentarze i je usuwasz?


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @Itap88 Jeśli chodzi o te lampy to nie po to wgraliśmy te textury, a tak było łatwiej


  • Itap88 3 lata temu

    @PKTeam Ostatecznie texturepack nie zadziałał ani w drugiej, ani w trzeciej części (powodował crash gry, więc usunąłem go z pliku). Podejrzewam, że odwoływał się do jakichś elementów z OptiFine'a, z którego chyba tylko ja nie korzystam. Odnośnie lamp, to można to było na przykład zrobić komendą '/fill x1 y1 z1 x2 y2 z2 minecraft:redstone_lamp[lit=true] replace minecraft:redstone_lamp[lit=false]' zamiast ustawiać to resourcepackiem.


  • PKBKatana 3 lata temu

    @FaFnake 2 i 3 część zagubinego była troche wzorowana tlou. Były na ten temat różne znajdźki.


  • PKTeam (Autor mapy)
    3 lata temu

    @FaFnake a tobie działał txt?