Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

ZAGUBIONY III

Autor: PKTeam
(Fabuła):
Po ogłuszeniu obudziłeś się w tajemniczym domu. Wyruszasz w podróż, nie wiedząc czego szukasz. Po drodze mijasz wielu ludzi, którzy uciekli z miasta Seatle, w którym wybuchła pandemia dziwnego grzyba. Postanawiasz tam wyruszyć, lecz po drodze spotkają cie różne niebezpieczeństwa więc przygotuj się na nie. Epidemia rozchodzi się po świecie i zmienia ludzi w zombie. Czy uda ci się dojść do Seatle? Czy przetrwasz w nowym świecie? To ty decydujesz jak potoczą się losy bohatera.
Przejdź poprzednie części aby znać fabułę znajdziesz je na naszym profilu, lecz jeśli bardzo nie chcesz to przeczytaj fabułę z poprzednich części. Jest poniżej. Jeśli przeszedłeś lub przejdziesz poprzednie części nie musisz tego czytać

(Fabuła z poprzednich części):
Nazywasz się Pietrek. Mieszkałeś w normalnym mieście. Pewnej nocy przyśnił ci się tajemniczy sen w którym byłeś w opuszczonym domu. Gdy szedłeś do pracy spotkałeś miejsce ze swojego snu. Lecz nie było tam tego domu była tylko ścieżka. Szedłeś nią aż do kamieniołomu, w którym zeszedłeś do jaskiń. Spędziłeś tam ok 1 miesiąc. W jaskiniach znalazłeś tajemniczego grzyba, który zmienia ludzi w zombie. Uciekł on z szpitala w Seatl, ale szpital miał też podziemną część. to tamtędy grzyb dostał się do jaskiń w których byłeś. Nie wiadomo jak i czemu się nim nie zaraziłeś. Po długiej wędrówce widziałeś już wyjście. Gdy wychodziłeś ktoś cię ogłuszył. Dalsza fabułę poznasz na mapie.

Lecz aby znać fabułę bardziej szczegółowo przejdź poprzednie części

Na mapie jest też dużo walki

Texstury pobraliśmy z tej strony: https://www.johnsmithlegacy.co.uk/

Mapa jest na ok. Półtorej godziny

UWAGA! W mapę nie można grać w multiplayer (wtedy mapa nie zadziała)
W mapie możesz wybierać co masz powiedzieć wszystko będzie opisane w zasadach na mapie
Po wejściu na mapę koniecznie przeczytaj zasady. Jeśli ich nie przeczytać możesz nie wiedzieć co robić w danym momencie (jeśli nie przeczytasz zasad to nie pisz w komentarzu że nie wiesz co masz robić)

Gdy będziesz grał ustaw renderowanie chunków na od 13 do 20

Jeżeli mapa się spodoba zostaw diaxa

Miłej gry życzy PKTeam!!!

Dodana: 10 miesięcy temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.15.2
Pobrania: 994
23

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Gówno Strusia

Wykonał: BialaSilaP

Mapa opowiada o sraniu z perspektywy głównego bohatera: właściciela strusia. Obrazuje nam trudności, z którymi mierzy się właściciel zwierzęcia. Obejmują one między innymi periodyczne zasrywanie dzia...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Kiedy Nastanie Noc

Wykonał: McHishi

Witaj na mojej kolejnej klimatycznej mapie przygodowej! <-*Fabuła*-> Jesteś Tim z zawodu jesteś detektywem pewnego dnia dowiadujesz się że... Nie będe spojlerował Jeśli mapa ci się spodoba ni...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Podwodna Apokalipsa I "Pogoń za Jamesem"

Wykonał: mati08

Witajcie!!! Jest to pierwsza część serii fabularnej Podwodna Apokalipsa. Mapa ta jest pierwszą moją mapą którą robię na poważnie dlatego mogą się pojawić jakieś nieścisłości. Mapa była testowana i n...

Dodano 4 miesiące temu

Zobacz więcej
Koniec Świata który znamy (apokalipsa)

Wykonał: MineJacqer

Pomiędzy Rosją a Ameryką wywiązuje się konflikt, który jest nie korzystny dla obu stron Ameryka oskarża Rosje o zniszczenie Białego domu, a Rosja Amerykę o to że zniszczyli Kreml. Żadna ze stron nie p...

Dodano 8 miesięcy temu

Zobacz więcej

Komentarze (42)


  • Sajen 1 tydzień temu

    @PKTeam jak idzie z projektem "Elektrownia"?


  • olek1357 2 miesiące temu

    Nie bo ja mam mape parkour i chce ją wrzucić


  • PKTeam (Autor mapy)
    7 miesięcy temu

    @olek1357 Ale jaką mape? Zagubiony III?


  • olek1357 7 miesięcy temu

    no jak ty storzyles mape @pkteam


  • Mojpko 7 miesięcy temu

    Uwielbiam twoje mapy a w szczegulbości subnatica daje diaks i obserwacje ;)


  • PKTeam (Autor mapy)
    8 miesięcy temu

    @NalaMaster Ta mapa jest kontynuacją


  • PKTeam (Autor mapy)
    8 miesięcy temu

    @NalaMaster Lepiej jak zagrasz w koleności ale tak też możesz


  • NalaMaster 8 miesięcy temu

    Mam pytanie.
    Czy ta mapa jest kontynuacją poprzednich części,czy też mogę w nią zagrać jako pierwszą?


  • PKTeam (Autor mapy)
    8 miesięcy temu

    @olek1357 ale jak sie tworzy jaką mape?


  • olek1357 8 miesięcy temu

    i pobieram mapke jeszcze raz


  • olek1357 8 miesięcy temu

    i jeszcze cos w zaguboiny 2 zapsulem to gdzie mam wrzucic żylazo


  • olek1357 8 miesięcy temu

    i rób więcej map i jeszcze cos jak sie tworzy mape @PKTeam


  • olek1357 8 miesięcy temu

    tylko ta brama do sleatle nie umiałem zrobic przewodników no wiesz te kabelki


  • PKTeam (Autor mapy)
    8 miesięcy temu

    @olek1357 Dzięki :)


  • olek1357 8 miesięcy temu

    najlepsza mapa w którą rałem


  • PKTeam (Autor mapy)
    8 miesięcy temu

    @KanytPL Bardziej na The Last of us


  • KanytPL 8 miesięcy temu

    @PKTeam Wzorowaliście się na grze dying light i dying light 2?


  • PKTeam (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @matrixtv27 https://discord.gg/gBEgzT


  • Sajen 9 miesięcy temu

    macie discorda? dodajcie mnie Sajen#8809


  • PKTeam (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @matrixtv27 z chęcią! Ale tą mapę też możesz poprawić.


  • Sajen 9 miesięcy temu

    Z tym poprawieniem to chodzi mi o następną mapę


  • Sajen 9 miesięcy temu

    @PKTeam bo najpierw szukam jakiejś drogi, a potem znajduję więc nie potrzebuję odpowiedzi.


  • Sajen 9 miesięcy temu

    @PKTeam zauważyłem, że dużo osób zwraca uwagę na ortografię. Gdybyście chcieli to chętnie bym poprawił wszystko. Napiszcie tylko do mnie.


  • PKTeam (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @matrixtv27 czm piszesz komentarze i je usuwasz?


  • PKTeam (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @Itap88 Jeśli chodzi o te lampy to nie po to wgraliśmy te textury, a tak było łatwiej


  • Itap88 9 miesięcy temu

    @PKTeam Ostatecznie texturepack nie zadziałał ani w drugiej, ani w trzeciej części (powodował crash gry, więc usunąłem go z pliku). Podejrzewam, że odwoływał się do jakichś elementów z OptiFine'a, z którego chyba tylko ja nie korzystam. Odnośnie lamp, to można to było na przykład zrobić komendą '/fill x1 y1 z1 x2 y2 z2 minecraft:redstone_lamp[lit=true] replace minecraft:redstone_lamp[lit=false]' zamiast ustawiać to resourcepackiem.


  • PKBKatana 9 miesięcy temu

    @FaFnake 2 i 3 część zagubinego była troche wzorowana tlou. Były na ten temat różne znajdźki.


  • PKTeam (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @FaFnake a tobie działał txt?


  • PKTeam (Autor mapy)
    9 miesięcy temu

    @Itap88 Dzięki za opinię, w następnych mapach spróbujemy się poprawić :). A tobie w 3 czesci ostatecznie zadzialal textur pack? Bo pisałes ze lampy byly zrobione z glow stone a dzieki txt glowstone piwinien wyglądać jak zaswiecona lampa. I przepraszamy za te lagi ale po prostu nam nie lagowało (mamy mocne kompy) i nie zauważylismy, mi to chodzilo dobrze na nawet 32 chunkach.


  • Itap88 9 miesięcy temu

    Mapa jest ok, ale w kolejnych częściach serii powtarzają się pewne błędy. Po pierwsze lagi. W pierwszej części były niepotrzebne niewidzialne armorstandy, w drugiej absurdalne ilości cząsteczek w jaskiniach, a w trzeciej migające światła w Seatle zrobione z glowstona (już lepsze byłoby wymienianie lamp na zasilone). Do tego doszły opóźnienia na repeaterach i kilkanaście do kilkudziesięciu warstw niepotrzebnie wygenerowanych bloków i w rezultacie w pierwszej części nie mogłem ustawić render distance powyżej 10, w drugiej musiałem wyłączyć particle, a w trzeciej w Seatle musiałem wyłączać zegary repeaterowe. Po drugie resourcepack. Nie wiem, co dokładnie w nim jest, ale ma jakieś foldery umieszczone w nietypowych miejscach i jego ładowanie powoduje crash gry. Po trzecie konsekwencje decyzji gracza. @a wspomniał o tym, że gdy zbierze się części mostu po drodze, to bohater i tak stwierdza, że musi po nie wrócić. W trzeciej części nie spotkałem więcej takich sytuacji, ale za to w drugiej części wykonałem zadania w wiosce w zdecydowanie niewłaściwej kolejności. W rezultacie najpierw poprosiłem rolnika o sztabkę złota, za którą musiałem coś kupić (choć nie miałem pojęcia co). Potem poprosiłem kowala o kilof do wykopania diamentów (też nie wiedziałem po co mi diamenty, ale skoro mogłem, to wykopałem wszystkie). Na koniec znalazłem wejście do kościoła i dopiero wykonując zadanie od księdza dowiedziałem się, jaka miała być właściwa kolejność. To tyle z istotnych błędów, na które dobrze byłoby zwracać uwagę przy tworzeniu kolejnych map.