ZAGUBIONY III

Autor: PKTeam
(Fabuła):
Po ogłuszeniu obudziłeś się w tajemniczym domu. Wyruszasz w podróż, nie wiedząc czego szukasz. Po drodze mijasz wielu ludzi, którzy uciekli z miasta Seatle, w którym wybuchła pandemia dziwnego grzyba. Postanawiasz tam wyruszyć, lecz po drodze spotkają cie różne niebezpieczeństwa więc przygotuj się na nie. Epidemia rozchodzi się po świecie i zmienia ludzi w zombie. Czy uda ci się dojść do Seatle? Czy przetrwasz w nowym świecie? To ty decydujesz jak potoczą się losy bohatera.
Przejdź poprzednie części aby znać fabułę znajdziesz je na naszym profilu, lecz jeśli bardzo nie chcesz to przeczytaj fabułę z poprzednich części. Jest poniżej. Jeśli przeszedłeś lub przejdziesz poprzednie części nie musisz tego czytać

(Fabuła z poprzednich części):
Nazywasz się Pietrek. Mieszkałeś w normalnym mieście. Pewnej nocy przyśnił ci się tajemniczy sen w którym byłeś w opuszczonym domu. Gdy szedłeś do pracy spotkałeś miejsce ze swojego snu. Lecz nie było tam tego domu była tylko ścieżka. Szedłeś nią aż do kamieniołomu, w którym zeszedłeś do jaskiń. Spędziłeś tam ok 1 miesiąc. W jaskiniach znalazłeś tajemniczego grzyba, który zmienia ludzi w zombie. Uciekł on z szpitala w Seatl, ale szpital miał też podziemną część. to tamtędy grzyb dostał się do jaskiń w których byłeś. Nie wiadomo jak i czemu się nim nie zaraziłeś. Po długiej wędrówce widziałeś już wyjście. Gdy wychodziłeś ktoś cię ogłuszył. Dalsza fabułę poznasz na mapie.

Lecz aby znać fabułę bardziej szczegółowo przejdź poprzednie części

Na mapie jest też dużo walki

Texstury pobraliśmy z tej strony: https://www.johnsmithlegacy.co.uk/

Mapa jest na ok. Półtorej godziny

UWAGA! W mapę nie można grać w multiplayer (wtedy mapa nie zadziała)
W mapie możesz wybierać co masz powiedzieć wszystko będzie opisane w zasadach na mapie
Po wejściu na mapę koniecznie przeczytaj zasady. Jeśli ich nie przeczytać możesz nie wiedzieć co robić w danym momencie (jeśli nie przeczytasz zasad to nie pisz w komentarzu że nie wiesz co masz robić)

Gdy będziesz grał ustaw renderowanie chunków na od 13 do 20

Jeżeli mapa się spodoba zostaw diaxa

Miłej gry życzy PKTeam!!!

Dodana: 2 lata temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.15.2
Pobrania: 1240
25

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Gówno Strusia

Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna

Mapa opowiada o sraniu z perspektywy głównego bohatera: właściciela strusia. Obrazuje nam trudności, z którymi mierzy się właściciel zwierzęcia. Obejmują one między innymi periodyczne zasrywanie dzia...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Wilczy Głód

Wykonał: Kassarix

Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Dzień Zagłady II

Wykonał: Pawcik

Cześć! Oto druga część znanej serii u RoxMB pt. "Dzień Zagłady" o tematyce post-apokalipsy. Miłej zabawy! Kontynuacja epizodów znajduje się na moim profilu.

Dodano 5 lat temu

Zobacz więcej
Secret Agent

Wykonał: Potworek25

Mapa opowiada o Jamesie Blondzie, który pracował w FBI. Jednakże po wielu rozwiązanych misjach, zostaje awansowany do agencji "PSZCZÓŁKA", gdzie udaje się na szkolenie. Po ukończeniu go dostaje ciekaw...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (44)


  • Kalioni 5 miesięcy temu

    polecam koks mapa na serio tylko lepiej przejść od "zagubiony I" do "zagubiony III" wtedy się
    rozumie wszystko


  • krzywer 1 rok temu

    pobralem wszystkie 3 czesci i ruszam do grania. po ograniu ocenie


  • Sajen 1 rok temu

    @PKTeam jak idzie z projektem "Elektrownia"?


  • olek1357 1 rok temu

    Nie bo ja mam mape parkour i chce ją wrzucić


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @olek1357 Ale jaką mape? Zagubiony III?


  • olek1357 1 rok temu

    no jak ty storzyles mape @pkteam


  • Mojpko 1 rok temu

    Uwielbiam twoje mapy a w szczegulbości subnatica daje diaks i obserwacje ;)


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @NalaMaster Ta mapa jest kontynuacją


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @NalaMaster Lepiej jak zagrasz w koleności ale tak też możesz


  • NalaMaster 1 rok temu

    Mam pytanie.
    Czy ta mapa jest kontynuacją poprzednich części,czy też mogę w nią zagrać jako pierwszą?


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @olek1357 ale jak sie tworzy jaką mape?


  • olek1357 1 rok temu

    i pobieram mapke jeszcze raz


  • olek1357 1 rok temu

    i jeszcze cos w zaguboiny 2 zapsulem to gdzie mam wrzucic żylazo


  • olek1357 1 rok temu

    i rób więcej map i jeszcze cos jak sie tworzy mape @PKTeam


  • olek1357 1 rok temu

    tylko ta brama do sleatle nie umiałem zrobic przewodników no wiesz te kabelki


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @olek1357 Dzięki :)


  • olek1357 1 rok temu

    najlepsza mapa w którą rałem


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @KanytPL Bardziej na The Last of us


  • KanytPL 1 rok temu

    @PKTeam Wzorowaliście się na grze dying light i dying light 2?


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @matrixtv27 https://discord.gg/gBEgzT


  • Sajen 1 rok temu

    macie discorda? dodajcie mnie Sajen#8809


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @matrixtv27 z chęcią! Ale tą mapę też możesz poprawić.


  • Sajen 1 rok temu

    Z tym poprawieniem to chodzi mi o następną mapę


  • Sajen 1 rok temu

    @PKTeam bo najpierw szukam jakiejś drogi, a potem znajduję więc nie potrzebuję odpowiedzi.


  • Sajen 1 rok temu

    @PKTeam zauważyłem, że dużo osób zwraca uwagę na ortografię. Gdybyście chcieli to chętnie bym poprawił wszystko. Napiszcie tylko do mnie.


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @matrixtv27 czm piszesz komentarze i je usuwasz?


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Itap88 Jeśli chodzi o te lampy to nie po to wgraliśmy te textury, a tak było łatwiej


  • Itap88 1 rok temu

    @PKTeam Ostatecznie texturepack nie zadziałał ani w drugiej, ani w trzeciej części (powodował crash gry, więc usunąłem go z pliku). Podejrzewam, że odwoływał się do jakichś elementów z OptiFine'a, z którego chyba tylko ja nie korzystam. Odnośnie lamp, to można to było na przykład zrobić komendą '/fill x1 y1 z1 x2 y2 z2 minecraft:redstone_lamp[lit=true] replace minecraft:redstone_lamp[lit=false]' zamiast ustawiać to resourcepackiem.


  • PKBKatana 1 rok temu

    @FaFnake 2 i 3 część zagubinego była troche wzorowana tlou. Były na ten temat różne znajdźki.


  • PKTeam (Autor mapy)
    1 rok temu

    @FaFnake a tobie działał txt?