Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

The Redstone Labs

Autor: AMHL
The Redstone Labs to nowa mapa puzzle od autorów "Escape Rooms 2", jest to redstone'owa mapa puzzle dość mocno inspirowana mapami Electric Cave autorstwa Rymdnisse oraz Redstone Base autorstwa @BLACKvTEN.
Mapa zawiera podstawowy poradnik redstone'a dla tych, którzy nie umieją z niego korzystać.

The Redstone Labs jest dostępne w dwóch językach: angielskim i polskim,
język należy wybrać na początku w lobby.

WAŻNE: Mapa jest tylko na jedną osobę!

Na mapie są do wyboru dwa tryby: survival i adventure. W adventure do niszczeniu redstone używa się specjalnego klucza, w survival można niszczyć wszystko ręką, ale trzeba się samemu pilnować, żeby nie niszczyć innych bloków. Kalendarz2 napisał, że mogę tak zrobić, pod warunkiem, że adventure będzie domyślny.

Jeśli podobała Ci się ta mapa, to może Ci się także spodobać nasza poprzednia mapa Escape Rooms 2 oraz jej poprzednik, Escape Rooms.
Pracujemy w tej chwili nad Escape Rooms 3, które powinno być gotowe do końca tego roku.


MAPA JEST TAKŻE NA MINECRAFTMAPS.COM:
https://www.minecraftmaps.com/puzzle-maps/the-redstone-labs




===================
PORADNIK PRZEJŚCIA: https://www.youtube.com/watch?v=RYGRlnjwySk
===================


Nasz poprzednia mapa: https://minecraftmapy.pl/mapa/nqElZK
Pierwsza publiczna mapa Looki2000: https://minecraftmapy.pl/mapa/pknckU

Mapy, którymi się inspirowaliśmy:
Redstone Base: https://www.youtube.com/watch?v=A8GRNa9Rv4A
Electric Cave: https://www.youtube.com/watch?v=XaT8VO60Tx0

Mapa dedykowana dla:
Logdotzip
@BLACKvTEN
@UroSaruGaming (MrKisiel), podobno lubi zagadki z redstonem.
@Pszemo (Lapa011/ZagrajmyZPszemkiem)
@pawcik600
@roxmb

Dziękujemy
@TheFocuSYT
@UroSaruGaming
oraz Enzzi
za nagranie naszej poprzedniej mapy.

Dziękujemy także
@a, MrKisiel, oraz @Pawcik za napisanie/nagranie recenzji ER2.

Dziękujemy @LisSlodkowodny za dodanie mapy do polecanych!


Zwiastun autorstwa Looki2000. Dziękuję!
==================================================================
ZACHĘCAMY DO ZOSTAWIENIA DIAXA ORAZ ZASUBSKRYBOWANIA NASZYCH KONT:
MOJE KONTO: @AMHL
KONTO LOOKI2000: @Looki2000

Dodana: 2 miesiące temu
Kategoria: Puzzle
Wersja: 1.16.5
Pobrania: 346
14

Zobacz inne mapy Puzzle

(Więcej)
UnFair Chest

Wykonał: commandcraft

Hej! Dzisiaj mam wam do zaprezentowania moją nową mapkę. Znajdziesz na niej parcoury, skrzynki, które cię będą trollowały a także wiele nie trudnych zagadek. Mapa ma na celu Cię wkurzyć, ale to już z...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Noob VS Pro - Battle of the bush

Wykonał: Kalendarz2

Jakiś czas temu żyły sobie 2 nooby, lecz pewnego dnia, jeden z nich odnalazł uschnięty krzak. Drugi noob w zazdrości postanowił ukraść mu roślinę, a żeby jej nie stracić, wybudował mnóstwo trudnych pu...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
MyUnFairMinecraft

Wykonał: MALYMATI2007

Witaj! Chciałbym ci przedstawić moją mapę o tytule "MyUnFairMinecraft"! Mapę budowałem samemu, lecz przetestowali ją znajomi. W Mapę Można grać wiele razy. Mapa jest na ok od 20 min do 1 godziny....

Dodano 9 miesięcy temu

Zobacz więcej
Czy znajdziesz skrzynkę?

Wykonał: _Spleedy

Mapa posiada 10 poziomów z kreatywnie skrytymi skrzynkami. Mapa ma 5 poziomów trudności. Czy znajdziesz wszystkie skrzynki? Czy uda ci się rozwiązać zagadki? Czy myślisz obiektywnie? Przekonajmy się!...

Dodano 3 miesiące temu

Zobacz więcej

Komentarze (10)


  • AMHL (Autor mapy)
    2 miesiące temu

    @igorutroll
    1. O jakie miejsce dokładnie chodzi? Nie kojarzę, żeby na mapie był jakiś wodospad.
    2. Dziwne. Klucz powinien być graczowi zabierany po wejściu do pomieszczeni z parkourem. Zaraz to sprawdzę.


  • igorutroll 2 miesiące temu

    mam dwa błędy: 1. Na początku wodospadu za obrazem na murku po lewej brakuje jednej tabliczki. 2. W pomieszczeniu z parkourem i zagadką pistoncoli gdy w trybie adventure zniszczymy redstone który tam leży kluczem dostajemy zwyczajny redstone bez tagów do umieszczania i trzeba się zmienić na survival lub creative aby go postawić


  • AMHL (Autor mapy)
    2 miesiące temu

    @a
    Dziękujemy za recenzję!

    Gratuluję znalezienia ukrytego kodu!


  • a 2 miesiące temu

    MEMTEST86

    Całuski
    ~a


  • a 2 miesiące temu

    Przyjemnie mi się grało w ten trochę zapomniany typ map zagadkowych. Początkowe elementy takie jak wjazd kamery lub tekst przy włazie, podobały mi się. Kolejnymi fragmentami świadczącymi o dobrej jakości były przejścia w windach i naprawdę fajny efekt latających kulek doświadczenia. Samo układanie obwodów również było przyjemne, postawione bloki były możliwe do niszczenia za pomocą nich samych jak i klucza, co znacząco przyśpieszało rozgrywkę.
    Mimo to tak jak każda inna mapa Laboratoria czerwonego kamienia mają jednak swoje wady. Największą z nich moim zdaniem był brak przemyślenia poziomów pod względem ich trudności. Jego objawem był zamieszczony na początku poradnik większości mechanik czerwonego kamienia, przytłaczający większość osób nie znających jego działania. Ekspozycja ta mimo że dobrowolna zniechęciła mnie do zapoznania się z nią, czego efektem były moje poszukiwania dźwigni/przycisków od rozpoczęcia właściwej rozgrywki. Mimo że moje czyny są osoby która co nieco wie jak działa czerwony kamień, to sama ilość zaprezentowanych tam bramek utwierdza mnie w przekonaniu o podobnej decyzji przez mniej doświadczonych graczy - nikt po prostu nie nauczy się niczego po pierwszym spojrzeniu działania obwodu.
    Idącym krok w krok błędem za poprzednim było wprowadzanie wielu mechanik na raz. Pierwszy poziom wymagał tylko od przechodzącego znajomości repeaterów i zasilania bloków, drugi natomiast wprowadził ruchome bloki, zasilające po włączeniu bloki i obserwatory. Każda z tych trzech nowych mechanik mogłaby być wprowadzona oddzielnie, na zasadzie prostych poziomów wyjaśniających działanie danych bloków z osobna. Poboczne pokoje samouczkowe są pomocne, ale nie rozwiązują problemu z brakiem doświadczenia w stosowaniu danej funkcji.
    Idąc dalej, kolejne etapy pokazywały coraz to kolejne bloki specjalne, ale osobiście nie zauważyłem by wiele z nich starało się skupić na danym bloku i rozwinąć problem w ten sposób aby pierwsze rozwiązanie przychodzące na myśl nie było tym poprawnym. Przez tą lekką powierzchowność każdy powinien przejść Laboratoria czerwonego kamienia, ale wywołuje ono poczucie pustki, które mogłyby być tylko załatane trudniejszymi wyzwaniami. Jest to widoczne szczególnie w zagadce od Pistonowej Coli, której rozwiązanie klikania na przemian guzików nie było dla mnie satysfakcjonujące.
    Osobiście jestem jednak zdania za większą wartością pozytywnych cech tej mapy nad negatywnymi. Pomimo skromnej ilości tego typu gier w które grałem, ta trzyma swój poziom i jest warta polecenia.

    Całuski
    ~a


  • AMHL (Autor mapy)
    2 miesiące temu

    @marcelmu123
    Hmmm... Ciekawe.
    Udało Ci się to przejść za pierwszym razem w 13 minut?


  • marcelmu123 2 miesiące temu

    @AMHL jak pisałem komentarz to mapka była wrzucana 13 min przed komentarzem


  • AMHL (Autor mapy)
    2 miesiące temu

    @marcelmu123
    Dzięki, ale chyba w nią w ogóle nie grałeś... Komentarz przesłany ok. 4 minuty po dodaniu więc wątpie, żeby tak szybko udało Ci się ją przejść...


  • Binar (Moderator)
    2 miesiące temu

    Bardzo ciekawa i wciągająca mapka :)


  • marcelmu123 2 miesiące temu

    spoko mapa