Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna
W tej mapie, ponownie wcielasz się w Cześka, który po wydarzeniach z poprzedniej części, próbuje powrócić na ziemię. Już teraz poznaj jego zapierającą dech w piersiach historię i pomóż mu osiągnąć cel...
Dodano 3 lata temu
Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna
Wcielasz się w Cześka, który pewnego dnia postanawia polecieć na ciemną stronę słońca! Przeżyj wraz z nim tą niesamowitą i pełną wrażeń przygodę! Jeśli będzie 10 diaxów, robię drugą część! Mapa jes...
Dodano 5 lat temu
Wykonał: KUBA241
Kontynuacja pierwszej części Bywaj. FABUŁA: Po tym, jak zeskoczyłeś z wodospadu, jakiś inny więzień zabrał cię do swojego obozu na śnieżnych dolinach i uratował ci życie. Twoim zadaniem będzie p...
Dodano 2 lata temu
Wykonał: PKTeam
Mineło już 20 lat od wybuchu epidemi... Świat przez ten czas zdołał się zmienić nie do poznania. Ci, którzy przeżyli, muszą walczyć o przetrwanie dzień w dzień, noc w noc. Ty jesteś jednym z nich i ta...
Dodano 2 lata temu
Komentarze (11)
KUBA241 (Autor mapy)
2 lata temu
@AronajtPlay wiem, oglądałem
AronajtPlay 2 lata temu
Mapka już na kanale :D - https://www.youtube.com/watch?v=ubiP9Pa9D1Y
KUBA241 (Autor mapy)
3 lata temu
@Danio4 zakończenie jest specjalnie tak zrobione aby wyjaśnić to dalej w następnych częściach
Danio4 3 lata temu
dla mnie sama mapa była spoko tylko była trochę zbyt krótka w porównaniu do poprzedniego STALKERA i to zakończenie jest bez sensu bo nic z niego nie wiemy
Opona 3 lata temu
@KUBA241 nagram twoją mape na yt i polece innym
Opona 3 lata temu
@KUBA241 dzięki
KUBA241 (Autor mapy)
3 lata temu
@Pieziu_YouTube wszystkie mody ii forge są w pliku z mapą
Opona 3 lata temu
gdzie można pobrac mody
tam są wgrane
a 3 lata temu
Nie podoba mi się ta mapa. Jej wykonanie przyprawiło mi kilka problemów, a szczątkowa fabuła nie była w stanie tego zrekompensować.
Nie mam nic przeciwko otwartym terenom, ale ich złe przemyślenie mocno odbija się na wrażeniach z gry. W tym przypadku teren nie pełnił żadnej innej funkcji niż przedłużania czasu. Głównym powodem takiej opinii są ścieżki łączące kolejne punkty fabularne, które praktycznie niczym się nie różnią. Doceniam chęć pokierowania gracza kiedy wypełnia on kolejne zadania, ale często to prowadzenie nie dawało niczego większego niż ogólny kierunek, w którym trzeba było iść. W połączeniu z rozmieszczeniem kolejnych punktów, pomiędzy którymi trzeba było chodzić, mam tu namyśli głównie kurs elektrownia-bunkier, większość rozgrywki polegała chodzeniu po szarym, ciemnym i nie ciekawym terenie.
Pozostawiając już szeroko rozumiany teren, który z tym resourcepackiem wygląda jak każda inna mapa na modach "apokalipsa zombie", pomaganie postaciom, na której chyba miała się opierać cała mapa, zostało źle zrobione. Stan zadań nie ma żadnego wpływu na kwestie bohaterów, co jest okropne biorąc pod uwagę, że jest to jedyna metoda komunikacji. Ten błąd bardzo utrudniał wykonywanie zleceń, które przez niego zostały potwornie spłycane. Wynikający brak rozwoju bohaterów, dewastująco działał na moje podejście do nich i samej opowiadanej historii.
Poruszając temat NPCtów, oni wszyscy używają tego samego głosu. Nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby wilków i zombie to nie dotyczyło. Tak, wilki i nieumarli podczas otrzymywania obrażeń wydają ludzkie odgłosy.
W temacie walk, śmierć kończy się powrotem na spawn. Jest to moim zdaniem strasznie dziwne, jeśli wiesz o istnieniu komendy spawnpoint, to czemu na mapie na której jest ryzyko śmierci, nie używasz jej?
Wszystko to przekonało mnie do wydania negatywnej oceny tej mapie.
KUBA241 (Autor mapy)
3 lata temu
@Kviliz Dzięki za opinie
Kvilix 3 lata temu
Ogólnie nie lubię map z modami, ale ta przypadła mi do gustu!