Gówniana sprawa

Autor: brownfloaty
Fabuła : Nazywasz się Mariusz i masz 31 lat, pracujesz w biurze creepcop in corporation i pewnego dnia staje się to...

---------------------------------------------------------------------

Opis : mapa typu adveture dla 1 osoby na wersję 1.18.2

-------------------------------------------------------------------------

Dedykacja : Enzzi

Dodana: 1 rok temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.18.2
Pobrania: 436
10

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Nieudane święta

Wykonał: SatraB

Przedstawiam wam spóźnioną mapę pt. ,,Nieudane święta" ,w której musisz przygotować się do świąt ,które są już za kilka godzin! Niestety na swojej drodze napotykasz różne przeszkody ,którym musisz sta...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Dzień w którym Maciuś ocalił mapmaking

Wykonał: MrKisiel

Maciuś był największym fanem polskiego mapmakingu. Pewnego dnia pobrał cursed mapę która na zawsze odmieniła jego życie i tak zaczyna się jego epicka przygoda w której pozna nowych przyjaciół i stanie...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Bywaj Akt II

Wykonał: KUBA241

Kontynuacja pierwszej części Bywaj. FABUŁA: Po tym, jak zeskoczyłeś z wodospadu, jakiś inny więzień zabrał cię do swojego obozu na śnieżnych dolinach i uratował ci życie. Twoim zadaniem będzie p...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Dzień z życia pracownika McDonalda

Wykonał: kinetrik

Zostajesz pracownikiem McDonalda!, twoim zadaniem będzie udać się do pracy, a następnie przyjmować zamówienia klientów, co będzie dalej? sprawdź na mapie!, jeśli mapa ci sie spodobała zostaw diaxa! :...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (24)


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @brownfloaty5007

    Na początek chciałbym podziękować, za poświęcenie czasu, aby wyjaśnić elementy związane z mapą.
    Czekam na wasz kolejny projekt z niecierpliwością, a oto kilka moich rad:
    -Niech tytuł wyraża to co jest na mapie, nawet w sposób niedosłowny. "Gówniana sprawa" taka była, lecz patrząc na jej screeny oraz opis gracz bardzo szybko wyrabia sobie opinię co spotka na mapie, a ta jest kompletnie czymś innym.
    -Nie róbcie mapy komediowej, gdyż po prostu jeszcze nie macie odpowiednich umiejętności. Zrobienie kolejnej mapy pod Enzziego tylko ją osłabi.
    -Skupcie się na fabule, gdyz to ona jest najważniejsza. Wiele map, które kuleją komendowo i budowlanie bronią się fabułą
    -Poświęćcie czas na tło. To "miasto" wyglądało bardzo źle. Budowle niekoniecznie muszą być w jednej linii, być może nawet zróbcie jakąś uliczkę. Niby to nic nie da mapie, a jednak detale są tylko na +
    -Dodajcie wątki poboczne, jeśli wasza mapa ma być dłuższa niż 15-20 minut. Nawet proste dialogi z postacią na jakimś targu rozbudowują świat, choć przecież nic nie wnoszą do głównego wątku
    -I najważniejsze - nie wciskajcie na siłę klasycznych minigierek. Obsadzajcie je w świecie przedstawionym z głową lub całkowicie wyeliminujcie zastępując je czymś oryginalniejszym (na przykład konkurs w rzucie do kosza na boisku z jakimś małolatem)

    ~Pozdrawiam Ksaviner


  • brownfloaty (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Ksaviner na początek napisze , że dziękuje za poświecenie swojego czasu na pisanie tego komentarza. A teraz odwołam się do niego. Budowa mapy rozpoczęła się na początku lata 2022 a wyszła pod koniec... Dlaczego? ponieważ to była pierwsza mapa tego typu i bez żadnej inspiracji próbowaliśmy stworzyć naszą pierwsza mapę. jednak nie wyszło nam to najlepiej (tak zdaje sobie z tego sprawę) . Nie umiałem zbyt dużo komend i dlatego do uruchomienia sceny bądź dialogu używałem półpłytek . J
    ednak w następnych mapach już będziemy używać komendy execute . Co do lobby jak i budowli nie mam zbyt dużo do powiedzenia bo to nie ja większości to budowałem ale cos wiem . Lobby było robione na sam koniec i to jest wyjaśnienie dlaczego lobby jest cale czarne i nic więcej , ponieważ nie chcieliśmy wydłużać całego procesu budowy mapy i brakowało nam pomysłów. Parkour... to była nie trafiona wstawka , teraz sobie zdaje z tego sprawę . Command block pojawił się nie potrzebnie i rozumiem ze ktoś może mieć slaby komputer bądź internet i może mu zacinać . Jednak dodaliśmy ten parkour tylko dla tego ponieważ sama mapa trwała by 2 -3 minuty znając cały schemat . Następnym razem będziemy bardziej celować w wstawki typu finding . Co do samego oświetlenia na przyszłość będziemy raczej celować w latarnie jednak to nic nie zmienia w fabule oraz rozgrywce . Ktoś może lubić jasnogłazy a ktoś latarnie . co do tytułu to jednak trochę racji nie masz ale mogłeś nie zauważyć . " Gówniana Sprawa " chodzi tutaj o ten niefortunny dzień jaki się wydarzył i ten zbieg okoliczności - zatrucie, złamanie , wpadniecie do "lochów" . Jednak mapę trzeba brać z dystansem ponieważ miała być typu fun i nie brać na serio . Dlatego tylko ta złamana ręka a nie wszystko oraz nagły zwrot akcji na samym końcu


    A na koniec ... chciałbym ci powiedzieć to była pierwsza mapa i nic nie wiedzieliśmy jednak teraz mamy jakieś doświadczenie i jest w drodze lesza mapa (pod względem komend i budownictwa) adventure . Planujemy ją skończyć jeszcze przed czerwcem jak ją skończymy . Mam nadzieję , że jeszcze wpadniesz na mój profil i sprawdzisz co i jak.

    Pozdrawiam brownfloty


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    Mapa zaczęła się naprawdę nieźle. To znaczy źle. Bo lobby było złe, ale później...
    Lobby jest małe, ciemne, ponure, a autorzy nakazują włączyć LAN, aby mapa działała.
    Okej...
    I tu zaczyna się najlepszy, może pięciominutowy segment mapki.
    Budzimy się w ładnie zbudowanym domu (tylko po co jest w nim jasnogłaz? Latarnia wygląda STOKROĆ lepiej), zjadamy śniadanie, mamy trochę głupi teleport do toalety, bo Mariusz się zatruł (no, ale mapa dla Enziego, to takie coś musi być) i idziemy do pracy, nawet ładnie zbudowanej, choć 19 piętro było trochę mroczne. Autorzy zadbali nawet, aby wbicie do biura szefa i sekretarki miało własny minidialog. Wow! Mapa na screenach wyglądała o wiele gorzej! Widać, że niestety celowano do gustu fanów Enziego, a o wiele więcej osób przyciągnęłyby klimatyczne screeny z pracy.

    No, ale zasiadamy do roboty i... parkour. Nie rozumiem tego kompletnie. W TRUDNYM DNIU Pawcika było to fabularnie uzadnione, inne, gorsze mapy też często to robią. Ta nie zrobiła, a całe dobre wrażenie rozbiło się o fakt, że AUTORZY ZABLOKOWALI CMD NA ADVENTURE. Niby można to bardzo, ale to badzo łatwo obejść (przyzwanie ender perły, potka na lewitację/efekt lewitacji lub teleport), ale po co? Nie każdy lubi skakać, nie każdy ma możliwości aby skakać (np. lagi)

    No, ale kończymy pracę, bo wyłączyli prąd i... jeszcze było dobrze. Armory zniknęły, więc szef, sekretarka i współpracownik najwyraźniej gdzieś poszli. Czy dostajemy coś ciekawego z tym wątkiem? Coś dzięki czemu tytuł miał sens? Nie! Mariusz zjeżdża windą. Winda spada z około 17 piętra (bo na takie zjeżdżamy przed teleportacją do szpitala). Szanuje za świadomość głupoty tego pomysłu, ale etap w szpitalu jest po prostu zły. 17 piętro to około 55 metrów nad ziemią. Czy da się to przeżyć? Tak, ale szansa na to jest bliska zeru. Bohater TYLKO łamię rękę. Od razu po tym wychodzi ze szpitala, który jest mały i pusty. Poza doktorem i Mariuszem nikogo tam nie ma. Dlaczego? Nie wiem. A i ważne - motyw ręki już nie wraca. Nasz bohater wychodzi do miasta, które jest zbudowane z brzydkich brył z drewnianymi drzwiami. Wygląda to naprawdę źle. Zbieramy złoto i trafiamy na płytkę przed kanałem. Wtedy właśnie ogarnąłem, że wszystkie dialogi na mapie są co prawda na tellrawie, ALE NA PŁYTKACH!!! Niby nie do ominięcia, no ale jednak! A przecież autorzy potrafili zrobić, że klikamy na chacie i to uruchamia jakąś reakcje.
    Why?
    Trafiamy do kanału, który wygląda nie jak kanał, a jakiś ogromny podziemny loch, trafiamy na Jacka Sparrowa i mamy wybór. Jeśli z nim popłyniemy, to zjada nas miesiąc później, gdy kończą się zapasy. Nie mamy fighta, jakiejś ciekawej minigry z wydostaniem się już po zabiciu Jacka, albo jakieś polowanie na potwory morskie, czy ryby. Nie, autorzy wolą dać przerywnik w postaci parkoura. A co dalej? Mamy koniec mapy. Jak nie popłyniemy... To bohater tego żałuje i koniec. Co się stało z graczem? Nie wiemy.

    Komendy... Dialogi są na płytkach, ale mamy nawet wybór. Jeden, ale jednak. Do tego czasem raz mamy kliknięcie, aby ruszyć dalej fabułę.

    Tytuł jak się okazuje nie ma NIC wspólnego z mapą.

    3/10

    Pozdrawiam Ksaviner

    PS: Nic nie wnoszący do fabuły parkour jest PRZERYWNIKIEM


  • Ksaveriusz 1 rok temu

    @Toriel_your_mom
    Wiesz, że można pominąć parkoura poprzez miksturkę lewitacji/teleportacje/ender perły, bo gracz może wpisać komendę /give, /effect give lub /tp


  • Toriel_your_mom 1 rok temu

    Czyli nie zaproponujesz wstawki, i kłócisz się z autorem mapy.
    Po prostu brakuje ci argumentów przyznaj to bo widać to po twoich komentarzach.
    Jeśli dalej ma to tak trwać to radziłabym to zakończyć bo to nie ma sensu.
    Chcieliśmy wstawkę i ją dodaliśmy do mapy. Wstawka ci się nie podoba i jest okej. Masz swoje zdanie, ale to jest trochę chamskie zachowanie, gdyż byłabym ciekawa twojej propozycji lecz ty postanowiłeś nie zaproponować i wogóle nic nie wstawiać jednak sam napisałeś ,,1)Można zrobić wstawkę z czegokolwiek innego" więc proszę siedź już cicho ze swoimi słabymi argumentami @Habuba


  • Habuba 1 rok temu

    Nie zmieniam tematu? Nadal mówie o wstawce? I nie zaproponuję, ponieważ jakakolwiek wstawka jest niepotrzebna


  • Toriel_your_mom 1 rok temu

    @Habuba proszę cię żebyś zaproponował inną wstawkę i nie zmieniaj tematu


  • Habuba 1 rok temu

    Ale tutaj nie potrzeba żadnej wstawki. Sztuczne wydłużanie mapy to nic dobrego, jedyne co robi to zabiera cenny czas gracza.


  • Toriel_your_mom 1 rok temu

    Zaproponowałeś*


  • Toriel_your_mom 1 rok temu

    @Habuba nie wiem czy wiesz ale to ja pisałam fabułę i też jestem kreatorem tej mapy. Rozumiem że to ci się nie podoba, ale nic z tym nie możesz zrobić, więc jeśli dalej chcesz się kłócić to może znajdź jakieś lepsze argumenty, bo nawet nie zaproponowałem innej wstawki a zapytałam się o to.


  • Habuba 1 rok temu

    Parkour częścią fabuły



    Minecraftmapymoikochani


  • patryk25612 1 rok temu

    nie da sie parkoura 3 levlu przejść


  • Legos0307 1 rok temu

    nie podoba mi się nazwa mapy


  • A-duration 1 rok temu

    fajnie wygląda pierwszy screen


  • Toriel_your_mom 1 rok temu

    1) jaka inną wstawkę proponujesz ?
    2) parkour był częścią fabuły, jeśli pominąłbyś ten segment to nie mógłbyś kontynuować ani mapy, ani fabuły


  • Habuba 1 rok temu

    1) Można zrobić wstawkę z czegokolwiek innego
    2) Wstawianie tego cb to środkowy palec w stronę ludzi którzy podczas mapy adventure oczekują mapę adventure, a nie parkour, chcących pominąć ten segment.


  • mikolaj5466 1 rok temu

    jak zrobić 360?


  • Toriel_your_mom 1 rok temu

    Panie @Habuba
    1) Parkour jest tam aby mapa nie była nudna
    2) bo może to mapa Adventure ?


  • Habuba 1 rok temu

    Panie autor
    Dwie rzeczy
    1) Czemu tam jest parkour
    2) Czemu jest cb który cały czas ustawia adventure


  • Ksof 1 rok temu

    @GrzegorzWolnymężczyzna prosze


  • Ksof 1 rok temu

    @GrzegorzWolnymężczyzna
    napisz tak pod moją mapą


  • Ksof 1 rok temu

    mapa taka ok

    ale jest kilka rzeczy które można by było naprawić:
    1. tabliczka fabuła nie działa (ustawienia może też, ale nawet nie sprawdzałem)
    2. w domu można się zabić spadając ze schodów i respawnuje sie na spawnie. nie można znowu rozpocząć mapy
    3. z armor standów można zdejmować ubrania (można to zablokować dając im tag DisabledSlots:4144959 )
    4. w końcówce można kliknąć dwa wybory na raz (aby rozwiązać ten problem wystarczy wyczyścić chat, nie da się go dosłownie wyczyścić, ale można wypełnić pustą przestrzenią (cały))


  • Ksof 1 rok temu

    poprawka: *ciekawie


  • Ksof 1 rok temu

    dobra, widze że ciekawe bedzie
    zagram i powiem