Uwaga! Nowa wersja strony jest jeszcze w fazie beta, niektóre funkcje mogą nie działać. W razie problemów z działaniem strony, prosimy o ich zgłaszanie. Formy kontaktu z nami znajdziesz w zakładce kontakt.

2 Bloki / Losowy Drop

Autor: Zetie
Z pozoru mapa wydaje się być pusta. Tylko 2 bloki, a wszędzie dookoła void? Przecież na takim czymś nie da się grać!
Nic bardziej mylnego! Dzięki stworzonemu przeze mnie datapackowi, za każdym razem gdy zniszczymy: grass block, dirt, stone lub cobblestone, poza tym blokiem dostajemy także 1 całkowicie losowy przedmiot z całego uniwersum gry. Takich przedmiotów jest w sumie 856!
Mimo, że każdy przedmiot jest dzięki temu w zasięgu naszej ręki, zrobienie na tej mapie najprostszych rzeczy, takich jak generator cobblestone'a czy portal do endu wydaje się niemalże nieosiągalnym zadaniem! Podejmiesz wyzwanie!

Mapa się podobała? Odwiedź mój kanał!
Kanał YT:
https://www.youtube.com/Zetie

Datapack użyty w tej mapie możecie również przenieść na swój wybrany świat i wykorzystać tak jak chcecie! Wystarczy, że otworzycie save, wejdziecie w folder "datapacks" i przeniesiecie folder ze środka do folderu "datapacks" w swoim save'ie! :D

Dodana: 8 miesięcy temu
Kategoria: Survival
Wersja: 1.14.4
Pobrania: 36654
185

Komentarze (104)


  • jakispajomk 7 godzin temu

    chyba nie


  • Myster 2 dni temu

    mozna grac na 1.15.2?


  • Danonek123 2 dni temu

    Mapa świetna i diax leci! Ale... jest bez gamerule keepinventory przez co spadlem z całym dirtem (a cobbla i innych rzeczy nie miałem na wyspie z których coś by mogło wypaść) więc pobieram mapę 2 raz. polecam dac se gamerula na początek


  • SebaKaPL 4 dni temu

    mapa super, leci diax


  • POLISHPLAYER 4 dni temu

    Mapka super na nudne i deszczowe dni :)


  • KamilYT 6 dni temu

    Bardzo Fajny Survival, Polecam! Leci Diament.


  • feen 6 dni temu

    co zrobić jak pojawił mi się bedrock xd?


  • Wikitube 1 tydzień temu

    elo ale super mapa! chętnie ją ściągnęłam!


  • Skar210 1 tydzień temu

    Gitesowa mapka!


  • pro_MINECRAFT 1 tydzień temu

    diax jak w banku


  • Maras11PL 2 tygodnie temu

    super mapka


  • Mateuszek221 3 tygodnie temu

    Epicka mapka


  • Moneykowy 1 miesiąc temu

    mi nie działa chociaż daje datapack do folderu tego do którego trzeba :(


  • lubiekpop 1 miesiąc temu

    Mapka fajna, bo widziałam przeglądy, ale nie mogę jej pobrać :( bardzo bym prosiła o dodanie wersji .zip


  • JayGino 1 miesiąc temu

    150 diax ;)


  • Granusz103 1 miesiąc temu

    Fajna mapka na koronaferie :]


  • Palua 1 miesiąc temu

    Tylko czy byłaby możliwość wersji na 1.15.2??


  • Palua 1 miesiąc temu

    Spoko mapa :D


  • hotdogi 1 miesiąc temu

    a jak pobrac tego datapacka


  • FrankCastle 1 miesiąc temu

    Super mapa!!!!!