Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Dzień w którym Maciuś ocalił mapmaking

Autor: UroSaruGaming
Maciuś był największym fanem polskiego mapmakingu. Pewnego dnia pobrał cursed mapę która na zawsze odmieniła jego życie i tak zaczyna się jego epicka przygoda w której pozna nowych przyjaciół i stanie twarzą w twarz z pradawnym zapomnianym złem.

Dzień w którym Maciuś ocalił mapmaking to najnowszy survival horror/parkour/FPS/dating simulator od twórcy Five Nights in Labs który użył 0.003% swojej mocy.

Mapa zawiera kilka brzydkich słów i do najłatwiejszych nie należy.

Dodana: 1 miesiąc temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.16.5
Pobrania: 1749
74

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Dzień z życia Bartka

Wykonał: Pufcik

Masz na imię Bartek Rydziewski i przeprowadziłeś się do innego szaasu. Kiedy wychodzisz do lidla nie dowierzasz co się stało. Mapę robiłem z miesiąc. Inspiracją do stworzenia o to tej mapy były dzieci...

Dodano 3 miesiące temu

Zobacz więcej
Księżniczka Maritokke - Epizod I

Wykonał: SlyFox

Hej, witam wszystkich miłośników Minecrafta! Z tej strony SlyFox i prezentuję Wam moją drugą mapę przygodową, tym razem epizodyczną! Jeśli lubicie dobrą, rozbudowaną fabułę, serdecznie zapraszam! Z...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Gówno Strusia

Wykonał: BialaSilaP

Mapa opowiada o sraniu z perspektywy głównego bohatera: właściciela strusia. Obrazuje nam trudności, z którymi mierzy się właściciel zwierzęcia. Obejmują one między innymi periodyczne zasrywanie dzia...

Dodano 10 miesięcy temu

Zobacz więcej
Kiedy Nastanie Noc

Wykonał: McHishi

Witaj na mojej kolejnej klimatycznej mapie przygodowej! <-*Fabuła*-> Jesteś Tim z zawodu jesteś detektywem pewnego dnia dowiadujesz się że... Nie będe spojlerował Jeśli mapa ci się spodoba ni...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej

Komentarze (52)


  • ZebenPL 4 dni temu

    To jest boskie i zajebiste w chuj, tylko prawdziwy "MASTER MIND" mógł to zrobić. Nic mu tylko dać szampana lub Pikolo
    Tak specjalnie zrobiłem konto żeby opublikować ten komentarz bruh


  • Enekow 6 dni temu

    Kozak jest


  • Termox 1 tydzień temu

    ale kozak mapa, dzięki tobie założyłem tutaj konto XD!


  • Marcin360 2 tygodnie temu

    kozak mapa!


  • _Patryk 2 tygodnie temu

    o jacie kozak mapka diax poleciał jeszcze raz świetna mapka


  • skurwiel 3 tygodnie temu

    zajebsta mapeczka


  • Grzes083 3 tygodnie temu

    kalendarz2.exe nieeeeeeeeeeeeeeeeeee XD


  • DzemDebiler 3 tygodnie temu

    Kalendarz2 is love, Kalendarz2 is live


  • Norfiv 3 tygodnie temu

    STONKS //////


  • Niewiadomco 1 miesiąc temu

    No cóż... miałe takie lagi że połowa bossfightów była robiona na creative


  • UroSaruGaming (Autor mapy)
    1 miesiąc temu

    @Watermelon git gud


  • Watermelon 1 miesiąc temu

    @MrKisiel po za paroma cutscenkami elementów adventure nie ma wcale. co z tego jak zabijam na jedno uderzenie jak nie raz miałem sytuację że ginąłem wraz z szkieletem (zanim gra mnie teleportowała na start to zdążyłem uderzyć). etapy może i są krótkie ale jest ich 3, a w 2 pojawiają się silverfishe trudne do trafienia


  • UroSaruGaming (Autor mapy)
    1 miesiąc temu

    @Watermelon mapa to adventure, polega na fabule a pve to dodatek. Szkielety ty też zabijasz na jedno uderzenie, respawnujesz się od razu a etap jest bardzo krótki. Mapa przeszła bo poza wulgaryzmami oferuje lepszy gameplay i wykonanie niż większość tego co było tu przesłane przez ostatni rok i fabułe na najwyższym poziomie. Mam nadzieję że pomogłem, smacznej kawusi życzę <3


  • Watermelon 1 miesiąc temu

    większość mapy polega na zabijaniu potworów mimo tego że jest w kategorii adventure czyli przygodowa a nie pve. i to prawie niemożliwe pve. ciekawe jak przeszła proces sprawdzenia pomimo łamaniu zasad przesyłania map (szczególnie "j**** państwo izrael" i liczne wulgaryzmy)
    i nie wiem jak mapa jest "uczciwa" jak np. w mrocznej piwnicy szkielety zabijają na 1 uderzenie mimo tego że zginęły.


  • Vironacorus 1 miesiąc temu

    @CK5 XDDDD


  • bartas61 1 miesiąc temu

    a fabuła jest dobra bo ma mnóstwo nawiązań do kirgistańskiego internetu i jest lore szkalownika dzieci


  • bartas61 1 miesiąc temu

    mapa zdecydowanie za prosta.nie ironicznie nie rozumiem czemu ludzie narzekają na poziom trudności gdy mape można przechodzić na luzie nie ginąc ani razu.


  • UroSaruGaming (Autor mapy)
    1 miesiąc temu

    @oski1036 gdybyś tylko wiedział o co chodzi z zakończeniem


  • AMHL 1 miesiąc temu

    @HajsownikEU
    PvP, tak?
    A to ciekawe...


  • oski1036 1 miesiąc temu

    lepszy by był pawcik na końcu (ale może być diax leci )


  • oski1036 1 miesiąc temu

    lepszy by był pawcik na końcu (ale może być diax leci )


  • HajsownikEU 1 miesiąc temu

    Nie polecam mapy dużo PvP, dziwne misję i fabuła. Ocena mapki 2/10


  • CK5 1 miesiąc temu

    Fabuła trochę bez sensu, lokacje w sumie też. Nawet jak to dla beki i pokazania jak inni robią mapy - mogło to wyglądać lepiej.
    Mapa w Dungeonie 1 po zabiciu wrogów się popsuła. Nic się nie działo dalej - niefajnie
    Zainstalowałbym ponownie ale fabularnie się nie wkręciłem
    Plus za nawiązania i żarty.
    Po przeczytaniu komentarzy widziałem urywek "Szpital psychiatryczny" bardzo mnie to zachęciło, niestety zastałem na mapie pokój z żelaznych bloków i 3 łóżka na krzyż - a szkoda


  • DarkMind 1 miesiąc temu

    Naprawdę świetna mapa. Pomimo dość nietypowej fabuły, minigry w trackie poziomów i walki z bossami są naprawdę bardzo ciekawe. W dodatku wykonanie mapy jest na najwyższym poziomie.


  • a 1 miesiąc temu

    Bardzo dobrze się bawiłem podczas Dnia w którym Maciuś ocalił mapmaking. Cała mapa wywierała na mnie dobre wrażenie poziomem dopracowania, licznymi żartami oraz nawiązaniami, nie opuszczającymi gracza od samej konstrukcji pomieszczenia startowego do końcowej galerii. Nie czułem się jednak przytłoczony wszystkimi odwołaniami, i wydaje mi się, że nawet bez wiedzy ich znaczenia, równie dobrze cieszyłbym się podczas gry.
    Mimo to podczas rozgrywki miałem drobny problem. Ucieczka przy pierwszym spotkaniu kalendarza2.exe, nie była dla mnie zbyt wyraźnie przekazana, po zakończeniu scenki w kanałach, nie wiedziałem, że mogę już się poruszać.
    Kolejną uciążliwością były potężne ścinki podczas walki ze Snem, a dokładnie zatrzymywanie się gry podczas patrzenia się w stronę przyzwanego szkieleta. Przyznam się, mogła to być jednak wina moja i canvas'a wraz z shaderami których używam, mimo że pierwszy raz takiego specyficznego zacinana się gry doświadczyłem.
    Ostatnią drobnostką wybijającą mnie z rytmu, było uzyskanie waniliowego osiągnięcia w trakcie walki przeciwko Śmiertelnie Martwemu.
    Te trzy niedogodności zostały jednak dla mnie przeważone, przez ciekawie zaprojektowane dynamiczne walki z mobami, wraz z wymagającymi szefo-walkami.

    Całuski
    ~a


  • Paw123 1 miesiąc temu

    Mocne


  • PIDDUM 1 miesiąc temu

    No co ja mogę powiedzieć... Zrobiłeś coś pięknego. Rób tak dalej. Tylko po *uj dodałeś tą ostatnią scenę. no ale diax mimo wszystko się należy


  • Michlus_25 1 miesiąc temu

    XD ten koniec
    a tak wogule to bardzo trudne bosfighty dużo przy nich siedziałem


  • Paw123 1 miesiąc temu

    Cóż...


  • Witr0x 1 miesiąc temu

    Kozak, daje Diaxa!