Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Dzień w którym Maciuś ocalił mapmaking

Autor: MrKisiel
Maciuś był największym fanem polskiego mapmakingu. Pewnego dnia pobrał cursed mapę która na zawsze odmieniła jego życie i tak zaczyna się jego epicka przygoda w której pozna nowych przyjaciół i stanie twarzą w twarz z pradawnym zapomnianym złem.

Dzień w którym Maciuś ocalił mapmaking to najnowszy survival horror/parkour/FPS/dating simulator od twórcy Five Nights in Labs który użył 0.003% swojej mocy.

Mapa zawiera kilka brzydkich słów i do najłatwiejszych nie należy.

Dodana: 1 rok temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.16.5
Pobrania: 3411
102

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Wilczy Głód

Wykonał: Kassarix

Woof! Chciałbym Wam przedstawić moją kolejną mapę przygodową! Mapę tworzyłem bodajże 5 miesięcy z dłuuugimi przerwami. Mapa jest na wersję 1.12.2, lecz myślę, że naprawdę warto zagrać! :) Fabuła;...

Dodano 2 lata temu

Zobacz więcej
Gówno Strusia

Wykonał: BiałaSiłaPowietrzna

Mapa opowiada o sraniu z perspektywy głównego bohatera: właściciela strusia. Obrazuje nam trudności, z którymi mierzy się właściciel zwierzęcia. Obejmują one między innymi periodyczne zasrywanie dzia...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Minecraft Adventure: The last Crafter Prolog

Wykonał: ElixGames

Mapa przedstawia historię Minecrafta, od początku do końca. Ty wchodzisz w rolę Steva który mieszka w wiosce Primo. Jednak przy spotkaniu z ojcem, zacznie się zemsta wygnanych. Mapa zawiera mały o...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Co ja tutaj robię?

Wykonał: TeamOS

Cześć! Prezentujemy PIERWSZĄ mapę Adventure w naszym wykonaniu. Jest to pierwsza z pięciu części tej serii, dedykowana RoxMB. -------------------------------------------------- Fabuła:...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej

Komentarze (56)


  • dida70 2 miesiące temu

    wszystko jest good aleeee herodendo sie nie myje więć 8/10 bo smierdzi


  • A-duration 3 miesiące temu

    szrek


  • michupichu 8 miesięcy temu

    spoko mapa ale wiesz ile k*rwa męczyłem się z tym kalendarzem2.exe?


  • Szpaj 11 miesięcy temu

    ⤵ pokaz stopy


  • HopeKita 11 miesięcy temu

    super ale straszne


  • amogus 1 rok temu

    podczas grania zrespawnowal mi sie posuh japierdole


  • ZebenPL 1 rok temu

    To jest boskie i zajebiste w chuj, tylko prawdziwy "MASTER MIND" mógł to zrobić. Nic mu tylko dać szampana lub Pikolo
    Tak specjalnie zrobiłem konto żeby opublikować ten komentarz bruh


  • Enekow 1 rok temu

    Kozak jest


  • Termox 1 rok temu

    ale kozak mapa, dzięki tobie założyłem tutaj konto XD!


  • Marcin360 1 rok temu

    kozak mapa!


  • _Patryk 1 rok temu

    o jacie kozak mapka diax poleciał jeszcze raz świetna mapka


  • skurwiel 1 rok temu

    zajebsta mapeczka


  • Grzes083 1 rok temu

    kalendarz2.exe nieeeeeeeeeeeeeeeeeee XD


  • DzemDebiler 1 rok temu

    Kalendarz2 is love, Kalendarz2 is live


  • Norfiv 1 rok temu

    STONKS //////


  • Niewiadomco 1 rok temu

    No cóż... miałe takie lagi że połowa bossfightów była robiona na creative


  • MrKisiel (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Watermelon git gud


  • nolemretaW 1 rok temu

    @MrKisiel po za paroma cutscenkami elementów adventure nie ma wcale. co z tego jak zabijam na jedno uderzenie jak nie raz miałem sytuację że ginąłem wraz z szkieletem (zanim gra mnie teleportowała na start to zdążyłem uderzyć). etapy może i są krótkie ale jest ich 3, a w 2 pojawiają się silverfishe trudne do trafienia


  • MrKisiel (Autor mapy)
    1 rok temu

    @Watermelon mapa to adventure, polega na fabule a pve to dodatek. Szkielety ty też zabijasz na jedno uderzenie, respawnujesz się od razu a etap jest bardzo krótki. Mapa przeszła bo poza wulgaryzmami oferuje lepszy gameplay i wykonanie niż większość tego co było tu przesłane przez ostatni rok i fabułe na najwyższym poziomie. Mam nadzieję że pomogłem, smacznej kawusi życzę <3


  • nolemretaW 1 rok temu

    większość mapy polega na zabijaniu potworów mimo tego że jest w kategorii adventure czyli przygodowa a nie pve. i to prawie niemożliwe pve. ciekawe jak przeszła proces sprawdzenia pomimo łamaniu zasad przesyłania map (szczególnie "j**** państwo izrael" i liczne wulgaryzmy)
    i nie wiem jak mapa jest "uczciwa" jak np. w mrocznej piwnicy szkielety zabijają na 1 uderzenie mimo tego że zginęły.


  • bartas61 1 rok temu

    a fabuła jest dobra bo ma mnóstwo nawiązań do kirgistańskiego internetu i jest lore szkalownika dzieci


  • bartas61 1 rok temu

    mapa zdecydowanie za prosta.nie ironicznie nie rozumiem czemu ludzie narzekają na poziom trudności gdy mape można przechodzić na luzie nie ginąc ani razu.


  • MrKisiel (Autor mapy)
    1 rok temu

    @oski1036 gdybyś tylko wiedział o co chodzi z zakończeniem


  • AMHL 1 rok temu

    @HajsownikEU
    PvP, tak?
    A to ciekawe...


  • oski1036 1 rok temu

    lepszy by był pawcik na końcu (ale może być diax leci )


  • HajsownikEU 1 rok temu

    Nie polecam mapy dużo PvP, dziwne misję i fabuła. Ocena mapki 2/10


  • CK5 1 rok temu

    Fabuła trochę bez sensu, lokacje w sumie też. Nawet jak to dla beki i pokazania jak inni robią mapy - mogło to wyglądać lepiej.
    Mapa w Dungeonie 1 po zabiciu wrogów się popsuła. Nic się nie działo dalej - niefajnie
    Zainstalowałbym ponownie ale fabularnie się nie wkręciłem
    Plus za nawiązania i żarty.
    Po przeczytaniu komentarzy widziałem urywek "Szpital psychiatryczny" bardzo mnie to zachęciło, niestety zastałem na mapie pokój z żelaznych bloków i 3 łóżka na krzyż - a szkoda


  • DarkMind 1 rok temu

    Naprawdę świetna mapa. Pomimo dość nietypowej fabuły, minigry w trackie poziomów i walki z bossami są naprawdę bardzo ciekawe. W dodatku wykonanie mapy jest na najwyższym poziomie.


  • a 1 rok temu

    Bardzo dobrze się bawiłem podczas Dnia w którym Maciuś ocalił mapmaking. Cała mapa wywierała na mnie dobre wrażenie poziomem dopracowania, licznymi żartami oraz nawiązaniami, nie opuszczającymi gracza od samej konstrukcji pomieszczenia startowego do końcowej galerii. Nie czułem się jednak przytłoczony wszystkimi odwołaniami, i wydaje mi się, że nawet bez wiedzy ich znaczenia, równie dobrze cieszyłbym się podczas gry.
    Mimo to podczas rozgrywki miałem drobny problem. Ucieczka przy pierwszym spotkaniu kalendarza2.exe, nie była dla mnie zbyt wyraźnie przekazana, po zakończeniu scenki w kanałach, nie wiedziałem, że mogę już się poruszać.
    Kolejną uciążliwością były potężne ścinki podczas walki ze Snem, a dokładnie zatrzymywanie się gry podczas patrzenia się w stronę przyzwanego szkieleta. Przyznam się, mogła to być jednak wina moja i canvas'a wraz z shaderami których używam, mimo że pierwszy raz takiego specyficznego zacinana się gry doświadczyłem.
    Ostatnią drobnostką wybijającą mnie z rytmu, było uzyskanie waniliowego osiągnięcia w trakcie walki przeciwko Śmiertelnie Martwemu.
    Te trzy niedogodności zostały jednak dla mnie przeważone, przez ciekawie zaprojektowane dynamiczne walki z mobami, wraz z wymagającymi szefo-walkami.

    Całuski
    ~a


  • Paw123 1 rok temu

    Mocne