Sky Wars

Autor: Foxi73
Arena na 12 osób. Wszystko robi się automatycznie trzeba tylko wybrać wyspę. W skrzynka są już rozmaite przedmioty.

Dodana: 4 lata temu
Kategoria: PVP
Wersja: 1.12.2
Pobrania: 1689
5

Zobacz inne mapy PVP

(Więcej)
PVP 1.16

Wykonał: budowlaniec

Mapa PVP na wersje 1.16+(testowana na 1.16.2). Na mapie jest możliwość wyboru mapy na której będziecie grać , wybór setów(żelazne, diamentowe, netherytowe, pvp na potki, pvp tylko na łuki i losowa g...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Songs of Greavesoyl

Wykonał: MrKisiel

Songs of Greavesoyl to mapa PVP autorstwa twórcy Deep in Dungeon. Pośród innych tego typu kreacji wyróżnia się unikalnymi postaciami oraz bogatym lore. Ponad 50 grywalnych postaci oraz wiele aren dost...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Kusza vs Łuk (Beta)

Wykonał: Pixelchu

Cześć! Jest to moja pierwsza mapka. Jest typu PvP i jest na dwóch graczy. Jeżeli mapa się spodoba to zrobię jej pełną wersję. Mapa polega na zestrzeleniu osoby z drugiej strony. Jest na niej (jak na...

Dodano 4 lata temu

Zobacz więcej
Sky Levels

Wykonał: iZer0

Na każdej z wysp gracz ma za zadanie, zebrać różne rzeczy, które pomogą mu w walce. Celem gry jest wyeliminowanie innych drużyn. Gracz ma tylko 3 życia, bez których nie może się odrodzić i odpada z gr...

Dodano 5 lat temu

Zobacz więcej

Komentarze (2)


  • Usajz 4 lata temu

    1. Mape możesz dać na 1.14 bo nie ma tam komend które nie działają na 1.13+. 2. Nie ma po co pod płytkami najpierw być redstone, później reapeter a dopiero command block bo odrazu pod płytką może być command block. 3. Fajnie jak by system teleportacji był usprawniony. By kazdy byl teleportowany jak tylko kliknie sie guzik. 4 Ity są niezbalansowane. Ten kto pierwszy wejdzie na srodek ma wygrana


  • treecko333 4 lata temu

    Mapka pod względem rozgrywki : Jest dobrze. Sama arenka jest też spoko, itemy trochę niezbalansowane, w szczególności na środku. Spoko też by było, gdyby były jeszcze jakieś wysepki między startową a główną. Nad spawnem i lobby z wyborem wyspy można by popracować pod aspektem wizualnym. Z błędów to tylko taki, że teleport na wyspę nr 3 i wyspę nr 12 teleportują w to same miejsce.