Mamy serwer Discord!
Zapraszamy na oficjalny serwer Discord naszej strony!
Dołącz teraz!

Mega Survival

Autor: mordolpl
Zawiera:
-drop z stona
-auto ścinanie drewna przy pomocy diamentowej siekiery
-mega jabłka
-losowy teleport
Jak stworzyć mega jabłko?
żuć na ziemię stona póżniej diaxa
mapa od 1 do 4 osób :)


Bez sensu wysyłać screeny zwykłego świata :-P

Dodana: 3 lata temu
Kategoria: Survival
Wersja: 1.12
Pobrania: 349
5

Zobacz inne mapy Survival

(Więcej)
surOWCE skyblock

Wykonał: Zetie

Po bardzo pozytywnym przyjęciu mojej poprzedniej mapki, prezentuję już drugą mapkę w rodzaju "survival challenge". Pomysłodawcą budowy mapki jest Cyfer, autorem samej mapy i datapacka natomiast jestem...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
2 Bloki / Losowy Drop

Wykonał: Zetie

Z pozoru mapa wydaje się być pusta. Tylko 2 bloki, a wszędzie dookoła void? Przecież na takim czymś nie da się grać! Nic bardziej mylnego! Dzięki stworzonemu przeze mnie datapackowi, za każdym razem...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Minecraft na Krawędzi S2

Wykonał: roxmb

Hej! Witajcie na mapie Survival - Skyblock, w której Twoim celem będzie pokonanie smoka. Na mapie znajdziesz ponad 30 przebudowanych struktur, skrywających w sobie wiele skarbów i tajemnic! Mapa ma wy...

Dodano 1 rok temu

Zobacz więcej
Piglin's Path - Custom Survival Map 5000x5000

Wykonał: LukiEXE

Kolejna mapa survival mojego autorstwa na dużą skale :D Mape pobierzecie na mojej stronie: https://lukiexe.top/maps/piglinspath Więcej screenów znajdziecie : https://postimg.cc/gallery/cf2J8rq Cust...

Dodano 4 miesiące temu

Zobacz więcej

Komentarze (12)


  • Franek369 1 rok temu

    To tylko datapacki! On tego nie stworzył!


  • mordolpl (Autor mapy)
    3 lata temu

    Wielkie dzięki :-)


  • FaFikYTSK 3 lata temu

    ziomeczku zarombista mapka leci diax i seria z niej <3


  • mordolpl (Autor mapy)
    3 lata temu

    Tak teraz robię mapkę adventure więc jak zkończe to się tym zajme :-)


  • Notebook 3 lata temu

    Mordolpl - I jak, myślałeś coś o tym pomyśle? :)


  • mordolpl (Autor mapy)
    3 lata temu

    :-)


  • Notebook 3 lata temu

    Mordolpl - Jeśli udałoby Ci się takową zrobić to byłoby fajnie i od razu leciałby diax. W tym można w 5 minut zdobyć stak diamentowych bloków, gdyby surowce wypadało rzadziej i im lepszy surowiec tym jeszcze rzedziej to byłoby calkiem spoko. Kopanie tuneli przynosiłoby zyski : )


  • mordolpl (Autor mapy)
    3 lata temu

    MIUTU123PL Jak chcesz zobaczyć mechanizmy to są pod spawnem :-) Notebook mogę zrobić only one command z dropem ale muszę ogarnąć jak na 1.12 się robi


  • Notebook 3 lata temu

    Fajna mapa, tylko zbyt duży drop... Dałbyś radę zrobić także zwykły survival tylko z dropem typu węgiel, żelazo, złoto, redstone, emerald, diament i obsydian. Jednak tak, aby drop był rzadszy? Nie z każdego stona coś tylko co kilka i im lepszy surowiec tym rzadziej?


  • MIUTU123PL 3 lata temu

    serwer na singlu XD


  • MIUTU123PL 3 lata temu

    mega mapa polecam PS:jak ty tą mapę zrobiłeś?


  • Janox 3 lata temu

    fajne propsy ;D