Tajemnica Portalu

Autor: ItzzKasztan
Cześć chciałbym przedstawić kontynuację mojej poprzedniej mapy "Tajemnicy Skarbu". "Tajemnica Portalu" była tworzona przez 3,5 miesiąca. Na mapie znajdziemy klika własnych modeli 3d, animacje, jak i wiele dźwięków. Do zagrania mapy potrzeby jest optifine. Mimo wielu testów mapa może mieć błędy, za które przepraszam. Miłej gry :)
Mapa na około 45-60 min

Dodana: 3 miesiące temu
Kategoria: Adventure
Wersja: 1.20.4
Pobrania: 383
12

Zobacz inne mapy Adventure

(Więcej)
Nie ogarniesz: JaJco

Wykonał: Ksof

Wołodymyr to młody, przystojny mężczyzna mieszkający gdzieś na odludziu. Jest bardzo religijny, jedną z tradycji jego wiary jest to, że trzeba zjeść jednego kurczaka rocznie. Nie mniej, nie więcej. Je...

Dodano 3 lata temu

Zobacz więcej
Księżniczka Maritokke - Epizod 1

Wykonał: SlyFox

zen kij ci w oko fajna mapka do pobrania pobierzcie plis to moja pierwsza mapa pozdrawiam roxmb

Dodano 7 miesięcy temu

Zobacz więcej
Tubylec

Wykonał: DarkMind

Fabuła: Leciałeś z synem na wakacje. Jednak nagle wasz samolot się rozbił, a Twój syn zaginął. Czy uda Ci się go odnaleźć na mrocznej i pełnej niebezpieczeństw wyspie? Informacje: ~Mapa wymaga Op...

Dodano 6 lat temu

Zobacz więcej
Tajemnica Egiptu - Iluzja Chefrena

Wykonał: Kassarix

Cześć! Po długiej i ciężkiej pracy, razem z Rajdi, chcemy przedstawić Wam nasz najnowszy projekt! Mapę tworzyliśmy naprawdę długo, dlatego zachęcamy do pobrania mapki i miłego spędzenia czasu!...

Dodano 7 miesięcy temu

Zobacz więcej

Komentarze (23)


  • trojajerzy 2 miesiące temu

    super mapka tak jak 1 część


  • vabianix 2 miesiące temu

    super rpg
    :D


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    2 miesiące temu

    @Korniszonn aktualnie mój komputer jest w naprawie więc na razie nie mogę sprawdzić co jest grane. Ale możliwe ,że tak się dzieje przez zły render czy po prostu przez duży rozmiar pliku. Po prostu nie wiem, nie ma to żadnego sensu. Sam mapę przechodziłem i wszystko było git xd


  • Korniszonn 2 miesiące temu

    @ItzzKasztan no XD tak z połowa


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    Jak wysyłałem wszytko było gites


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @Owocek i @Korniszonn armor standy były nie ubrane?


  • Korniszonn 3 miesiące temu

    Mapa jest dobra, muzyka też ciekawa, ale połowa postaci to gołe armor standy, niektórych dialogów prawie nie widać przez kolor i nie pasują one kompletnie do sytuacji


  • Owocek 3 miesiące temu

    Fajna Mapka Motywy ze Scooby doo naprawde fajne. Jedynym minusem jest to ze polowa postaci to byly armorstandy ale jakos dalem sobie rade


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    Kvilix na polskichmapach zrobił szczegółową opinię i nie wspomniał tam o niczym o czym ty mówisz @ksaqii


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @ksaqii mapę sprawdzali ludzie, którzy w mapmakingu siedzą lata i nie mieli problemów jak ty nie wiem w czym jest problem.


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @ksaqii przeszedłem mapę i nie ma niczego o czym mówisz poza tylko tymi sieciami, to szczegół tylko.


  • Ksaqii 3 miesiące temu

    @ItzzKasztan


  • Ksaqii 3 miesiące temu

    @ItzzKaszyan render był ustawiony prawidłowo. Dialogi po rozmowie z tym jakimś dowódcą losowo pojawiały się gdy tylko poszedłeś w jakiekolwiek miejsce we wiosce. Wyobraź sobie że mapa w której są owe błędy albo powinna zostać staranniej wykonana dodając np. command blocki na usuwanie barrier blocków po wykonaniu danej części fabuły albo gracz na starcie mógłby dostać jakiekolwiek ostrzeżenie o tym aby cały czas podążał ścieżką fabularną. A miejsc na mapie nie ma tylko 1 bo przy samym statku są 2 lub3


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @ksaqii nie ma szans by jakieś dialogi wyskakiwały randomowo. Możliwe, że źle miałeś render.


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @Ksaqii znalażłem tylko jedne miejsce gdzie da się utknąć i jest to pajęczyna jednak trzeba było być na afk, żeby tam utknąć bo szybko można uciec. Podwójnych webów do których da się dostać nie znalazłem. I nie mogą się losowo włączać dialogi najprawdopodobniej włączały ci się na czacie wiadomości, po których otwarł by ci się dialog z npc który na ma znaczenia w fabule. Oczywiście jeśli stosowałeś się do poleceń, a nie nagle poszedłeś gdzieś indziej.


  • Ksaqii 3 miesiące temu

    @ItzzKasztan nie chodzi mi o środek statku tylko o miejsca z webami na 2 kratki do których jak wpadniesz to nie wyjdziesz. Tworząc mapę z pół otwartym światem powinieneś jak kolwiek zabezpieczyć mapę przed przypadkowym zniszczeniem jej i nie, nie potrzebowałem żadnego klucza po prostu podczas zwiedzania wioski dopiero po jej odkryciu losowo włączają się dialogi z przyszłej fabuły i mogłem sobie otworzyć drzwi


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @Ksaqii


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @kasqii Że środka statku trzeba użyć shifta żeby wyjść. Gdybyś poruszał się zgodnie z wytycznymi nie popsuł byś ścieżki fabularnej. Żeby wejść do muzeum potzebowałbyś klucza od dowódcy. Od testerów dostałem informację, tylko przy spaniu w namiocie może się bugować.


  • Ksaqii 3 miesiące temu

    Mapa to żart i to bardzo nie śmieszny. Idąc w 1 miejsce można zepsuć całą linię czasową. Wchodząc do muzeum szukając znajdziek nagle odpala się dialog. Mapa jest totalnie nie przemyślana już w pierwszych 10s po rozpoczęciu mapy można wpaść w miejsca z których się nie da wydostać. Nie które komendy nie działają poprawnie. I mapę można zbugować po prostu zwiedzając wioskę...


  • Axelan 3 miesiące temu

    hehehe spoko


  • ItzzKasztan (Autor mapy)
    3 miesiące temu

    @axelan tak szczerze to zapomniałem


  • Axelan 3 miesiące temu

    WKONCU SIE DOCZEKALEM!
    zaluje tylko, ze nie napisales, ze tworzysz *na dc*


  • GucioPawel 3 miesiące temu

    Nawet w to nie grałem, ale już daje diaxa za drugą część tak świetnej mapy