Wykonał: MrZnaczek
Na mapie wybudowałem sporych rozmiarów zamek inspirowany klasycznym fantasy, do tego podzamcze oraz pola turniejowe wraz z namiotami. Krótka prezentacja zamku: https://www.youtube.com/watch?v=XQu...
Dodano 3 lata temu
Wykonał: filipoxin
Hej ;) Witam was w kolejnej wersji mapki Megapolis. Już niedługo zaczniemy drugą część miasta :D Co nowego -MOŻLIWOŚĆ TELEPORTACJI !!! (Dworzec główny) -możliwość obejrzenia ,,Star Wars The Forc...
Dodano 4 lata temu
Wykonał: filipoxin
Hej ^^ Postaram się napisać wszystko co się zmieniło od ostatniego sava. Pierwszy save mapki ważył 27MB, ostatni 45MB, teraz mapka waży już 94MB !!! A więc co nowego tym razem: - Wyspa wulkaniczn...
Dodano 2 lata temu
Wykonał: filipoxin
Wielkie HEJ dla wszystkich :D :D :D Wznawiamy budowę mapki !!! Po długiej przerwie, pełen pomysłów jestem gotowy do dalszej pracy. CO NOWEGO ??? -Nowy rynek w pierwszym mieście oraz zostały usun...
Dodano 3 lata temu
Komentarze (3)
a 1 tydzień temu
A widzi parę miejsc których poprawa znacząco polepszyłaby twoją mapę. Pierwszym najbardziej rzucającym się w oczy była dosyć spora monotonność całego otoczenia. A próbowało odszukać jakieś ładne miejsce, jednak nie potrafiło ono takiego znaleźć. Problem z którym a się spotkało polegał na poważnym braku elementów wyszczególniających, spowodowany przez zabieg pokrycia ziemi silnie dominującym rejonem drzew tropikalnych.
Taka kompozycja drzew pasuje do tematu archipelagu wysp, jednak była ona nadużyta zdaniem a. Podkreśla ono jednak że o ile udało ci się utworzyć taki tropikalny nastrój to jednak, obserwując bezkreśnie rozchodzące się korony drzew z szczytu, widok ten był dosyć nużący w szczególności na brak widocznej różnorodności liści.
Zaproponowało ono więc rozdzielenie całego lasu na mniejsze części, z których każda miałaby swoją unikalną paletę drzew. Taki zabieg miałby zwiększyć liczbę ciekawych widoków, uwidaczniających nawet ładną florę. Nie jest to jednak jedyna zaleta, szeroko rozumiane uróżnoródnianie środowiska pomogłoby wytworzyć niezwykłe elementy które zdecydowanie pomagają przy budowaniu oczekiwanego poczucia. A kładzie na tym nacisk, jako przykład podając wszelkie rzeczki i strumyki które pełnią dużą rolę przy ożywianiu inaczej statycznej okolicy.
Podobna sytuacja występuje przy poszczególnych warstwach gór. A opisuje jak to cała ziemia która jest umieszczona powyżej danego poziomu nad morzem, jest zamieniana kolejno w brązową skałę, a później w ośnieżone szczyty. Opisywany problem polega na zbyt gwałtownym przejściu i nienaturalnym jego kształcie. A twierdzi że taka zmiana powinna być zawsze przynajmniej zależna od kąta nachylenia zbocza wraz z jego wysokością. Przytaczana właśnie metodyka ma zapewniać w miarę wiarygodne rozmieszczenie ziemi, piasku, lub śniegu na wszelkich zboczach.
Jedynym wymaganiem w które musi zostać spełnione, jest w miarę ciekawy teren, o którym a z przykrością stwierdza za w tym przypadku nie wystarczający. Argumentuje ono swoje zdanie brakiem tras wygładzonych przez niesiony przez deszcz materiał, różnych wypukłości symbolizujących kamienie i strasznie gwałtownym rozpoczęciem góry na wzór zbocza kanionu.
Z nadzieją że ubogacisz swoje umiejętności w konstruowaniu map krajobrazowych,
a śle całuski
PaweełekHelek (Autor mapy)
3 tygodnie temu
MysticPlayer365 - zadziała *powinno
MysticPlayer365 3 tygodnie temu
Fajna mapa, ale czy zadziała na nowszych wersjach np. na 1.18 ?