U nas znajdziesz:
3453 mapy!
Ucieczka z mini domku
Wykonał: Kalendarz2
Ponieważ ostatnio na stronie pojawiają się olbrzymie ilości mini domków, to postanowiłem, że też zrobię swój. Jest to jednak przy okazji mapa puzzle. Trzeba wydostać się z domku o wymiarach 4x4 bloki. Pomimo rozmiarów, jest to jednak niezwykle trudne. Założę się że nie przejdziesz tego bez podpowiedzi :). Powodzenia!
Kategoria: Puzzle
Wersja: 1.11.2
Ilość pobrań: 3188
Dodana: 7 mies temu
130
MaslodPL:
20 dni temu
Nie mogę podnieść krzesiwa
Joasia0258:
1 mies temu
Super mapka
Sawqe:
1 mies temu
Mapka świetna, choć męcząca
lukasz12345:
4 mies temu
EPIC!
lawid:
4 mies temu
fajna mapa
Slaiker:
5 mies temu
zaufam temu co piszą i dam diaxa pewnie jest świetna jak każda mapa kalendarza
Lipski1308:
5 mies temu
Elo Elo kalendarz zajbista mapa poprostu PERFECT POLECAM WSZYSTKIM
PS: DIAX JUZ POLECIAŁ
puvax:
5 mies temu
świetna mapa leci 100krotny diament :-)
xRiquer:
5 mies temu
Super dalem 99diament a tak poza tym super mapka
Ludek112:
5 mies temu
Super MAPKA , ale nie należy do NAJPROSTSZYCH!
hudiN:
6 mies temu
Fajnie się grało mapę ale po skończeniu wyłączył mi się komputer i nie chciał włączyć przez pół godziny
roxmb:
6 mies temu
Świetna mapa, choć muszę przyznać, że nie należy do najprostszych!
czarnek5:
6 mies temu
Zrobiłem to bez podpowiedzi! B-)
astronomix:
7 mies temu
@kalendarz2 powiem ci jedno robisz za fajne mapki
Barteks07:
7 mies temu
Dzienki
GwiazdaYT:
7 mies temu
Fajna mapka nagrałem z niej odcinek masz morzesz se obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=dibDy3Aoc04&list=PLLvVJD3WtA1T0yu-nWjOi5aL4tadQ58RU&index=4
Kalendarz2:
7 mies temu
@Barteks07 Możesz użyć generatora tabliczek: https://minecraftcommand.science/command-sign-generator
Barteks07:
7 mies temu
@Kalendarz2 Powiesz jak zrobić tablickę Start taką jak ty (jak na nią klikniesz teleportuje cię)
Barteks07:
7 mies temu
Pobieram mam nadzieje że będzie mega i licze na więcej map od ciebie
minemk:
7 mies temu
jest super
macio0xd:
7 mies temu
@Kalendarz2 tworzysz zajefajne mapy. Oby tak dalej
Kalendarz2:
7 mies temu
@DireTree serio? Pewnie jest to jakiś kolejny troll, ale jeżeli nie, to jest to 6
DireTree:
7 mies temu
Kalendarz2 ja mam pytanie ile jest 2+2x2 ????? ja wiem ale odpowiedz !!!!!!
Kalendarz2:
7 mies temu
@IzaB od miesiąca jestem w trakcie tworzenia mapy adventure, lecz prace nad nią potrwają pownie jeszcze bardzo długo.
SlendmaNek:
7 mies temu
Polecam D:
IzaB:
7 mies temu
zrób drugą mape adwenture. plssssssssssssssss
sinter:
7 mies temu
masz duzy talent do map
Max222:
7 mies temu
Kalendarz2 proszę cię o więcej map masz wielki talent i może jakaś wioska spoongeboba
NeUcaN:
7 mies temu
Kalendarz2. Wchodź częściej na mail'a
Makomik:
7 mies temu
Dzięki!
Kalendarz2:
7 mies temu
@Makomik Aby postawić rzeczy na ziemi wystarczy niewidzialny armor stand. Możesz przywołać go komendą: /summon armor_stand ~ ~ ~ {Invisible:1b,Invulnerable:1b,NoGravity:1b,ShowArms:1b,ArmorItems:[{},{},{},{}],HandItems:[{id:"minecraft:ITEM",Count:1b},{}]}
Makomik:
7 mies temu
Cześć! Jestem w trakcie robienia mapy i nie mam pojęcia jak postawić przedmioty na podłogę tak jak to zrobiłeś. Możesz mi wytłumaczyć jak to zrobić?
zielak04xD:
7 mies temu
Zapowiada się ciekawie! Pobieram i łap diaxa!
Jakub5426:
7 mies temu
Dzenki bardzo
Kalendarz2:
7 mies temu
@Jakub5426 komenda na villagera jest za długa aby napisać ją w komentarzu. Podaj maila, to ci to wyślę.
Jakub5426:
7 mies temu
jak zrobić villagera który sprzedaje enchantowany item i itemek ktury może zniczyć bloki lub można postawić blok?
olszak:
7 mies temu
nie rozwiązałem żadnego zadania bez podpowiedzi XD
LETEZ:
7 mies temu
starczy na set
Kalendarz2:
7 mies temu
@IngusiaPL jestem w trakcie tworzenia mapy adventure, ale pewnie ukończe ją dopiero za kilka miesięcy.
IngusiaPL:
7 mies temu
kiedy jakas mapka z fabulka?
shadowx:
7 mies temu
ja tego nie zrobie bez podpowiedzi!?
lolek90:
7 mies temu
diax leci na twoje konto
kubox:
7 mies temu
kalendarz bardzo mi się podoba masz u mnie diaxa
CzekoPacio:
7 mies temu
a kelendarz co do tej komendy ze mozesz na gm 2 niszczyc np Szklo to jak przywolam sobie taki kilof to pisze mi ''missingno'' czm? xDD
CzekoPacio:
7 mies temu
no no kalendarz2 zarombista mapka rob takich wiecej leci diax
igson023:
7 mies temu
Oszukałem mapkę!!1!!! XD
cwel:
7 mies temu
fania maka
McAmikPl:
7 mies temu
Fajna Mapka Polecam
Artex112:
7 mies temu
i leci diax
Artex112:
7 mies temu
dzięki
1
MinecraftMapy.pl © 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wykonali: Grzegorz Jeremenko, Kacper Ziubryniewicz i Krzysztof Lewandowski
Regulamin · Kontakt · Pomoc · FanPage · Grupa